Iällä ei sinänsä väliä ole, vain sillä mitä ajattelee ja kirjoittaa. Mutta silti olisi kiva tietää, minkä ikäistä porukkaa täällä pyörii :]
//Anteeksi jos poikkesin palstan aiheista, mutta uteliaisuuttani kysyin.
Minkä ikäisiä kirjoittajia?
10
1622
Vastaukset
- W (d) G
Naisena kykenisin vielä lisääntymään. Koirana olisin kuollut.
"In all things important, its the style that matters, nor sincerity" - Wilde 1896- W (d) G
r = t
- krikki
kysyin juuri muutama minuutti sitten sun toisessa threadissä ikääsi.. hauska yhteensattuma :)
Olen 18-vuotias. Entä sinä? Kävin kurkkaamassa oman ikäni profiilista, näyttää olevan tällä hetkellä 38 vuotta.
- Sec-
kaikki mua vanhempia :o
Mä oon 12. - krikki
Sec- kirjoitti:
kaikki mua vanhempia :o
Mä oon 12.oho, kirjoitat 12-vuotiaaksi tosi hyvin!
Mä ehdin jo hiukan aavistaa, että olet nuori. Mutta olisin veikannut 15v. - écrivain
krikki kirjoitti:
oho, kirjoitat 12-vuotiaaksi tosi hyvin!
Mä ehdin jo hiukan aavistaa, että olet nuori. Mutta olisin veikannut 15v.Uusi tällä palstalla, mutta 15-vuotias taidan olla, itseasiassa piakkoin 16.
(Ensimmäinen käsis muhii pöytälaatikossa/tietokoneen muistissa)
- Veliveikkonen
Olen jo aikuinen, vaikka en sitä ajatusta osaa oikein sisäistää. Viimeiset kaksikymmentä vuotta ovat vain häipyneet jonnekin muuttamatta minua juuri mitenkään.
- sonja_82
olen 23, ja toinen "kirja" piakkoin valmis, sitten vain lähettelemään eteenpäin :)
- piupaupou
15 olen.
Näytänpä olevan nuorimmasta päästä.
Tai, no, en kyllä kauheasti täällä pyöri, mutta...
kunhan ilmoitin kun kysyttiin
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321