+40 miitti hesassa

Tapaamme taas Fridayssä 5.11 klo:19,00 alkaen ja kaikki uudet ja vanhat mukaan.
Pikkujouluja vietämme 3.12 josta sitten ilmoitelaan erikseen.Tarkoitus on pitää vähän erilainen pikkujoulu joten ehdotuksia saa laitaa pikaviesteinä ja mailina.

16

4444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • St.

      Aina sinne kehä 3:sen sisälle, mää en ala mittään.

      • Sillä itsekin asun Kotkassa mutta jos jotain haluaa niin matka ei ole este :)))


    • zabada

      nyt kun lähempänä miittipaikkaa...vois ekan kerran tulla tapaamiseen... kattomaan millasta iltaa siellä vietetään:)
      jos sitten vaikka pikkujouluunkin innostuis tulemaan...

    • ntimitta

      meiltä hyvinkäältäkin pääsee helposti junalla helsinkiin,taidanpa tulla käymään miitissä.yks ongelma vaan on että voisko halipula vaikka kertoo onko se paikka ihan keskustassa,kun en hesaa tunne..mielenkiintoista olisi tavata ihmisiä joiden kanssa jutellut...

      • Paikka sijaitsee ihan rautatieaseman vieressä
        osoite on keskuskatu 6.


    • meriv

      pääsisin pitkästä aikaa*hymyilee*

    • Piti tulla...sit ei käynytkään...mut jos nyt kuitenkin sinne pääsis :-))

      • Utelias

        Pitääkö laittaa nikinsä näkyviin että tietää kuka kukin on? Onko siellä koko ravintola varattu vai istutteko keskitetysti jossain nurkkauksessa?


    • Uteliaampi

      Pitääkö laittaa nikinsä näkyviin että tietää kuka kukin on? Onko siellä koko ravintola varattu vai istutteko keskitetysti jossain nurkkauksessa? Eihän tämän pitänyt mennä Wagnerille vaan kaikille :)

      • Meillä on tapana kokoontua paikan takaosassa missä sijaitsee myös tanssilattia jossa on iso u-ryhmä sohva. Pöydällä löytyy sellainen pieni puinen Suomenlippu.


      • epäröijä
        HalipulaN kirjoitti:

        Meillä on tapana kokoontua paikan takaosassa missä sijaitsee myös tanssilattia jossa on iso u-ryhmä sohva. Pöydällä löytyy sellainen pieni puinen Suomenlippu.

        Oletteko jo kaikki tuttuja keskenänne? Mä en ole paljoa sätissä jutellu kenenkään kanssa... Voinko tulla, vaikka en ainakaan ylläolevista nikeistä tunne ketään. Olisi kuitenkin tylsää istua iltaa puhumatta kenenkään kanssa. Onko teillä ollut tapana istua koko ilta siellä, vai lähteä sieltä jonnekin. En tunne miittipaikkaa entuudestaan, pitääkö pukeutua viimeisen päälle vai ihan tavalliset siistit vaatteet? Haluaisin kuitenkin tutustua uusiin ihmisiin.. mut arka olen.


      • epäröijä kirjoitti:

        Oletteko jo kaikki tuttuja keskenänne? Mä en ole paljoa sätissä jutellu kenenkään kanssa... Voinko tulla, vaikka en ainakaan ylläolevista nikeistä tunne ketään. Olisi kuitenkin tylsää istua iltaa puhumatta kenenkään kanssa. Onko teillä ollut tapana istua koko ilta siellä, vai lähteä sieltä jonnekin. En tunne miittipaikkaa entuudestaan, pitääkö pukeutua viimeisen päälle vai ihan tavalliset siistit vaatteet? Haluaisin kuitenkin tutustua uusiin ihmisiin.. mut arka olen.

        Kaikki ovat ehdottomasti tervetulleita.
        Jotkut tuntevat jo keskenään mutta äkkiä sä tutustut jos et muuten tunnista ketään niin katso profiiliani niin ainekin jo tunnet kuvasta minut.
        Ja pukeutuminen on vaapaata tule sellaisena kun haluat sillä tärkeintä on että viihyt siinä mitä laitat päälle.


      • severiina2
        epäröijä kirjoitti:

        Oletteko jo kaikki tuttuja keskenänne? Mä en ole paljoa sätissä jutellu kenenkään kanssa... Voinko tulla, vaikka en ainakaan ylläolevista nikeistä tunne ketään. Olisi kuitenkin tylsää istua iltaa puhumatta kenenkään kanssa. Onko teillä ollut tapana istua koko ilta siellä, vai lähteä sieltä jonnekin. En tunne miittipaikkaa entuudestaan, pitääkö pukeutua viimeisen päälle vai ihan tavalliset siistit vaatteet? Haluaisin kuitenkin tutustua uusiin ihmisiin.. mut arka olen.

        Jokainen meistä ollut joskus ensi kertalainen näissä miitti jutuissa...Jotkut meistä käyvät useammin ja toiset harvemmin ja aina on kaikki uudet ja vanhat ovat tervetulleita joukkoon...*mun oma kokemus vuoden takaa*...Ensinmäisen miitin jälkeen oli mukava tulla sättiin kun sieltä tunnisti tuttuja niccejä ja sen kautta sai juttua aikaan...Melkein kaikki esiintyvät siellä nicillään mutta kukaan ei estä enenmänkin esittäytymästä :-)...Vaikka suomen lippu on esillä pöydällä niin harvoinpa kukaan ulkopuolinen siitä mitään tulee kyselemään,mutta sattuipa viimeksi niinkin että lähi pöydässä oli sättitreffeillä yks pariskunta joka oli pitkään katsellut hauskaa menoa pöydässämme... Jatkoista---> välillä viihdytään loppuun saakka ja välillä tulee ainakin osan porukasta lähdettyyn jonnekin lähistölle iltaa viettämään...Rohkeasti joukkoon vaan ja tutustumaan ja ainahan sieltä pois pääsee jos ei joukossa viihdy...


    • Jos haluatte laitaa nikin rintaanne paikalta löytyy tarralappuja ja tussi minulta.

      • sentään

        Hei, ei kai Fridayssä kaikkien paikalla olijoiden tarvitse tietää että siinä pöydässä istuu chattilaisia? Vai mitä mieltä muut ootte?


      • Pepe
        sentään kirjoitti:

        Hei, ei kai Fridayssä kaikkien paikalla olijoiden tarvitse tietää että siinä pöydässä istuu chattilaisia? Vai mitä mieltä muut ootte?

        No jos pelkää leimautuvansa niin ehkä ei kannata tulla...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe