minkälaiset sällit kannattaa olla ku menee tappelee tota vastaan, ettei tuu urakalla turpaan?
penance
1
106
Vastaukset
- ANA886
Mulla oli KAIKKI statukset 255 ja vähän yli 50 000 HP:tä.
Sitten Kaikkien suojissa oli: Ribbon, Break HP limit, Auto Haste ja Auto Protect.
Sitten kahdella hahmolla (mulla Tidus ja Auron) oli oma celestial ase ja viimeisellä hahmolla (Yunalla) oli ase missä oli: Break Damage limit ja Magic Booster; muilla jutuilla (Yunan/parantajan) aseessa ei ole niin väliä, mutta joku counteri on ihan hyvä olla. One mp cost:ia ei tarvii olla kenelläkään.
Sitten tässä olisi tappo ohjeet.
Ennen tappelua mene settings valikkoon (tai mikä valikko se nyt oli) ja laita asetukset niin että tappelun aikana valikko pysyy sen komennon kohdalla minkä on viimeksi käyttänyt (en osaa oikein selittää).
Sitten tappelun alussa käytät USE komennolla "Tree stars" esineen (ryhmän mp-cost 0).
Kannattaa tappaa ensin Penancen oikea käsi (omista silmistä katsoen)
Sitten vaan käytät Quikc hittiä kaikilla hahmoilla kunnes Penance saa vuoron, tämän jälkeen jatkat Quikc hittaamista mutta paranna Parantajalla kaksi hahmoa (aina vain kaksi vaikka vuoroja olisi enemmän, jos saat parantajalla 3 vuoroa käytä Quick hittia kerran)
Jatka samalla tavalla kunnes Penacen ala osa putoaa.
Sitten tappelu muuttuu niin että aina Penancen vuoron jälkeen käytät Curagan JA Dispelin hahmoon johon Penance iski.
Ja taas jatkat samaan malliin.
Lopulta Penance kuolee mutta aikaa mulla meni n. 1 tunti 20 min. Tällä tavalla kukaan EI kuole kertaakaan eikä Aoneita tarvita ja luonnollisesti Penance kuolee:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989