heido

nanna

nimi hakusessa prinsessalle. :)
mitäs mieltä olette näistä
Kerttu (kuulostaako täti-ihmiseltä?)
Peppi
Aada
Matilda
Amanda

Kolme nimeä olisi kiva, ja maria ehkä johonkin väliin? kiertänyt suvussa..

16

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mö11

Näistä pidän:
      Matilda ja Amanda,Aada on kans ok,Kertusta en pidä yhtään!!

• Anneli

Matilda on aivan ihana!!! Matilda Sofia tai Matilde Sofie ois ihania nimiä lapselle. Jos kolme nimee halutaan niin Matilde Kerttu Sofie tai Matilda Kerttu Sofia. Kerttu on hyvä nimi, Kerttu Matildakin kävisi.

• Gil

ovat kaikki ehdokkaasi. Tässä kaimat tältä vuodelta:

Matilda 412
      Amanda 397
      Aada 280

Kerttu 118
      Peppi 100

Itse pidän näistä kaikista muista, paitsi Aadasta. Ehkä Peppi tai Kerttu olisivat reippaimmat. Ja ei, mulle ei Kertusta tule tädit mieleen. Kiva, reipas ja suomalainen naisen nimi. ;)

Amanda Peppi Maria olisi ihan kiva nimi näistä yhdisteltynä.

Uusina ehdokkaina: Kerttuli, Greta/Greetta, Reetta, Manta ja Mandi. Mitä pidät?

• sanoisin

Suosittuja ja suosittuja!että jos oot väesterikeskuksesta ottanut noi luvut,
        niin se kattaa kaikki nimet, eli myös tokat ja kolmannet nimet on listattu siihen samaan!
        esim. Maria on varmaan yleisin nimi kautta aikojen

mutta se onkin suosittu enemmän ns.tokana tai kolmantena nimenä ja varmaan tossa listassa esim.
        Matilda ja Amanda on myös suosittuja toisina niminä,
        että ei tosta ihan etunimi kaimoja osaa päätellä!

• Gohar

Matilda ja Kerttu...On minun suosikit. Kerttu Aada Matilda?
      Tunnen pienen Kerttu tytön, eikä kuulosta täti ihmiseltä, vaan tulee mieleen se satu Hannusta ja Kertusta :) On muuten ihan Kertun näköinenkin, super suloinen!

• aada

Matilda Aada Maria
      Aada Maria Amanda

Matilda Aino Sofia
      Amanda Ella Maria
      Aada Kaisa Maria

Mitä noista pidätte?

• tähti

Amanda ja Matilda ovat ihania nimiä, todella kauniita. Kerttu on ihan kiva nimi, ei tule täti heti mieleen (vaikka oikeasti tätini on Kerttu!). Peppi ja Aada ovat kamalia nimiä, koiralle ehkä sopisivat nimeksi...

Matilda Anna Maria
      Matilda Aino Maria

Amanda Kerttu Maria
      Amanda Maria
      Amanda Kirsi Maria

• Täti

Kaunis nimi olisi Amanda Maria Kerttuli.

• ........

..........

• Erica

siis mulle tuli ensimmäisenä mieleen: Peppi Aada Maria... Mun mielestä kiva nimi, tietysti riippuu siitäkin, että sopiiko se sukunimeen...?

En niinkään pidä itse noista "vanhoista" nimistä, kuten Kerttu tai Matilda..... mutta jokaisella on omat mieltymyksensä ja mielipiteensä... Onnea vaan koko perheelle!:)

• mamma

Peppi Maria Josefiina
      Matilda Maria Juliaana
      Amanda Maria Sofianna
      Aada Maria Mikaela
      Kerttu Miia-Maria

• hilkka

Kerttu on ihan mukava ja sievä nimi.

Peppi on hirvittävä!

• eeva

Noi nimet olivat muodissa 1800-luvulla. Edelliset kantajansa ovat jo tuonpuoleisissa, joten aletaan kierros alusta vaan.

• nimellä

kaverit Matildaa kutsuisivat?? On kuitenkin suomalaisen suuhun vähän pitkä ja hankala lausua. Ettei vaan tytöstä tulisi Matti..

• Nanna

ihania ehdotuksia tuli, ajateltiin että toinen ja kolmas nimi olisi nyt sitten Kerttu Maria. Tulee se mariakin sinne niin ei katkea perinne :) ja Kerttu on mielestäni todella kaunis nimi mutta mies ei sitä ihan ensimmäiseksi halua. Taitaa tuo Matilda tai Amanda mennä ensimmäiseksi...
        Minuakin tuo lempinimi Matildasta mietitytti mutta en usko että kumminkaan matti...kyllähän siitä kauniitakin lemppareita saa väännettyä...manti yms..

• vääntää
        Nanna kirjoitti:

ihania ehdotuksia tuli, ajateltiin että toinen ja kolmas nimi olisi nyt sitten Kerttu Maria. Tulee se mariakin sinne niin ei katkea perinne :) ja Kerttu on mielestäni todella kaunis nimi mutta mies ei sitä ihan ensimmäiseksi halua. Taitaa tuo Matilda tai Amanda mennä ensimmäiseksi...
        Minuakin tuo lempinimi Matildasta mietitytti mutta en usko että kumminkaan matti...kyllähän siitä kauniitakin lemppareita saa väännettyä...manti yms..

se lempinimi ennen kavereita ja kaäyttää sita kavereiden kuullen. Sit kun se aika on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      44
      2915
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2691
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      1884
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1523
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      72
      1041
    Aihe