BB kuulutukset

Mitenköhän paljon noita valmiita kuulutuksia oikein on etukäteen nauhoitettu; Siis tyyliin "Tämä on Bigbrother, kokoontukaa sohvalle". Äsken tuli taas sellainen jota ei ole aiemmin kuulunut:
"Tämä on Bigbrother, teidän on puhuttava suomea". Kilpailijat vitsailivat englannin-kielisillä lauseilla...

Toinen minkä olen kuullut vain kerran oli kun kilpailijat piirtelivät liitutauluun: "Tämä on Bigbrother, rikotte sääntöjä. Lopettakaa heti".

3

1176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myrkkynainen

Onko hyvästä vai pahasta että kirjoittelee usein?Nimimerkin takia näkyy joka kerta kun kirjoittaa.Jos ei ole nimimerkkiä niin voi kirjoittaa niin usein kun kiinnostaa eikä kukaan tiedä että sama henkilö kirjoittaa eri nimimerkeillä.Pidän kyllä nimimerkkini mutta haluaisin tietää onko hyvä olla aktiivinen vai passiivinen kirjoittelussa vai sellainen miltä tuntuu itsestä parhaalta.TILU LILU!

• No aloitetaan nyt siten että ei ole paha jos kirjoittaa vähän, mutta ei ole sekään paha jos kirjoittaa paljon. Tiedän kyllä mikä kirvoitti sinut tätä tiedustelemaan, ja puolustaisin sinua sen verran että vähän turhan tyly oli saamasi kommentti.

Palstan lukijoista vain pieni osa kirjoittaa yhtään mitään, ja se on ihan ok; Luettavaksi nämä on tehty. Ongelmahan täällä on ollut oikeastaan se että aloituksia tulee liikaa.. Liikaa siihen nähden mitä niiden sisältö on. Pakko kyllä kehua kaikkia kirjoittajia että paljon parempaan on päästy kuin mitä oli vaikka muutama viikko sitten.

Virallinen kanta siis on se että kirjoita niin paljon kuin huvittaa, mutta pyri siihen että suurin osa niistä on vastauksia jo tehtyihin aloituksiin. Ja mieluusti kirjoita aina rekisteröidyllä nickillä :)

Ps. Offtopic= aihe joka ei mitenkään sivua aloituksen ajatusta.

• Small Brother

Tiedotus: "Tämä on Bigbrother, rikotte sääntöjä. Lopettakaa heti" on mielestäni tullut jo kahdesti. Tuo liitutaulujuttu oli se toinen kerta. Aiemmin eräänä sunnuntaina porukka yritti kuunnella häätöoven läpi mitä talkkaristudiossa tapahtuu. Tästä viisastuneena porukka on ymmärtänyt että seinää ei saa kuunnella, mutta esim. sohvalla saa olla hiljaa ja näin arvioida mitä seinien ulkopuolellla tapahtuu.

Tuo tietyn kielen salliminen ainoastaan oli uutta minulle, mutta tuota en itse kuullut. Tuokin on aika ihmeellistä sillä aiemin porukka on puhunut ruotsia toisilleen hetkittäin ja siitä ei ole tullut mitään ilmoitusta ellei sittä pk:ssa ole annettu noottia. Kuullutus viitannee vain siihen että tulloin vahdissa olleet eivät osanneet kieliä tarpeeksi hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3308
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3067
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2343
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      1996
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1519
    Aihe