olen miettimässä lahjatavara kauppaa ja olisin kiinnostunut tietämään minkä verran on normaali tuotteiden kate? Siis siinä tapauksessa kun maahantuoja antaa tavaraa minulle myyntitiliin? eli sitä mukaan kun myyn hänen tavaroitaan niin tilitän kerran viikossa hänelle. Eli jos myyn 10e tavaran paljonko siitä tilitetään maahantuojalle normaalisti? 5€? 7€? eli jääkö minulle puolet vai reilusti alle? Entä sitten vaikka jos myyntihinta 100€ mikä on sellaisissa tilitys? sehän ei voi olla samassa suhteessa.
maahantuojan palkkio?onko tietoa?
3
800
Vastaukset
- Eräs vain
kate on 40-60%, riippuen tavarasta. Mitä pienempää tavaraa, niin silloin yleensä isompi kate ja kalliimmassa tavarassa pienempi. Normaalilla kaupankäynnillä tarkoitan sitä, jotta ostat tavarat itselle ja myyt sitten eteenpäin. Tilimyynnissä melko yleinen käytäntö on 25% verottomasta myynnistä.
- määrää
Emme elä enää suljetussa maailmassa, vaan tuotteen markkinahinta määrää provikan. Sinun provisiosi on markkinahinnan ja ostohintasi ero. Ostohintaan et voi vaikuttaa, ainakaan paljoa, ja myyntihintasi asettuu markkinahintatason mukaan. Omilla taidoillasi voit vaikuttaa myyntihintaan jonkin verran.
- JOHE
Ala yrittäjäksi jos et jäsennä paremmin tuota asiaa. Kaikki riippuu kaikesta. Kate voi olla -99% - 99%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3134213Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401018Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein135980- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901- 26897
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877