onko teistä kokeneemmista wiccoista väärin että 14 vuotias lapsi opiskelee wiccaa?? coveneihin en tietenkään vielä voi osallistua,mutta aiheesta olen kovin kiinnostunut,kirjoja olen jo muutaman lukenut.. :)
mietiskelin vain
6
596
Vastaukset
- luminara
Ei siinä ainakaan minun mielestäni ole mitään pahaa jos tosiaan haluaa ottaa selvää ja opiskella asiaa... jatka vain opiskelua jos todella asia kiinnostaa :)Mielestyäni wiccalaisuus (tai mikään muukaan uskonnon harjoittaminen/opiskelu) ei saisi olla iästä kiinni kunhan ei vain vahingoita muita teoillaan tai sanoillaan...
- vaan
Ei sinun tarvitse itseäsi enää lapseksi kutsua, alta 13 vuotiaat ovat lapsia. Sinä olet teini, nuori.
Kristityt manipuloivat jo lapsia omaan uskoonsa siitä asti kun he [lapset] puhetta alkavat ymmärtämään, viimeistään kun aloittavat koulun. Niihin aikoihin olen itsekin alkanut kiinnostumaan wiccasta, joten siitä vaan ota asiasta tietoa! ;)
- Surreal
Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin turha tieto. Enemmän pelottaa nuo ikäisesi jotka suhtautuvat kaikkeen paitsi omaan napaan asenteella EVVK.
- ....
Itse aloin jo 11 vuotiaana tutkimaan uskontoja... :D aloitin kyklläkin islamista, mutta se tuntu liian "ahdistavalta" :) sitten tulin miettineeksi mihin minun sukuni ennen uskoi... (saamelaisia) ja aloin tutkimaan luonnon uskoja... nyt olen 14 ja 3 vuotta Luonnonuskonnoista lukenut, enkä ole tietääkseni mitään tyhmää mennyt tekemään :) Lue vain ihan rauhassa! Kuhan et tee mitään tyhmää! Muista myös se, että wicca ei ole ainoa polku... ;D Korjatka jos olen sanonut jotain "väärää"
- Black-Dagger
minäkin olen nuori (en sinua paljoakaan vanhempi :) ) ja luen hyvin paljon kirjoja wiccalaisuudesta ja olen huomannut (taikka tajunnut) että olen hyvin paljon ajatusmaailmani mukaisesti wiccalainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.104966- 772667
- 462602
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei131990Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71723- 471710
- 421655
- 221646
Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171641Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71631