KAUNIIN NAISEN MÄÄRITELMÄ

maria

Kertokaapa miehet millainen on kaunis nainen!!

Minkä pituinen? Paino? Millaiset hiukset? Hiukset vapaina vai kiinni? Millaiset silmät? Millainen pukeutuminen? Millaiset rinnat? Yms.

Pitänee tässä itsekin kertoa millainen minusta on komea mies... Pituus yli 185 cm, lihaksikas, musta noin 10 cm pitkä tukka, ei silmälaseja, silmien värillä ei ole väliä. Ruskettunut iho. Ei finnejä. Ei partaa, ei viiksijä, ei sänkeä. Nam!

51

12635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --

      Unelmamiehesi on siis oma kultani. Et saa.

    • Mies

      100cm, 400kg, kalju, kierot mulkosilmät, talvitakki ja jalkapallon kokoiset rinnat

      • ~korkinpala~

        tossa se taas tuli todistettua et millää muulla ei oo väliä ku sillä et rinnat on isot...


      • Kaunis nainena

        Ihanaa olen siis juuri unelmiesi nainen!!Mennään naimisiin!


    • maria

      miehellä ei myös saa olla elämää. Silmälasit yäk!

      Minä muuten olen tavallistakin tavallisempi ällykkä ja pirttihirmu.

    • Honey Bi

      kalju
      painoa noin 50kg
      pituutta noin 150 cm
      a-kuppi,lävistyksiä
      nahkahousut,ei paitaa
      hehheh

      • nina

        niin mus naisen pitäis olla pitkät vaaleet hiukset,sinivihreet silmät,50kg,168,sileät kasvot,ööööö....mä oon tällänen


      • nina kirjoitti:

        niin mus naisen pitäis olla pitkät vaaleet hiukset,sinivihreet silmät,50kg,168,sileät kasvot,ööööö....mä oon tällänen

        ai pitäskö kaikkien olla tollasii luikkuja!!?? en oo mikään läski mut en luikkukaan!!! naisessa pitää olla muotoja ees pikkasen mut en tarkota mitään hirmusta naista!!!!


    • M85

      168/53, rinnat eivät saa olla liian isot koska jos nytten ottaa semmosen muijan vaikka 18-19 vuotiaan jolla on isot rinnat nii sitten ne roikkuu jossain polvissa 35-40 vuotiaana... ei kiitos... kaunis nainen on semmonen joka ei ole lauta mutta ei mikää pamelakaan... naama sais olla sileä ja pehmeä ja siniset silmät... sitten tummat tai punertavat pitkät tai puolipitkät hiukset hiukset ja ulkonäön lisäx pitää olla myös sisältä kaunis... ikävä kyllä tämmösii naisii ei ole olemassa... jos on ulkonäön puolesta on tämmönen ku kuvailin nii sit niillä on noussu pissa päähän ja jos taas on sisältä erittäin kaunis nii sit ne on jotain hirveitä rottia... ikävä kyllä... mutta rotat ovat kyllä tosi hyviä ystäviä...

      • f17

        Ihan asiallinen juttu muuten, mutta eiköhän noi viimeset kommentit ole aika kärjistettyjä...?
        Kyllähän naisia on supermallien ja "rottienkin" välillä. "Normaalin näköisiä", jotka kyllä katseen kestävät, mutta ei silti ole se pissa päähän kihahtanut... (Eikä kaikki kauniit ole idiootteja ja rumat mukavia... Vaikka ymmärrän kyllä mitä tarkoitat.)


      • aapeli

        ehkäpä ne kauniit ja mukavat tytöt varataan ensin.. saajamiehinä komeat ja mukavat pojat...

        tsilleen..


      • nainen

        voi ulkonäöltään kaunis nainen olla myös sisäisesti kaunis....


    • m18wee

      vittu mikä nykyajan naisia vaivaa......mun kaupungissa eli kiuruvedellä yxkään jätkä ei täytä noita sun kriiteerejä.....nykyajan naisilla on toi miesihanne aika järkyttävä....mikäs parrassa ja viiksissä on nii hirveeetä ku kuiteski kaikilla miehillä kasvaaa parta ja viikset nopeesti kaiken lisäks....on kokemusta.esimerkiks mä en ikinä vois täyttää noita kriiterejä.

      • Ma

        Voi noita kiuruveteläisiä. Vieläkö te ootte Iisalmen kanssa napit vastakkain? No joo... Piti vaan semmosta sanoo, et jos kiuruveteläiset miehet on samanlaisia kun Iisalmessa niin eipä ole kummosta. Puukkojunkkareita kaikki mokomat... Itse savolaisuus on hyvä asia, mut joku siinä mättää. Ehkä niiltä puuttuu naisten kaipaama hellyys...?


      • Banaani

        Itse en siedä miehellä mitään karvoja lukuunottamatta hiuksia, kulmakarvoja ja silmäripsiä. Omakin poikaystäväni ajaa partansa ja viiksensä, sääri ja jalkakarvansa, alapään karvansa ja kaikki muutkin ylimääräiset karvat minua miellyttääkseni. Hän jopa nyppii kulmakarvojaan ettei rehota rumasti. Onhan sitä kivempi katsella ja tunnustella karvatonta miestä.


      • naaras

        no kovempi työ siinä on naisilla pitää kainalot, sääret ja bikinirajat karvattomina ku miehellä ajaa partansa aamulla! ite tosin tykkään leukaparrasta.


    • hibu

      ...siis mun mielestä.
      eli n.165 cm....
      tummat,öpaut lapaluihin ulottuvat suorat hiukset...
      ja kiloja saa olla ihan tonne jonnekki 60 kiloo asti,ja siitä alemmas...ei kuitenkaa mitää 45 kiloo rupee menee yli...jaja,tissit ei mielellää mitkää turhan isot,korkeintaa c-kuppi.
      ja bonus on ruskeet silmät kans.
      mitäs vielä...sisältä sitten...ai mut sitähän ei kysytty...no,tälläinen olisi mulle se ihannenainen.

      varmasti vielä haluutte tietää mun iän eli 17.

      P.S.eli näähän kriteerit ei ole sitte et:TÄYTYY OLLA,MUUTEN EI KIITOS.
      ihan vaan siltä varalta että tulis niinkin turhaa kommenttia.

      kiitos.

      • minäh

        moih.

        olen 17 vuotias, 164cm/56kg, tummat hiukset lapaluihin asti, kuppikoko 75C, ja ruskeet silmät.

        heh.

        oli vaan pakko vastata koska löysin itseni tekstistä.

        *wirn*

        aikamoinen sattuma??

        ettet vain olisi joku entiseni??

        heh.


      • hibu
        minäh kirjoitti:

        moih.

        olen 17 vuotias, 164cm/56kg, tummat hiukset lapaluihin asti, kuppikoko 75C, ja ruskeet silmät.

        heh.

        oli vaan pakko vastata koska löysin itseni tekstistä.

        *wirn*

        aikamoinen sattuma??

        ettet vain olisi joku entiseni??

        heh.

        sanoa etten ole entisesi...tiedän koska en ole ollut tuollaisen kera...valitettavasti...
        mutta mä oon sen verran heikkona tuollaisiin likkoihin että mun on ihan pakko kysäistä sun mailia?

        kiitos kumminkin...


    • Mies 20v.

      Mun unelmien naisella on pitkät mustat terveet ja hyväkuntoset hiukset, mielellään suorat. Hiuksia pidetään yleensä auki, mutta välillä joko tyttömäisillä leteillä, seksikkäällä nutturalla tai muuten kauniisti kiinni. Silmien tulee olla ruskeat, ihon vaalea ja huulten sopivan kokoiset, pyöreät ja pehmeät. Kulmakarvat saa olla sellaiset keskiruskeat, nätin muotoiset. Vartalo sopusuhtainen, kuppikoko b75, rinnat kiinteät, pyöreät ja ihanat, ei mitään isoja roikkuvia tissejä missään tapauksessa. Jalat ja peppu treenatut, kiinteät ja kauniit. Kynnet saisivat naisella olla myös hoidetut ja siistit, luonnollisen väriset. Ei meikkaa paljon, hillitysti ja luonnollisesti, mutta osaa olla ilman meikkiäkin. Pituutta n. 170cm ja painoa joku 55-60kg. Pukeutuu nuorekkaasti mutta samalla tyylikkäästi, pitää paljon hameita. Paidat eivät mitään kaksi numeroa liian pieniä puristavia ja uskomattoman kireitä, vaan enemmin sopivan kokoisia ja nätisti vartaloa myötäileviä. Ei käytä koruja. Lävistys navassa ja kielessä on äärettömän seksy :) Sitten alusvaatteissa kiinnittää huomiota seksikkyyteen, pitää stringejä tai mielellään jättää alushousut välillä kokonaan pois. Rintsikoitakaan ei tarvita, sopivat rinnat omaava nainen näyttää parhaalta ilman rintaliivejä. Luottaa itseensä ja tietää mitä tahtoo. Kun ulkonäköön yhdistetään vielä mukava luonne ja huumorintaju, niin unelmien nainen on kasassa.

      Ja tämä nainen minulla jo onkin. Tuskin maltan odottaa että hänen luokseen taas pääsen :)

      Ja olen 20v. miehen alku.

    • maa

      unelmien nainen on söpö, ei hirveen pitkä, hymyilevä, puhelias, kauniit, luonnolliset kasvot!
      kommentteja?????

      • apina

        Täysin samaa mieltä.


    • J21

      Täydellinen nainen:

      166/51 ja rinnat a75-b75, kiinteät.
      Tummat paksut puolipitkät hiukset, ruskeat silmät ja viattoman kauniin kasvonpiirteen omaava.
      Pukeutuminen: Mekot, hameet ja muutenkin naiselliset vaatteet saa pääni kääntymään!

      Siinä vain täydellinen nainen ulkonäöllisesti, minun mielestä!

    • Angelica

      Mun ihanne mies on sellanen vaalee viikinki, jolla on sellanen ihana sänki tai sellanen jänskä parta.näyttää ihanalta kun on vaalee tukka ja muuten ihanasti ruskettunu..mut mä oon kai poikkeus ku mä en haluu kovin pitkää miestä...sellanen 175cm on ylä raja koska mä oon ite todella lyhyt( 153cm)..sitten kasvoissa pitää ollajoku erityinen piirre joka herättää mun huomion...Tärkeää on myös se että tämä viikinki on luonteeltaan ihana ja kiltti...

    • Esteetikko

      Hiusten silmien ja ihon värillä ei ole juurikaan väliä. Kasvojen täytyy sopia hiuksiin ja päinvastoin, tietenkin. Tapauskohtaista...

      Pituus 170 cm Paino normaali. Treenata täytyy ainakin peppu ja reidet kiinteiksi. Sopivat lihakset käsivarsissakin sallitaan ;)

      Rinnat b tai c kuppia. Pyöreät... =)

      Korkeat, sirot korot ovat seksikkäät. Samoin ylhäältä tiukat ja matalat housut.

      PALJON MUSTAA NAHKAA KIITOS!

      Näiden alla stringit ja Stay-Upit... mustaa... pitsiä jne.

      Jos naisella on vielä hieno, iso auto tai moottoripyörä ( Eikä mielellään velaaks.), niin KYLLÄ SEKIN KAUNISTAA! ;)

    • Joku vaan...

      Pituus n. 170-180 cm, paino 60-65 kg...

      Luonnon blondi, hiukset kiinni, takana n. 10 cm poninhäntä...

      Silmälasit ohuilla mustilla sangoilla, vihertävät silmät...

      Mustat nauhasandaalit, valkoiset, pepusta ja reisistä tiukat, polvista levenevät kangashousut, viininpunainen toppi...

      Rinnat B-kupit...

      Peppu sopivan pyöreä, kiinteä...

      Kevyt rusketus...

      • misu25

        Kun vain lukee miesten kirjoittamia mielipiteitä millainen on kaunis nainen..niin huh, hehän etsivät täydellistä naista...jotain mallia, jota kelpaa kavereille esitellä.

        Miehille ilmeisesti riittää että nainen on kaunis, eikä omaa omia ajatuksia...ohhoijaa, onhan se kiva esitellä kavereille kaunista blondia.

        Minusta on käsittämätöntä että naisilta vaaditaan täydellisyyttä, pitää olla fiksu, hoikka ja kaunis jne. miehillähän voi olla kaljamaha tai voi olla ruipelo ilman lihaksia..kannattaisi välillä katsoa peiliin..toisaalta itselläni on niin hyvä itsetunto et en vois kuvitellakaan muokkautuvani miehen toiveiden mukaiseksi.

        Ja en todellakaan ole ruma, vaan kaunis tosin pyöreä. Mieheni on komea,lihaksikas ja hoikka sekä mukava. Harvinaista kyllä, ei mikään pinnallinen elostelija kuten monet muut jotka kirjoittelee näille palstoille. Tästä kaikesta huomaa, että miehet ovat todella yksinkertaisia.

        Kesäterkkuja!! ja kaunista kesän jatkoa!


      • *
        misu25 kirjoitti:

        Kun vain lukee miesten kirjoittamia mielipiteitä millainen on kaunis nainen..niin huh, hehän etsivät täydellistä naista...jotain mallia, jota kelpaa kavereille esitellä.

        Miehille ilmeisesti riittää että nainen on kaunis, eikä omaa omia ajatuksia...ohhoijaa, onhan se kiva esitellä kavereille kaunista blondia.

        Minusta on käsittämätöntä että naisilta vaaditaan täydellisyyttä, pitää olla fiksu, hoikka ja kaunis jne. miehillähän voi olla kaljamaha tai voi olla ruipelo ilman lihaksia..kannattaisi välillä katsoa peiliin..toisaalta itselläni on niin hyvä itsetunto et en vois kuvitellakaan muokkautuvani miehen toiveiden mukaiseksi.

        Ja en todellakaan ole ruma, vaan kaunis tosin pyöreä. Mieheni on komea,lihaksikas ja hoikka sekä mukava. Harvinaista kyllä, ei mikään pinnallinen elostelija kuten monet muut jotka kirjoittelee näille palstoille. Tästä kaikesta huomaa, että miehet ovat todella yksinkertaisia.

        Kesäterkkuja!! ja kaunista kesän jatkoa!

        Minun mielestäni nämä 'miehet' täällä eivät kyllä hae mitään malleja. Nämähän hakevat jotain 160 - 170 senttiä pitkiä naisia, ei niin lyhyitä malleja ole (ellei lapsimalleja oteta huomioon..). Ei kukaan mies oikeasti mitään mallia halua. Täydellinen nainen EI ole pitkä.


      • naaras
        misu25 kirjoitti:

        Kun vain lukee miesten kirjoittamia mielipiteitä millainen on kaunis nainen..niin huh, hehän etsivät täydellistä naista...jotain mallia, jota kelpaa kavereille esitellä.

        Miehille ilmeisesti riittää että nainen on kaunis, eikä omaa omia ajatuksia...ohhoijaa, onhan se kiva esitellä kavereille kaunista blondia.

        Minusta on käsittämätöntä että naisilta vaaditaan täydellisyyttä, pitää olla fiksu, hoikka ja kaunis jne. miehillähän voi olla kaljamaha tai voi olla ruipelo ilman lihaksia..kannattaisi välillä katsoa peiliin..toisaalta itselläni on niin hyvä itsetunto et en vois kuvitellakaan muokkautuvani miehen toiveiden mukaiseksi.

        Ja en todellakaan ole ruma, vaan kaunis tosin pyöreä. Mieheni on komea,lihaksikas ja hoikka sekä mukava. Harvinaista kyllä, ei mikään pinnallinen elostelija kuten monet muut jotka kirjoittelee näille palstoille. Tästä kaikesta huomaa, että miehet ovat todella yksinkertaisia.

        Kesäterkkuja!! ja kaunista kesän jatkoa!

        no aloitusviestin laittajahan kysyi millainen on kaunis nainen ja samanlaillahan naisten unelmamiehet olis pitkiä, tummia, lihaksikkaita etc.


      • TYHMÄ!!!
        misu25 kirjoitti:

        Kun vain lukee miesten kirjoittamia mielipiteitä millainen on kaunis nainen..niin huh, hehän etsivät täydellistä naista...jotain mallia, jota kelpaa kavereille esitellä.

        Miehille ilmeisesti riittää että nainen on kaunis, eikä omaa omia ajatuksia...ohhoijaa, onhan se kiva esitellä kavereille kaunista blondia.

        Minusta on käsittämätöntä että naisilta vaaditaan täydellisyyttä, pitää olla fiksu, hoikka ja kaunis jne. miehillähän voi olla kaljamaha tai voi olla ruipelo ilman lihaksia..kannattaisi välillä katsoa peiliin..toisaalta itselläni on niin hyvä itsetunto et en vois kuvitellakaan muokkautuvani miehen toiveiden mukaiseksi.

        Ja en todellakaan ole ruma, vaan kaunis tosin pyöreä. Mieheni on komea,lihaksikas ja hoikka sekä mukava. Harvinaista kyllä, ei mikään pinnallinen elostelija kuten monet muut jotka kirjoittelee näille palstoille. Tästä kaikesta huomaa, että miehet ovat todella yksinkertaisia.

        Kesäterkkuja!! ja kaunista kesän jatkoa!

        Mutta kun suoraan kysyttiin,että minkälainen on mielestäsi_kaunis_nainen_.Kukaan ei puhunut mitään älykkyydestä,koulutuksesta,lempiruuasta tai musiikkimausta!

        Miksi sen älykkyyden pitäisi jotenkin liittyä ulkonäköön?Eikö kaunis nainen voi olla fiksu?
        Jos mies haluaa älykkään kumppanin,pitääkö silloin ehdottomasti valita ruma nainen?

        Jos kerran kysytään,mikä on mielestäsi kaunis nainen,niin ainakin mä ymmärtäisin kysymyksen niin,että halutaan tietää mikä olisi mun mielestä mahdollisimman kaunis nainen.

        Kysyjä sitäpaitsi itse määritteli mielestään komean miehen,jonka kuvaus ei mun mielestä pahemmin poikennut siitä mitä naiset yleensä näihin vastaa:
        "Pitänee tässä itsekin kertoa millainen minusta on komea mies... Pituus yli 185 cm, lihaksikas, musta noin 10 cm pitkä tukka, ei silmälaseja, silmien värillä ei ole väliä. Ruskettunut iho. Ei finnejä. Ei partaa, ei viiksijä, ei sänkeä. Nam!"
        Se oli suora lainaus.

        Seuraavaksi lainaus misulta:
        "Minusta on käsittämätöntä että naisilta vaaditaan täydellisyyttä, pitää olla fiksu, hoikka ja kaunis jne. miehillähän voi olla kaljamaha tai voi olla ruipelo ilman lihaksia.."
        Sekin oli suora lainaus.

        Joku pieni ristiriita tossa näyttäis olevan....
        Ehkä misukin sen vielä joskus ymmärtää.


      • Esteetikko
        misu25 kirjoitti:

        Kun vain lukee miesten kirjoittamia mielipiteitä millainen on kaunis nainen..niin huh, hehän etsivät täydellistä naista...jotain mallia, jota kelpaa kavereille esitellä.

        Miehille ilmeisesti riittää että nainen on kaunis, eikä omaa omia ajatuksia...ohhoijaa, onhan se kiva esitellä kavereille kaunista blondia.

        Minusta on käsittämätöntä että naisilta vaaditaan täydellisyyttä, pitää olla fiksu, hoikka ja kaunis jne. miehillähän voi olla kaljamaha tai voi olla ruipelo ilman lihaksia..kannattaisi välillä katsoa peiliin..toisaalta itselläni on niin hyvä itsetunto et en vois kuvitellakaan muokkautuvani miehen toiveiden mukaiseksi.

        Ja en todellakaan ole ruma, vaan kaunis tosin pyöreä. Mieheni on komea,lihaksikas ja hoikka sekä mukava. Harvinaista kyllä, ei mikään pinnallinen elostelija kuten monet muut jotka kirjoittelee näille palstoille. Tästä kaikesta huomaa, että miehet ovat todella yksinkertaisia.

        Kesäterkkuja!! ja kaunista kesän jatkoa!

        Tässä taas huomaa miten todellinen ÄMMÄ voi vastata tähän. SELVÄSTI OLET TODELLA KATEELLINEN HOIKILLE NAISILLE!
        Yleistät niin helvetisti. Kyllä nainen saa multa vaatia! Minä olen hoikka ja lihaksikas mies ja VAADIN sitä myös naiseltani. Ei ongelmia! Sulla sensijaan on ONGELMA! Sä olet nyt jo puolustuskannalla, vaikka KUKAAN EI OLE SULTA MITÄÄN KYSYNY!


      • Tank Girl
        Esteetikko kirjoitti:

        Tässä taas huomaa miten todellinen ÄMMÄ voi vastata tähän. SELVÄSTI OLET TODELLA KATEELLINEN HOIKILLE NAISILLE!
        Yleistät niin helvetisti. Kyllä nainen saa multa vaatia! Minä olen hoikka ja lihaksikas mies ja VAADIN sitä myös naiseltani. Ei ongelmia! Sulla sensijaan on ONGELMA! Sä olet nyt jo puolustuskannalla, vaikka KUKAAN EI OLE SULTA MITÄÄN KYSYNY!

        Voi olla ihannekuva kauniista naisesta/miehestä - ja sitten se, jota rakastaa voi vastata tai olla vastaamatta sitä kuvaa. Rakkaus riippuu niin monista tekijöistä, ja kauneus myös. Voin listata omat suosikkitekijäni tähän, mutta oleellisin jää kuitenkin kuvaamatta, eli se, mikä erottaa heidät kaikista muista - miten he kantavat kauneutensa.

        Siispä, kaunis nainen: poikamainen, pieni, hoikka, paksu tukka, mieluiten pitkä, mutta lyhyt pörrökin ok, suuret silmät, pisamia, luonnollinen, ei paljon meikkiä, eikä liian hienosti pukeutunut. Kiinteät pienet rinnat, trimmattu peppu ja reidet, sirot kädet, ohuehkot huulet. Jotenkin viaton ja vähän avuton.

        Sitten, kaunis mies: pitkä, laiha, pitkäsormiset kädet, ei paljon karvoja, ei partaa, ei viiksiä, mieluiten kreikkalaistyylinen nenä, tukka millainen vain, treenatut käsivarret ja kiinteä peppu, keskikokoinen penis, mieluiten esinahalla, pehmeälinjaiset huulet. Sänki. Pukeutuu casually. Poikamainen, innostuu asioista lapsellisen nopeasti ja kiihkeästi.

        Siinä teille pinnallisuutta! Eikä näihin ominaisuusihanteisiin liity se, löydänkö tällaista tyyppiä tai saisinko häntä tai vastaanko itse ihanteitani.


      • Kaunis
        misu25 kirjoitti:

        Kun vain lukee miesten kirjoittamia mielipiteitä millainen on kaunis nainen..niin huh, hehän etsivät täydellistä naista...jotain mallia, jota kelpaa kavereille esitellä.

        Miehille ilmeisesti riittää että nainen on kaunis, eikä omaa omia ajatuksia...ohhoijaa, onhan se kiva esitellä kavereille kaunista blondia.

        Minusta on käsittämätöntä että naisilta vaaditaan täydellisyyttä, pitää olla fiksu, hoikka ja kaunis jne. miehillähän voi olla kaljamaha tai voi olla ruipelo ilman lihaksia..kannattaisi välillä katsoa peiliin..toisaalta itselläni on niin hyvä itsetunto et en vois kuvitellakaan muokkautuvani miehen toiveiden mukaiseksi.

        Ja en todellakaan ole ruma, vaan kaunis tosin pyöreä. Mieheni on komea,lihaksikas ja hoikka sekä mukava. Harvinaista kyllä, ei mikään pinnallinen elostelija kuten monet muut jotka kirjoittelee näille palstoille. Tästä kaikesta huomaa, että miehet ovat todella yksinkertaisia.

        Kesäterkkuja!! ja kaunista kesän jatkoa!

        Katkera, katkera, katkeraaaaaa...! :p


      • misu25
        Kaunis kirjoitti:

        Katkera, katkera, katkeraaaaaa...! :p

        Raukka...sä oot ihan väärillä jäljillä...vaikka itse olet mukamas kaunis ja täynnä itseäs..sattumalta mulla on elämä tosi hyvällä mallilla..esim. 2 työtä, kaunis asunto,ihana mies ja suloinen kisu lemmikkinä, joten ei valittamista..ja itseasiassa olen myöskin kaunis ja sellaiseksi sanottu...


      • hah
        misu25 kirjoitti:

        Raukka...sä oot ihan väärillä jäljillä...vaikka itse olet mukamas kaunis ja täynnä itseäs..sattumalta mulla on elämä tosi hyvällä mallilla..esim. 2 työtä, kaunis asunto,ihana mies ja suloinen kisu lemmikkinä, joten ei valittamista..ja itseasiassa olen myöskin kaunis ja sellaiseksi sanottu...

        Varsin vakuuttavaa....


      • moi
        * kirjoitti:

        Minun mielestäni nämä 'miehet' täällä eivät kyllä hae mitään malleja. Nämähän hakevat jotain 160 - 170 senttiä pitkiä naisia, ei niin lyhyitä malleja ole (ellei lapsimalleja oteta huomioon..). Ei kukaan mies oikeasti mitään mallia halua. Täydellinen nainen EI ole pitkä.

        höpöhöpöhöpö.... Täydellinen nainen ON todellisuudessa PITKÄ, niin pitkä että näkee ylähyllylle. Tai sitten se on niin lyhyt että pääsee pöydän alle kumartumatta.


      • hevosen varsa
        misu25 kirjoitti:

        Raukka...sä oot ihan väärillä jäljillä...vaikka itse olet mukamas kaunis ja täynnä itseäs..sattumalta mulla on elämä tosi hyvällä mallilla..esim. 2 työtä, kaunis asunto,ihana mies ja suloinen kisu lemmikkinä, joten ei valittamista..ja itseasiassa olen myöskin kaunis ja sellaiseksi sanottu...

        Mutta Misu? Miten elämän onnistuneet ulkoiset puitteet voisivat poissulkea katkeroitumisen mahdollisuuden? Voihan ihminen omistaa vaikka kaksi taloa ja seitsemäntoista hevosen varsaa, olla naimisissa ja syödä päivittäin hummeria ja silti olla katkera.
        En ymmärrä miten nämä (mainitsemasi)omistamasi asiat puolustaisivat kauneuttasi ja onnellisuuttasi.Yhtä hyvin ne paljastavat mahdollisen katkeruutesi.


    • p-m

      vaikee kysymys. mut täytyy sanoa et kymmenen kilometrin päästä katottuna kaikki naiset on kauniita.

      • m-p

        Kahdentoista tuopin etukumarassa...

        "Kaikista näistä saa juomalla hyvännäköisiä..."


    • Paavo Gibbonius

      Vain kaksi sanaa: Jasmin Mäntylä. Se riittäköön kauniin naisen määrittelyyn. Eikä ne riippurinnat haittaa. Ja muistakin nättejä mustalaisnaisia on.

    • JAM

      NAISELLA PITKÄT VAALEET HIUKSET...NOIN 175CM...KAUNIS TIETYSTI..MIES PIIIIIIIITKÄ,TUMMA TAI VAALEA...KOHTELIAS...HYVIN PUKEUTUVA..EI RILLIT MITÄÄN HAITTAA JOS ON NAAMAAN SOPIVAT.:)

      • minä vaa

        Mä oon kans samaa mieltä noista silmälaseista. Onko se hirvittävän kova YÖK-juttu, jos miehellä/naisella on silmälasit,jotka näyttää hyviltä ja sopii kyseiselle henkilölle? Ja ainaha voi laittaa piilarit...
        Itelläni on silmälasit, ja kaikki on ainaki sanonu, et ne sopii mulle,ja itteasias kuulema näytän persoonallisemmalta silmälaseilla.

        P.S:Eikö kauneus oo katsojan silmissä?


    • velho
    • Lyhyt nainen

      Eivätkö pitkät naiset kelpaa (puhun nyt naisista, jotka ovat yli 170)? Aika moni kun sanoo ihannenaisensa olevan jotain 160 ja 170 väliltä. Eikö mallinmitoissa oleva n. 175cm pitkä nainen olekaan ihanne? Ei. Eikä se mielestäni ole kovinkaan yllättävää. Totuushan on, että miehet pitävät lyhyistä naisista. Mielipiteitä?

      • velho

        Lyhyet naiset ovat ihan ok, mutta ei nyt mulle mikään ihanne. Esimerkkinä vaikka Saija Hakola.. ihan söötti, mutta liian mini. Joku 178/68 ois sopiva, kun itse olen 193/87.


    • Jurpo

      Toi naisten käyttämä "nam" on todella ärsyttävä. Haista vittu.

    • Anonyymi

      Mitä enemmän on naisella silikonia rinnoissa, hiukset jatkot pitkät kynnet laitetut. Huulissa botox. Kuntosalilla pitää käydä 4-5 kertaa viikossa. Ihan kiva jos kroppaa on myos muokattu vaikka sitten kirurgin veitsellä.

    • Vanha juttu, mutta teki mieli vastata.

      Joku täällä sanoi, että hänen unelmiensa nainen on 100 cm ja 400 kg, toppatakki yllä jne. Alkoi naurattaa. Siinä vasta huumorityyppi.

      Joku sanoi, että unelmien naisella on tummat tai punertavat hiukset ja siniset silmät, mutta ei tiesä mistä sellaisen löytäisi. No, Irlantilaisilla on yleensä ruskeat tai punartavat hiukset ja siniset silmät. Tämän kommentoijan kannattaa yrittää hakea naista Irlannista.

    • Anonyymi

      Ruman naisen tekee tekoripset, ne piilottaa kokonaan silmän ja värin sisälleen ja näyttää epäluonnolliselta, siltä ettei jaksa aamuisin tehdä meikkiä, joka kuulostaa ja näyttää laiskalta. Kerran ruokaani pääty jonkun ripsen palanen kun tilasin ruokaa

    • Anonyymi

      Nainen pituus 168, paino 55, rinnanympärys 95, vyötärö 34, lantio95. Siinä jokamiehen unelma ihannamitat. Pistäs mitta laulaa niin näät mahdutko miesten päiväuniin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe