sims taikaa ne kristallit! propleema

Mellie

Mä innoistuin siitä sims taikaa jutus nyt... :P
Mut mulle on tullut vasta pihalle yks taikakristalli (ne mistä voi oppii uusia kykyjä, kuten sähkökäsi jne) ja oon pelannut tosi kauan jo sil perheel enkä jaksais oottaa enää, et onko mitään koodia et ne kristallit sais????

Ja huom, itelläni on sims2 et ei tarvi alkaan puhuun mistään "sims1 on kuule vanhentunut jo, ei sitä kukaan pelää. sims2 on nykyaikaa"

et mä ainaki pelaan sims1:täkin! :P

6

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adonia

Joku jaksaa vielä pelata ykköstäkin. Minkäs kristallin sait? :D Sain joskus ite kaikki kristallit, kivoin on varmaan se kaukosiirtyminen. Ei ole mitään koodia kristallien saamiseksi. Jostain voi tosin ladata ne kristallit ostettaviksi, mutta en valitettavasti muista mistä. Voi mennä kauan ennen kuin ne kaikki kristallit tulee sinne. Mutta jos teet tarpeeksi usein taikoja ja muuta, niiden pitäisi tulla nopeammin.

• Mellie

oon saanu sen valkosen kristallin, jolla pysty tekeen sen levitaatio tempun ja pikkusisko sit on saanu sen sinisenkristallin ja siinä vissiin oli se sähkökäsi muistaakseni...

no ei kau auta muu ku oottaa ja taikoa, et sais ne kaikki kristallit... :P

• @nni
        Mellie kirjoitti:

oon saanu sen valkosen kristallin, jolla pysty tekeen sen levitaatio tempun ja pikkusisko sit on saanu sen sinisenkristallin ja siinä vissiin oli se sähkökäsi muistaakseni...

no ei kau auta muu ku oottaa ja taikoa, et sais ne kaikki kristallit... :P

mä oon saanu vaan kaukosiirtymisen ja sen sammutusjuzkan. oon saattanu saada sähkökädenkii, en oo varma.

• GlitterRose

Etit googlesta Elare's Sims ja sitten se eka vaihtoehto ja kun selailet niin varmasti löydät! Eli siis ne voi ladata sieltä ostettaviksi ostovalikkoon. (Aika vanha viesti jo, toivottavasti apu meni perille.)

• melliex

Kiitos kovasti, mulla on tapana lukea paljonki näitä vanhoja viestejä ja kyllä se melkein aina kannattaa :D Mutta tätä viestiä tuskin kukaan lukee :/

• GlitterRose
        melliex kirjoitti:

Kiitos kovasti, mulla on tapana lukea paljonki näitä vanhoja viestejä ja kyllä se melkein aina kannattaa :D Mutta tätä viestiä tuskin kukaan lukee :/

Olipas minusta kerrankin hyötyä xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      122
      4592
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3900
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3290
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2982
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2452
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2196
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1849
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe