Katseita saunassa

Nella17

Olin jälleen kerran päässyt kylpylän ihmeelliseen maailmaan. Nautin näistä reissuista, vanhemmat olivat kaupungilla törsäämässä ja mä sain olla pari tuntia miesten arvioitavana.

Annoin suihkuveden virrata nuorella vartalollani. Pienet tissini olivat terhakkaat nännit kovina, pieni peppu tiukkana ja karvoitus minimaalista pimpsan ympärillä. Hiukset olivat lyhyet ja vaaleat.

En voinut olla koskematta pilluuni suihkun alla. Kostuin odotuksesta ja päätin jo siirtyä lauteille. Tulin hämärään saunaan ja hitaasti laitoin oven kiinni. Miesten yleinen hälinä vaimeni hieman ja sydämeni hakkasi miljoonaa.

Suunnistin ylemmäs ja huomasin miesporukan, kolme miestä. Miehet istuivat leveästi ja muka puolivahingossa menin kahden väliin.

Pahoittelin ja sanoin siirtyväni jos haittasin heidän keskusteluaan. Miesten mielestä sain istua niinkauan kuin halusin heidän kanssaan.

Läheltä katsottuna kaikki näkivät toisensa ja tiesin miesten silmäilevän vartaloani. Huomasin miehen vieressäni tykkäävän maisemista. Puolikova kulli yritti nousta miehen estelyistä huolimatta.

Yksi miehistä nousi ja meni suihkuun. Tuntui kuin saunassa oltaisiin vain me kolme. Miehet kyselivät harrastinko jotain vartalostani päätellen. Sanoin tulleeni kylpylään parantelemaan kipeitä lihaksiani.

Miehet tarjoutuivat rentouttamaan minua ja suostuin pilke silmäkulmassa.
Toinen otti jalkani syliinsä ja alkoi hieroa jalkapojiani toisen hieroessa niskaani.
"Sulla on pitkät jalat..."
Miehen kädet vaelsivat pohkeille ja polville asti.
Kuin vahingossa levitin jalkojani hieman.

Kosketin varpaallani muka vahingossa jäykkää kalua ulottuvillani. Mies katsoi jalkaani haarovälissään ja puristi molemmat jalkani kullin ympärille.
Takanani mies innostui kourimaan pieniä tissejäni ja kädet jatkoivat alemmas. Miehen sormi löysi klittani ja olin räjähtää kosketuksesta.

Miehet laskeutuivat alemmalle lauteelle alapuolelleni ja pyysivät minua koskettelemaan itseäni. Katsoin miehiä kalut käsissään. Kullit kasvoivat entisestään ja olin haltioissani.

Nostin jalkani miesten olkapäille ja aloin upottamaan etusormeani sisääni.
"Saanko maistaa ihanaa kullia..?" Toinen miehistä nousi ja oli pakahtua odotuksesta kun maistoin kullia kuin tikkaria.
"Kiitos.."
"Teillä on niin isot kalut...rikkoisitte mut... mä oon niin pieni ja ahdas.."

Miehet purkaantuivat edessäni ja nautin miesten kiihkosta.

3

26743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yo2007

      Tää pitäis olla tosi tarinoissa...

    • että miten

      että mites ihmeessä sielä kylpylässä ollaan samassa saunassa miesten kanssa???

    • M24_

      istuin kylpylän yleisessä höyrysaunassa ja viereeni istui ystävänsä kanssa n.17-18 vuotias kiintevartaloin ja hyvä rintainen neito, ja istuin niin lähellä miesten ja naisten välistä rajaa, että salaa pystyin katselemaan tämän neidon esittelyä. Hän ei yhtään estellyt ja katsoi välillä kun katsoin häntä. Kunnes poistuin suihkun puolelle ja kun tulin pian takaisin hän ei ollutpaikalla. Hän istui kahteen eri kertaan samassa paikassa ja huomasi kyllä että katsoin. Mistäs ikinä tietää vaikka olisi ollut sama sauna ja kylpylä eteläsuomessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe