Itse menin kouluun vuonna 1958 ja kyllä silloinkin oli koulukisausta mutta siitä ei opettjalle puhuttu jos joku kiusasi koska silloin oli kolleripytty ja joutui vielä kovemman kiusauksen kohteeksi.Syy oli käytös ja erillaiset vaatteet ja jos oli vielä hiljainen niinkuin minä. Siitä seurasi että vetäytyi toisten seurasta sivuun eikä uskaltanut
mennä enää leikkeihin mukaan, kiusaajat sanoivat suoraan että me ei leikitä sinun kanssasi. Siihen aikaan opettja oli herra ja hidalko koulussa jota kunnioitettiin eikä opettaja tehnyt mitään jos sai tietää että kiusattiin minun opettajieni mielestä se kuuluu kasvamiseen. Olen onnellinen siitä että omat lapseni eivät joutuneet kiusauksen kohteeksi.Minuun koulukiusaaminen aiheutti sen että välttelen paikkoja jossa voi olla joku ihminen joka alkaa pilkata esim. vaaatteiden takia, työssä minulla ei ole sellaista pelkoa koska on virkapuku.
syrjitty / kiusattu
2
305
Vastaukset
- magnoliah
Kiusaamiseni syy oli useimmiten se, että olin liian hiljainen. Siksi juuri vieläkin inhoan tiettyjä kaupunkeja ja paikkoja joissa olen asunut tai käynyt tai paikkakuntaa, jossa asun. Ja inhoan ihmisiä yli kaiken, enkä luota juuri kehenkään.
Hyvä kaverini jätti minut seitsemännellä luokalla, koska olin liian hiljainen, enkä kovis. Käski painumaan h********* elämästään. Ja sitten minusta tuli syrjäänvetäytynyt entistä hiljaisempi ihminen, joka ei vieläkään ole täysin parantunut menneistä vuosista! - meppuFIU
ketkä alentuu kiusamaan toisia! :-(
Ne niitä heikkoja on ketkä tohon käyttää energiansa. Voimia sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314