Pelloilta Teeriä.

linnustaja- 85

Oletteko saaneet pelloilta kyttäämällä/kuvastamalla teeriä, jos olette niin aamulla vaiko illalla?

10

10024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on saatu.Kaikki olen saanut aamulla kuvastamalla.Teeret tulevat noin auringonnousun aikaan,lisäapuna voi käyttää teeripilliä.

• teertä

hyväksi havaittu myös säkkipilli

• jake
        teertä kirjoitti:

hyväksi havaittu myös säkkipilli

eiköhän se parhaiten tuu ku vähä kuhauttelee?

• Ylen yllättämä eläman
        jake kirjoitti:

eiköhän se parhaiten tuu ku vähä kuhauttelee?

Onhan se hienoa, kun teeri tulee ja hetken kiekertää, voimaa ja riemua elämän uhkuen.

Kertopaaka viela tarkemmin miten houkututtelun on tapahduttava, jotta onnistaa.

• 22 WMR

Pelkästään aamulla. Itse tykkään sumuisesta kelistä, hauskempi kierrellä peltojen reunamia ei tarvitse kytistellä paikallaan. Tosin kaave on houkuttimena pillin lisäksi.

• linnustaja-85

Kiitos vaan vastauksista.

• Pummi

Lyhyt tarina: Olin aamulla pellolla jänis passissa ja kuulin suhahteluja läheiseltä suolta.
      koska en ollut nähnyt yhtään jänistä niin laitoin teeren kuvat peltoon(sillä minulla on aina mukana täytettävät kaaveet repussa.)aikani siinä suhauttelin ja kuinka ollakkaan 20 teeren parvi siihen pöllähti. kirosin koska minulla ei
      ollut mukana kivääriä. lähdin hakemaan kivääriä puolen kilometrin pääsä olevaa kotiaja rukoilin mielessä ettei teeret lähtis. kotona otin äkkiä kiväärin ja muutaman panoksen. kun tulin takaisin pellolle niin siellä odotti uskomaton näky: pelto aivan mustanaan teeriä. laskin että niitä on tollaiset 60 lintua. katselin ja näin todella suuren teeren. aloin tähdätä sitä ja laukaisin.JYTYMM! tunsin rekyylin olkapäässä. näin kuinka kymmenet linnut lähti lentoon. sain haulikon käteeni ja laukaisin oikealla olevaa lintua ja se putosi rättinä kenttään. en ehtinyt ampua toista kertaa. menin katsomaan työni tuloksia. kävin ensin hakemassa haulikolla ampumani teeren. kun menin katsomaan kiväärillä ampumaani lintua hämmästys oli suuri: se oli korpimetso. lädin iki onnellisena pellolta. suolistin linnut kotona. vein korpimetso täyttämöön. täyttäjä onniteli linnusta ja koska se oli hänen ensimmäinen täytettävä korpimetso niin sain sen ilmaiseksi. vieläkin se on olohuoneessa 20 vuoden ajan. eli lyhyesti:olen saanut teeren pellolta noin klo 7.00

• Suurinta ei saisi mielellään ampua, se kostautuu seuraavana vuonna.

• Anonyymi
        k0rh0nen kirjoitti:

Suurinta ei saisi mielellään ampua, se kostautuu seuraavana vuonna.

Korpimetso on siitä vaan paha kun se tappaa muut ukkoteeret

• Anonyymi
        k0rh0nen kirjoitti:

Suurinta ei saisi mielellään ampua, se kostautuu seuraavana vuonna.

tosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1463
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1284
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1281
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1144
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1019
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1012
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      276
      922
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe