Pertun maineen pilaaja!

BB:n katselija...

Siis kuka ihme sinä luulet olevasi, koko aika aloitat Pertusta niin ihmejuttuja! Koko aika! "Perttu ja raivari" "Perttu ja vyöt" jne! Perttu on paras, koko Suomi sitä mieltä! Perttu voittaa varmasti!

6

1090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei muuten

Koko Suomi ei todella ole sitä mieltä että juntti Perttu on paras!

• inLOve***

PERTTU; PERTTU; PERTTU; PERTTU; PERTTU; PERTTU; PERTTU; !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• !!!!!!!!
        inLOve*** kirjoitti:

PERTTU; PERTTU; PERTTU; PERTTU; PERTTU; PERTTU; PERTTU; !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siitä ei päästä mihinkään, että hän on suosituin.Yrittäkää tottua ajatukseen jo, että hän on vahva voittajaehdokas.

• !!!!!!!! kirjoitti:

Siitä ei päästä mihinkään, että hän on suosituin.Yrittäkää tottua ajatukseen jo, että hän on vahva voittajaehdokas.

Juu mäki oon miettiny et perttu on aikas vahva voittaja, mutta eihä sitä tiiä vaikka käänne tulisi.. mika on kans aika hyvä ehdokas..

• Minkä ihmeen takia Perttu fanit ei kestä jos sitäkin vähän kritisoidaan.Kuitenkin itse ovat kaikkia muita haukkumassa.Ettekö olekaan niin varmoja sen voitosta,kun pelkäätte että tuollaiset haukkuma jutut vie sen maineen.Ei kaikki ole niin helposti manipuloitavissa kuin te!

Oma kantani: Perttu pitkälle,mutta ei pakosti voittoon!Aina tulee ihmisistä uusia piirteitä esille ja ohjelmaa voi myös yrittää katsella puoluettomasti.Aika näyttää.

• kattilaa

soimaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76