v-turhat

on se hienooo

on hienoo ku on tommosii persoonii , ku v...turhat , osaa ainakin tehdä nettisivuja,
toivon toki pojille sitä menestystä minkä ansaitsee ja mielellään reilusti

14

3285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuoksenturjien

yrittää. Se on minun mielestäni vaan hienoa seurata kun joku yrittää tosissaan. Jotenkin en usko heidän yhtälöönsä, mutta olisi silti kiva huomata tulevaisuudessa että olin väärässä.

• en huomannut

täällä jo oli melkoinen keskustelu käyty

• säälittävästä aiheesta

Eiköhän voitaisi kirjoitella ainoastaan sellaisista aiheista, jotka aivan OIKEASTI liittyvät kartingiin.

• aiheessa

Mihinkäs tämä sitten muka liittyy jos ei kartingiin? Kimi jutu vois kyl täältä pitää poissa kun aiheelle on omakin keskustelu täällä.

• tosi on
        aiheessa kirjoitti:

Mihinkäs tämä sitten muka liittyy jos ei kartingiin? Kimi jutu vois kyl täältä pitää poissa kun aiheelle on omakin keskustelu täällä.

Mä oon samaa mieltä. Ei joidenkin räpeltäjien toilailuista kannata tänne kirjoitella. Jos joku haluaa munata itsensä totaalisesti niin siitä vaan. Se, että itsensä nolaa kartingin parissa, ei kuitenkaan tarkoita sitä, että asian ilkkuminen olisi kartingia. Palataan asiaan ja naureskellaan vaan itseksemme.

• seurannutkin tätä foorumia
        tosi on kirjoitti:

Mä oon samaa mieltä. Ei joidenkin räpeltäjien toilailuista kannata tänne kirjoitella. Jos joku haluaa munata itsensä totaalisesti niin siitä vaan. Se, että itsensä nolaa kartingin parissa, ei kuitenkaan tarkoita sitä, että asian ilkkuminen olisi kartingia. Palataan asiaan ja naureskellaan vaan itseksemme.

jep, foorumi on mielestäni rauhoittunut asia tasolle , pidetään se siellä , v-turhat
        tehköön mitä lystää

• kun.
        seurannutkin tätä foorumia kirjoitti:

jep, foorumi on mielestäni rauhoittunut asia tasolle , pidetään se siellä , v-turhat
        tehköön mitä lystää

Nehän menee formuloihin, niinhän ne on sanonu.

• Santtu ja Juli F1:siin
        kun. kirjoitti:

Nehän menee formuloihin, niinhän ne on sanonu.

Niistähän voisi keskustella jo osiossa "Formula 1" http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=658&subcat=1053 Jos ei muka siellä kaikki käyttäjät tunne vielä Veeturhia, niin onhan se huutava vääryys joka on välittömästi korjattava. Pitäähän Suomen formulafanien olla ajantasalla ja tietää jo ketkä mainettta pitävät yllä Heikin ja Nicon jälkeen.

• poistettiin

uusin päivitys siis, rallinetinkin foorumi vasta pääsi vauhtiin tiedottamisen ihmettelemisessä.

• täytyypä käydä

kurkkaas

• sielä turistiin samasta

jep , sielläkin kävi melkoinen turina samoista
        kavereista , poistivat sen totuus osion

• läpimurto

Tiedotteissa hehkutettu kansainvälinen läpimurto tapahtui WTP luokassa. WTP ajetaan 60 m3 koneilla joka vastaa tätä meidän Kadettia. Että sellainen läpimurto ...

• sellanen

no niin ,oliko tuokin nyt vielä täyttä potaskaa,
        tietty ,ei uutta siitä suunnasta , oli muuten
        kyseisillä nettisivuilla joskus maininta siitä
        että heikki kovalainen olisi neuvoantaja pojille,
        hmmm.... jostain syystä he poistivat sen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      49
      3807
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3724
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2851
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2589
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1739
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe