mites tää onnistu, ku voi puhua toisen nimellä... esim. henkilö A voi sanoa "moi!" niin, että se näkyy näin:
henkilö B sanoo:
moi!
jos joku ymmärsi...
puhuminen toisen nimellä?
4
730
Vastaukset
- jooojoo
Joo sainpa ainaki hyvät naurut tuosta kysymyksestä... mutta vastausta en tiiä :)
- en tiiä
mut sun täytyy ladata joku ohjelma sitä varten.. yritäpä ettii jostai esim hakusanal "lisäohjelmat messengeriin".
kaverilla oli tollanen, toi on muuten aika rasittava ;D en tiiä sit kannattaako tota ladata, koska kuulemma kyseisellä kaverillani tietokone alkoi jotenki temppuilemaan kun oli asentanu ton ohjelman..mut tee miten haluut ;>- 020202
taallondsasda kirjoitti:
eli taalla http://www.mesenet.org/pafiledb/pafiledb.php
ainki oli eile ku latasi..Laittakaa uudestaann =) haluun saada sen kun kaverit ainakiusaa mua :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136