HALUISIN TIETÄÄ MISTÄ VOI IMUROIDA ILMASEKA THE SIMS 2- YÖELÄMÄÄ, KU SITÄ EI VIITTIS OSTAA JOS SE SAA IMUROITUA NETISTÄ ILMASEKS :/
HEIIII!!!!!!
3
204
Vastaukset
- Jokunen
Eihän niitä sieltä saisi ladata. Se on laitonta..
Mutta onhan näitä imurointi ohjelmia paljon. ;) - banana-93
Itse olen kyllä sitä mieltä, että see on laitonta (niiku se onki), mut mitäs mä sulle alan sitä prootestoimaan, kun välillä tekisi itsekin mieli imuroida se nightlife ja yliopistokin sieltä netistä. Mutta kiltti tyttö kun olen, niin haluan noudattaa lakia.;)
Mutta joku sano, kun joku jo kysy, et6 dc sais... - Milkakuu
0stettu peli koneella toimii paljon luotettavammin, kuin netistä ladattu. Kyllähän netistäkin ladatut toimivat, mutta voit olla varma ettei tule viruksia tms koneelle kun ostat kaupasta sen. Tietenkin, kun ajattelee että siinä säästää rahaa, mutta minä maksan mieluummin toimivasta pelistä kuin sadoista viruksista. Ja dcc vai mikä lie ohjelma onkaan sekä muista ohjelmista voi tulla huijaustiedosta, joita EI saa poistettua koneelta, ellei ole todella nero.
Ja ketjun aloittajalle. Kyllä sinut huomataan, ei tarvitse "huutaa" :) Enkä nyt pahalla sano tätä, joten ei tarvitse suuttua, mutta se on kaikille mukavempaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328