Tapasin noin 30v kaverin lauantaina Jyväskylän Kharmassa. Mies oli kuulemma esittelemässä jotain moottorikelkkamessuilla. Onko täällä ketään, joka ois ollu myös messuilla ja tuntee kaverin? Tyyppi asuu Sonkajärvellä, omistaa puheidensa mukaan neljä rekkaa ja ilmeisesti oman firman. Kertokaa jos tiedätte jotain...
Oliko joku moottorikelkkamessuilla?
11
1362
Vastaukset
- yö...
Tässä kaikki näytteilleasettajat osoitteineen, kato jos tosta olis apua..
http://www.jklfairs.fi/mk2005/messuopas_mk05.pdf- MinnaJKL
Oon katsonu listan jo läpi, mutta en saanut siitä irti mitään.
- yö...
MinnaJKL kirjoitti:
Oon katsonu listan jo läpi, mutta en saanut siitä irti mitään.
No, toivotaan että kaveri lukee nettisivuja..
- ....
Jätkä on joku pers´aukinen kolmevuorotyöläinen joka omistaa vanhan lynxin ja isillä on -85 f6 volvo,siitähän noi jutut sitten paisuu niinku joku muukin paisuu kun tahtoo "toosaa" sulta.
- kelkkailija
Juu,
Olin kelkkamessuilla esittelemässä meidän firmaa ja olin lauantaina kharmassa (on pikkasen hämy baari) ja jutttelin naisen kanssa (jopa useitten), olen myös noin 30v. MUTTA
En omista neljää rekkaa enkä asu sonkajärvellä, mutta se on vaan järjestely kysymys :)- MinnaJKL
Tämä kaveri, jonka tapasin, sanoi kyllä asuvansa Sonkajärvellä. En tosin oo täysin varma, koska isosiskoni ja hänen miehensä juttelivat enemmän tyypin kanssa kuin minä.
- kelkkailija
MinnaJKL kirjoitti:
Tämä kaveri, jonka tapasin, sanoi kyllä asuvansa Sonkajärvellä. En tosin oo täysin varma, koska isosiskoni ja hänen miehensä juttelivat enemmän tyypin kanssa kuin minä.
Niin,
Kuten sanoin, voin mä muuttaa vaikka Sonkajärvelle jos se auttaa asiaa ;) - MinnaJKL
kelkkailija kirjoitti:
Niin,
Kuten sanoin, voin mä muuttaa vaikka Sonkajärvelle jos se auttaa asiaa ;)Mulla ei oo mitään erityisiä kiksejä Sonkajärvee kohtaan...
- kelkkailija
MinnaJKL kirjoitti:
Mulla ei oo mitään erityisiä kiksejä Sonkajärvee kohtaan...
Niin no,
voin mä ostaa niit rekkojaki :D - MinnaJKL
kelkkailija kirjoitti:
Niin no,
voin mä ostaa niit rekkojaki :DEi niillä rekoillakaan oo merkitystä. Mutta tuskin se tyyppi olit sinä, kun sulla ei kerta niitä rekkoja oo. Tai mistä mä tiiän, puhuks se tyyppi ees totta... Vaikee sanoo enää mistään mitään. :)
- kelkkailija
MinnaJKL kirjoitti:
Ei niillä rekoillakaan oo merkitystä. Mutta tuskin se tyyppi olit sinä, kun sulla ei kerta niitä rekkoja oo. Tai mistä mä tiiän, puhuks se tyyppi ees totta... Vaikee sanoo enää mistään mitään. :)
Juu juu, ihan selkeesti se kaveri oli feikki, sillä mitään rekkoja ole... ja siitä päästiinkin aiheeseen..ei mullakaan ole rekkoja :), mutta minäpä en ole sitä koskaan väittänytkään... (hohhoijaa, jos jois pikkasen vähemmän kahvia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827