kiirus

Yh-isä-matti

poika asuu isän luona jolla yksinhuoltajuus ja jossa haluaa asua.
Menee käyttäytymisellään/koulunkäynnit "sekaisin" ku äiti ottaa yhteyttä.
Ei siis itse halua tavata/olla yhteydessä äitiinsä.
Onko siis oikein jos kiellän lopullisesti häntä ottamasta yhteyttä ??
poika kärsii ja kaikki arjen rytmit menee sekaisin moneksi päiväksi.
Kyllähän poika joskus sitten menee kunhan itse haluaa,
Syitä en rupea kertomaan mutta ,.............

8

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........................

siis kaksin päästään rytmiin ja taas kun äitinsä ottaa yhteyttä niin alkaa.............
      huoh tätä,mitä tässä tekisi.
      mikä on oikein,

• viiden lapsen yh-äiti

niin hänellä on siihen oikeus eikä siinä lapsen etua kysellä.
      Jos tapaamiset sekoittaa lapsen päätä niin että esim. koulunkäynti kärsii niin voi pyytää valvottuja tapaamisia.
      Vaikka äiti olisi tapaamatta lastaan moneen vuoteen ja yhtäkkiä haluaakin tavata lasta,hänellä on siihen oikeus.
      Jos lapsi selkeästi sanoo ettei halua äitiään tavata,asiasta voi lapsen kanssa mennä lastenvalvojan luokse keskustelemaan.Eri asia sitten tuottaako se mitään tulosta.

• silja

Eipä autaa ei lastenvalvojalla käynti ja juttelu,kun isä on manipuloinut lasta jo vuosikaudet.

• vanhemmilla

ole vain velvollisuuksia.
        Lapsellahan on oikeudet.

Lapsen etu kaiken edelle.

• .........

yhteys vastus kaikkiin.
      1.on oikeustavata lastaan mutta kun ei niin ei lapsi halua (syyt on kovat joita en rupea tässä kertomaan)
      2.ja mitä tulee että lastenvalvojan kanssa tapaamiseen,miksi ???
      itse voin vaikka keskellä yötä viedän pojan äitinsä luokse jos haluaa.
      ei ole kysymys etteikö tapaaminen onnistuisi täältä.
      3.ja lapsen etu aina ykkösenä,lapset ottaa vaikutteita vanhemmistaan/muista aikuisista.
      minun mielestä on aivan turhaa mennä määrättyä rytmiä jos lapsi viihtyy,kaikki menee ok ja sitten ns."pakolla" viedä tapaamiseen.
      kai hänkin ajankanssa haluaa mennä oma alotteisesti,turha siinä minkään lastenvalvojan mielipiteellä on arvoa,luulisin tuntevani lapseni paremmin kuin hän.

• rytmit ym

Halusin niin pitää yhteyttä lapsen äitiin, lapsen takia. Hain äidin käsiini , mistä milloinkin, jotta lapsi ja äiti tapaisivat.
      Äiti viipyi luonamme muutaman päivän ja sitten häipyi. Huomasin lapsen kärsivän sellaisesta hetkellisestä äidin tapaamisesta, kaikki rytmit menivät sekaisin, olen päättänyt, että enää en äitiä haeskele, jos haluaa lastaan tavata tulkoon itse. Olen sanonutkin äidille että saa tulla koska itse haluaa, sanoin asian myös lastenvalvojan edessä ja mitään papereita ei tehty. Asiahan ei kenellekään muulle edes kuulu.
      Eipä äiti ole tullut,viimeksi oli luonamme toukokuussa,en tiedä kuinka se äidinrakkaus noin vain katoaa. Ovatko kaikki äidit loppujen lopuksi noin sydämettömiä, julmia, ja vielä omaa lastaan kohtaan. Minkälaisia ovatkaan ne sijaisäidit, jotka "huolehtivat" rahan vuoksi muiden lapsista. Minkähänlaista rakkautta sijaisvanhemmat tuntevat. Onko se vain ja ainoastaan rakkautta rahaan.

• yksi vain

Älähän viitti provota.

Ei kaikki äidit ole sydämmettömiä. Mistä sinä tiedät vaikka lapsesi äiti rakastaisi suunnattomasti lastaan. Hänelle ero lapsesta voi olla lähes maailmanloppu. Hänelle saattaa olla helpompaa olla tapaamatta lastaan. Miksi ihmeessä olet etsinyt ja hakenut lapsen äidin milloin mistäkin? Vastoin hänen tahtoaan? Maanitellut häntä kertomalla kuinka lapsi tarvitsee häntä?? Älä todellakaan jaksa tehdä sitä enää. Olet itse ollut aiheuttamassa lapsellesi pahan mielen, älä syytä siitä yksin äitiä.

Sijaisvanhemmuudesta.. Ei rahan takia olla sijaisvanhempia. Kaikille raha ei merkitse niin paljon kuin ehkä sinulle (viestistäsi saa kuvan, että sinulle raha on tärkeä asia). Toivottavasti et ole lähivanhempi rahan takia!

• ole vastata
        yksi vain kirjoitti:

Älähän viitti provota.

Ei kaikki äidit ole sydämmettömiä. Mistä sinä tiedät vaikka lapsesi äiti rakastaisi suunnattomasti lastaan. Hänelle ero lapsesta voi olla lähes maailmanloppu. Hänelle saattaa olla helpompaa olla tapaamatta lastaan. Miksi ihmeessä olet etsinyt ja hakenut lapsen äidin milloin mistäkin? Vastoin hänen tahtoaan? Maanitellut häntä kertomalla kuinka lapsi tarvitsee häntä?? Älä todellakaan jaksa tehdä sitä enää. Olet itse ollut aiheuttamassa lapsellesi pahan mielen, älä syytä siitä yksin äitiä.

Sijaisvanhemmuudesta.. Ei rahan takia olla sijaisvanhempia. Kaikille raha ei merkitse niin paljon kuin ehkä sinulle (viestistäsi saa kuvan, että sinulle raha on tärkeä asia). Toivottavasti et ole lähivanhempi rahan takia!

Mutta,
        en ole lähivanhempi rahan takia. Jos raha ratkaisisi, olisi lapsi muualla. En varmasti tekisi tällaista saadakseni 118,15 136,60e/kk ylimääräistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe