+40 miitti hesassa

Tapaamme taas Fridayssä 5.11 klo:19,00 alkaen ja kaikki uudet ja vanhat mukaan.
Pikkujouluja vietämme 3.12 josta sitten ilmoitelaan erikseen.Tarkoitus on pitää vähän erilainen pikkujoulu joten ehdotuksia saa laitaa pikaviesteinä ja mailina.

16

4304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • St.

      Aina sinne kehä 3:sen sisälle, mää en ala mittään.

      • Sillä itsekin asun Kotkassa mutta jos jotain haluaa niin matka ei ole este :)))


    • zabada

      nyt kun lähempänä miittipaikkaa...vois ekan kerran tulla tapaamiseen... kattomaan millasta iltaa siellä vietetään:)
      jos sitten vaikka pikkujouluunkin innostuis tulemaan...

    • ntimitta

      meiltä hyvinkäältäkin pääsee helposti junalla helsinkiin,taidanpa tulla käymään miitissä.yks ongelma vaan on että voisko halipula vaikka kertoo onko se paikka ihan keskustassa,kun en hesaa tunne..mielenkiintoista olisi tavata ihmisiä joiden kanssa jutellut...

      • Paikka sijaitsee ihan rautatieaseman vieressä
        osoite on keskuskatu 6.


    • meriv

      pääsisin pitkästä aikaa*hymyilee*

    • Piti tulla...sit ei käynytkään...mut jos nyt kuitenkin sinne pääsis :-))

      • Utelias

        Pitääkö laittaa nikinsä näkyviin että tietää kuka kukin on? Onko siellä koko ravintola varattu vai istutteko keskitetysti jossain nurkkauksessa?


    • Uteliaampi

      Pitääkö laittaa nikinsä näkyviin että tietää kuka kukin on? Onko siellä koko ravintola varattu vai istutteko keskitetysti jossain nurkkauksessa? Eihän tämän pitänyt mennä Wagnerille vaan kaikille :)

      • Meillä on tapana kokoontua paikan takaosassa missä sijaitsee myös tanssilattia jossa on iso u-ryhmä sohva. Pöydällä löytyy sellainen pieni puinen Suomenlippu.


      • epäröijä
        HalipulaN kirjoitti:

        Meillä on tapana kokoontua paikan takaosassa missä sijaitsee myös tanssilattia jossa on iso u-ryhmä sohva. Pöydällä löytyy sellainen pieni puinen Suomenlippu.

        Oletteko jo kaikki tuttuja keskenänne? Mä en ole paljoa sätissä jutellu kenenkään kanssa... Voinko tulla, vaikka en ainakaan ylläolevista nikeistä tunne ketään. Olisi kuitenkin tylsää istua iltaa puhumatta kenenkään kanssa. Onko teillä ollut tapana istua koko ilta siellä, vai lähteä sieltä jonnekin. En tunne miittipaikkaa entuudestaan, pitääkö pukeutua viimeisen päälle vai ihan tavalliset siistit vaatteet? Haluaisin kuitenkin tutustua uusiin ihmisiin.. mut arka olen.


      • epäröijä kirjoitti:

        Oletteko jo kaikki tuttuja keskenänne? Mä en ole paljoa sätissä jutellu kenenkään kanssa... Voinko tulla, vaikka en ainakaan ylläolevista nikeistä tunne ketään. Olisi kuitenkin tylsää istua iltaa puhumatta kenenkään kanssa. Onko teillä ollut tapana istua koko ilta siellä, vai lähteä sieltä jonnekin. En tunne miittipaikkaa entuudestaan, pitääkö pukeutua viimeisen päälle vai ihan tavalliset siistit vaatteet? Haluaisin kuitenkin tutustua uusiin ihmisiin.. mut arka olen.

        Kaikki ovat ehdottomasti tervetulleita.
        Jotkut tuntevat jo keskenään mutta äkkiä sä tutustut jos et muuten tunnista ketään niin katso profiiliani niin ainekin jo tunnet kuvasta minut.
        Ja pukeutuminen on vaapaata tule sellaisena kun haluat sillä tärkeintä on että viihyt siinä mitä laitat päälle.


      • severiina2
        epäröijä kirjoitti:

        Oletteko jo kaikki tuttuja keskenänne? Mä en ole paljoa sätissä jutellu kenenkään kanssa... Voinko tulla, vaikka en ainakaan ylläolevista nikeistä tunne ketään. Olisi kuitenkin tylsää istua iltaa puhumatta kenenkään kanssa. Onko teillä ollut tapana istua koko ilta siellä, vai lähteä sieltä jonnekin. En tunne miittipaikkaa entuudestaan, pitääkö pukeutua viimeisen päälle vai ihan tavalliset siistit vaatteet? Haluaisin kuitenkin tutustua uusiin ihmisiin.. mut arka olen.

        Jokainen meistä ollut joskus ensi kertalainen näissä miitti jutuissa...Jotkut meistä käyvät useammin ja toiset harvemmin ja aina on kaikki uudet ja vanhat ovat tervetulleita joukkoon...*mun oma kokemus vuoden takaa*...Ensinmäisen miitin jälkeen oli mukava tulla sättiin kun sieltä tunnisti tuttuja niccejä ja sen kautta sai juttua aikaan...Melkein kaikki esiintyvät siellä nicillään mutta kukaan ei estä enenmänkin esittäytymästä :-)...Vaikka suomen lippu on esillä pöydällä niin harvoinpa kukaan ulkopuolinen siitä mitään tulee kyselemään,mutta sattuipa viimeksi niinkin että lähi pöydässä oli sättitreffeillä yks pariskunta joka oli pitkään katsellut hauskaa menoa pöydässämme... Jatkoista---> välillä viihdytään loppuun saakka ja välillä tulee ainakin osan porukasta lähdettyyn jonnekin lähistölle iltaa viettämään...Rohkeasti joukkoon vaan ja tutustumaan ja ainahan sieltä pois pääsee jos ei joukossa viihdy...


    • Jos haluatte laitaa nikin rintaanne paikalta löytyy tarralappuja ja tussi minulta.

      • sentään

        Hei, ei kai Fridayssä kaikkien paikalla olijoiden tarvitse tietää että siinä pöydässä istuu chattilaisia? Vai mitä mieltä muut ootte?


      • Pepe
        sentään kirjoitti:

        Hei, ei kai Fridayssä kaikkien paikalla olijoiden tarvitse tietää että siinä pöydässä istuu chattilaisia? Vai mitä mieltä muut ootte?

        No jos pelkää leimautuvansa niin ehkä ei kannata tulla...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe