Eli; tarttis saada jostain tietoon MMS- ja WAP-asetukset Nokian 6020-kapulaan. Kellään tietoa? TF:n palvelunumerosta 15200 niitä ei ko. puhelimeen saa. :( Kaikki info tervetullutta! KIITOS! :)
NOKIA 6020 MMS- JA WAP-ASETUKSET!
3
628
Vastaukset
- lotvonenp
kun olet tallentanut asetukset niin sammutat puhelimen ja avaat uudelleen niin asetukset pitäis toimia.
- Miccis
Selvää kauraahan tuo, mutta juju piileekin siinä, etten ole ainakaan itse onnistunut saamaan TF:n numerosta 15200 noita puhelimen asetuksia laisinkaan... Saan paluuviestin: "Puhelimen mallitietoja ei löydy... jne." Siinä ongelman ydin. Tokihan nuo asetukset saa laitettua manuaalisesti, mutta on sen verran peukalo keskellä kämmentä, että sekoan noiden 6020:n asetusvalikoiden kanssa... :( Kokeiltu on - heikolla menestyksellä...
- Miccis
Jo vain... Ilmeisesti vika olikin TF:n päässä, eli palvelussa jokin klikkasi. Nyt on asetukset tallennettu ja kyllä tykittää! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4028701Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683061- 161463
- 741056
- 761038
- 27995
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62950- 55933
- 65890
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73874