En kyllä ymmärrä kans tätä Tinttarallan mollaamista.Nauran välillä vattakippurassa sen hölmöilyjä.Mikahan myönsi eilen että muuten menee ihan hyvin ja"kosti illalla laulaessaan itse Tiinalle aivan nuotin vierestä.Tiinahan vaan yrittää pitää hauskaa mieltä yllä.Ja sitten vielä Terhin"likaisuudesta"Ei kyllä pidä yhtään paikkansa,haistoi toppiaan ja totesi että ei haise!
Tiina
4
545
Vastaukset
- ehkä...
vähiten hauska ihminen jonka olen koskaan nähnyt.
- .....
kuvaa kyllä ko.hörhöä suhteellisen hyvin...
en tiedä enkä ymmärrä, mikä Tiinan "hölmöilyissä" aloittajaa niin naurattaa.. minä tunnen lähinnä syvää myötähäpeää lähes joka kerta, kun Tiina avaa suunsa. Äskeinen kommentti oli kuvaava - ehkä vähiten hauska ihminen, jonka voi kuvitella. Voi hyvä tavaton, kun muistelen sitä "Tiina lupaa poistaa talosta tylsyyden" (jossain esittelyssä). POISTAA SEN? Tylsyyden, jota ei talossa olisikaan ilman Tiinaa! Oiih..
No, yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Minä en tykkää Tiinasta. - ON SE....
...TINDERELLA!! Aaaahhahhahhaaa! =D =D =D
- samaa
mieltä kanssasi!haluatteko mieluummin kattoa minnan valitusta ja kyttäämistä!siine vasta on ällö ihminen!tiinalla on ihan ok ääni ja mikan kans kivasti kiusoittelevat toisilleen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318