Olemme lähdössä viettämään talvea Kyprokselle Limassoliin hotelli Atlantica Balmyraliin. Emme ole ennen käyneet Kyproksella, joten olisi mukavaa, jos jollain olisi sieltä kerrtottavaa.
Vastaukset 3
Minusta Kypros on yksi niistä harvoista matkakohteista, jossa olen käynyt jo kahdesti. Se on minulta erinomainen suositus. ;) ¨Viimeisimmästä matkastani on jo muutamia vuosia, joten en edes yritä esiintyä asiantuntijana. Yksi ehdotus tuli mieleeni, opiskelkaa hieman kreikan alkeita. - Oletan, että menette kreikkalaiselle puolelle.
Ehdotan, että käyt esittämässä kysymyksesi matkailupalstalla. Sieltä saat varmaan helpommin ja enemmän tietoa kuin täällä on tarjolla.
PS: Käykää sitten täällä kertomassa kokemuksistanne.- sisko
Olen ollut yhteensä ehkä 2 vuotta Limasolissa. Minusta se on parhaita paikkoja, joissa olen talviani viettänyt. Kauppahallin puistossa on kiva istuksia, siellä saa aina uusia tuttavuuksia. Vielä vuisien jälkeen ne kaahvilan pitäjät muistavat ja tulevat tervehtimään. Atlantica on hyvä hotelli ja kivan kävelymatkan päässä vanhasta kaupungista. 6 km. Bussiyhteys on hyvä ja se menee suoraan kauppahallin kupeeseen. N:o 6 kulkee hotellialueelta.
Ennen kustannukset olivat noin 1/3 suomen hinnoista, sitten venäläiset pilasivat hintatason. Lämmintä siellä on aina ja vesi ei meressä laske alle 16 asteen. Siis uimakelpoista läpi talven.
Ihan olen kateellinen.
Minä lähden Tunisiaan vaihteeksi.
Hauskaa lomaa, nauttikaa. - Sens-Ori
Out-season Kyproksessa on rauhallista ja leppoisaa, mutta säät ovat huonommat kuin Canarialla.
Viihdepuoli on myös säästöliekillä, joten lukemista mukaan.
Hyvät kävelyjalkineet ja suomi-radio matkalaukkuun ja ... eikun nauttimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀42865KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi17799- 73796
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R49713Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208661- 43536
- 37519
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39485Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37429- 40416