Mistä saisin säännöt lautapeleihin Rahaa kuin roskaa sekä Tilipäivä??? Omistan molemmat pelit mutta säännöt ovat vuosien varrella jonnekin kadonneet. Olisin todella kiitollinen jos joku pystyisi jelppaamaan että mistä saisin säännöt näille peleille.
Tänx jo etukäteen :)
sääntöjä peleihin????
21
3094
Vastaukset
- Nicola
Meillä olis säännöt Rahaa kuin roskaa -peliin.
Laitatko tulemaan sähköpostiosoitteen, niin laitan ohjeet.- Germa
Jukkiz kirjoitti:
pistätkö mullekin ne rahaa ku roskaa - pelin säännöt?
[email protected]laita kuh ehit ja kiitän etukäteen .
- monopoly
Hei. Olisiko mahdollista saada ohjeet Rahaa kuin roskaa -peliin? Ostin pelin eilen käytettynä.
t:Reima Rönkkö
[email protected] - Nicola
Germa kirjoitti:
laita kuh ehit ja kiitän etukäteen .
Moi!
Laitatko tulemaan sähköpostiosoitteesi, niin laitan ohjeet. - Germa
Nicola kirjoitti:
Moi!
Laitatko tulemaan sähköpostiosoitteesi, niin laitan ohjeet. - supermarja
minullekin voisit mailata ne rahaa kuin roskaa ohjeet, kun olen hävittäny..
[email protected] - rrriiikkkaaa
Nicola kirjoitti:
Moi!
Laitatko tulemaan sähköpostiosoitteesi, niin laitan ohjeet.Laittaisitko minullekin ohjeet osoitteeseen
[email protected] - Make
Jos viittisit niin laittaisitko minulle Rahaa kuin roskaa lautapelin ohjeet, minulla on se peli mutta ohjeet ovat jonnekkin hukkuneet.
Terveisin: Marko. - njkl
Make kirjoitti:
Jos viittisit niin laittaisitko minulle Rahaa kuin roskaa lautapelin ohjeet, minulla on se peli mutta ohjeet ovat jonnekkin hukkuneet.
Terveisin: Marko.Laita osoite, niin lähetän.
- santtu
njkl kirjoitti:
Laita osoite, niin lähetän.
Olisiko mahdollista saada myös osoitteeseen [email protected] Rahaa kuin roskaa -ohjeet, kiitos
- satyyr
peli on
- AnnikaM
hei voisitko kirjottaa ohjeet tähän kun en oo tehnyt sähköpostia niin voisin katsoa siittä
- Miakaisa
Moi moi voisinko minä saada tilipäivä pelin säännöt ? Sain pelin sukulaisilta suomesta mutta en saanut sääntöjä miten pelataan
- Miakaisa
Miakaisa kirjoitti:
Moi moi voisinko minä saada tilipäivä pelin säännöt ? Sain pelin sukulaisilta suomesta mutta en saanut sääntöjä miten pelataan
Mun sähköposti on
[email protected] - pellehermanni2
Moi Miakaisa.
Ohjeet lähetetty bittitaivaalle. Samma på svenska.
- pelailija
Tilipäivän säännöt löytyy, laittele postia [email protected]
- Lautapeliopas
Rahaa kuin roskaa -pelin säännöt saa nykyisin myös Lautapelioppaasta, ei tarvitse lähetellä sähköpostia mihinkään.
Sen kun haette täältä: http://www.lautapeliopas.fi/saannot/rahaa-kuin-roskaa-suomeksi/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108