Minä olen antanut 14 w pojalleni aseen ja neuvonut täräyttämän aivot pellolle siltä, joka harrastaa jatkuvaa kiusaamista.Myös opettaja joka ei puutu tai välitä kiusaamisesta ansaitsee napin otsaansa.
Pistooli repussa
7
1097
Vastaukset
- :-D
No sehän on hyvä tietää. Loppuupahan kiusaaminen.
- only-me
Suomessa on kai jonkinlainen aseenkantolaki, joka kieltää tollaisen touhun ilman asianmukaista lupaa.
P.s.: kiviäkin kiinnostaa. - antanut
odottaa vielä vuoden niin olisi saanut oman pyssyn
- jean-e
Mainio idea.Kiusaaminen loppuisi ainaki SUULLISESTI :D
- pieni vinkki
se sun poikas saattaa vaan olla niin tyhmä että ampuu pienestäkin asiasta vaikkei uhri edes ole kiusaaja.
käske sen ampua itteään päähän ni pääsee sustakin. mene vittu ite sinne koululle ojentamaan kun olet niin kovaa.
- blood_sugar
Munkin piti joskus kantaa puukkoa. Kaverini kerran sanoi että ota puukko ja viillä sitä joka kokoajan kiusaa.Hän heitti sen kommentin kuitenkin leikillään.Kerroin myös kaverille jota kiusattiin että hän ottaisi puukon ja viiltelisi sen joka kokoajan kiusaa.Niin siinä sitten kävi.
Hän otti puukon ja tökkäsi ihmistä joka oli kiusannut häntä aina.Kun hän oli sen tehnyt häntä ei kukaan uskaltanut kiusata.
Noin minäkin teen seuraavalle joka kiusaa minua jatkuvasti..
En kestä enää kiusattuna olemista! - Oiski totta
Oiski totta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958