Näin on että niiden ihmisten puheessa, jotka eivät ole tutustuneet koskaan homoseksuaaleihin, homo=typerys/pervo/hullu. Homo tai lesbokin on sana joka nostattaa ihokarvat pystyyn monila heteroilla. Miten saataisiin homo nimitys uuteen valoon. Jonkinlainen kampanja voisi olla paikallaan. Skodakin oli ennen huonomaineinen automerkki, mutta nyt nimi koreilee mm-jääkiekon pääsponsorina. Onko ehdotuksia?????
Homo-nimi
8
2989
Vastaukset
- HaRaKka
NHL? NhL=2? Seksuaalinen Enemmistö? Murmelit? Muoti-ilmiöt? Silläkin silmällä olevat?
- kampanja
loistava kampanja, joka on musta ainakin varmasti vaikuttanut jollain tavalla nimen saundiin, oli z-lehden mainos: "sitä luetaan ihan homona". Okei, siitä ei varmaan koskaan päästä eroon, että homo ois ihan tavallinen seksuaalista suuntautumista kuvaava sana. Siksi juuri en itsekään koskaan kutsu itseäni lesboksi, koska mullekin tulee siitä tosi kummallisia mielleyhtymiä, valitettavasti.
- hilma
kutsut itseäsi?
- että...
hilma kirjoitti:
kutsut itseäsi?
tykkään tytöistä :) tai että olen lepakko.
- -Eliö-
Virallisen homo-samalle on muodostunut useampia merkityksiä. Merkityksen yhdenmukaistaminen voi olla melko hankalaa; homo jo itsellään tarkoittaa ihmistä. ..ja sitten on se henkinen homo ja fyysinen homo. Monimutkaista. Skoda kun on aina tunnettu vain automerkkinä. Tuskin se edes muita merkityksiä saa.
En sitten tiedä onko Gay-sana sitten paremmassa valossa.- -jenna-
Miunki kaveri käsitti sanalla "homo"/"lesbo" suurinpiirtein että "pervo" tai jotain muuta vastaavaa.. Sitten se tajus että yks sen parhaimpia kavereita, eli Minä, on lepakko:D Kai se vähän sen mielipidettä muutti, minäku oon nii perus-tavallinen-juntti-pallopää ku olla ja voi,heh:)
Sais kyllä kampanjoia oikee tosissaan tämmöstä..
- -jenna-
P.S :D se Z-lehden lausahdus on kyl mainio.. mut onko siitäkään kukaan hetero kuullu?:D
- koomori
Minä kun luulin, että "homo" -sana ja kaikki homouteen liittyvä on nykyään kovin in ja pop ja hip ja hei. Ja lesbokin näemmä, kun ihan lehdissä asti raportoidaan, miten kaiken maailman mallit ja salarakkaat tykkää naisist kans jee!
Ei, minä en ole katkera. Vai olenko? Ja mistä? Joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774