Blondi palaili yöllä kotiinsa autolla, näki tiensivussa hurjasti huitovan pienen punaisen miehen. Pysäytti auton ja avasi ikkunan. Pieni mies sanoi.Olen pieni punainen mies ja minua v...tta ja minulla on kauhea jano. Blondi tutki autoaan ja huomasi cokis tölkin ja antoi sen miehelle, mies kiitti.
Matka jatkui, ja vähän ajan päästa huomasi tien vieressä hurjasti huitovan vihreän miehen.Pysäytti auton, avasi ikunan.Mies sanoi, olen pieni vihreä mies ja minua v...ttaa ja mulla on kauhea nälkä. Blondi tutki autoaan ja huomasi hampurilaisen jämät ja antoi miehelle.Mies kiitti.
Matka jatkui, vähän ajan päästä blondi huomasi tien vieressä hurjasti huitovan sinisen miehen.
Pysäytti auton ja kyllästyneenä jatkuviin pysähtymisiin veivaisi ikkunan auki ja totesi.Olet pieni sininen mies ja sinua v...ttaa ja tahdot jotain.
Tähän sininen mies:Ajokortti ja rekisteriote kiitos
pieni mies
jyrki5
3
3061
Vastaukset
- __mariska__
aika hyvä..mut ehkä vähän liian pitkä..
- kai ??
tuon verran ny jaksaa lukee...ellei oo blondi ?? hahhaaaaaa
- rakasmira
kai ?? kirjoitti:
tuon verran ny jaksaa lukee...ellei oo blondi ?? hahhaaaaaa
oon blondi ja luin ton. paras blondi vitsi sen lappu vitsin jälkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601804
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231154- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711048viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023- 38865
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan35858