nenallaan oisin. ainoastaan sisaanhengittaessa. paivisin kaikki ok, mutta nukkumaanmennessa alkaa kova rutina nenassa ja tuntuu jo hauvaa itteensakin haittaavan, nukkuu valilla levottomasti.
voisko olla nenapunkki jos niin onko mentava lekurille vai loytyyko itsehoitolaakkeita
Kiitos
ranskis
5
335
Vastaukset
- rauhassa
vaan nukkukaa. Koiranne kuorsaa. Ranskis rohisee enemmän kuin useampi koira yhdessä. Meillä kaksikerroksinen asunto ja koira kun nukkuu (lue kuorsaa) alhaalla, välillä muu perhe herää ylhäällä ...Nenäpunkki tekee sierainvuotoa ja aivastelua. Kuorsaamiseen ei itsehoitolääkettä, ellei koirasi sitten ole ylipainoinen?? Osta korvatulpat.t. ranskiksen omistaja (ONNELLINEN)
- rohina
Joo täällä kanssa rohistaan ja rohistaan kunnolla!
Unen lahjat neidillä hyvät ja kuorsaustaito aivan mahtava,siihen lisätään vielä pari hyvän tuoksuista pierua......
Taitaa vaan olla ranskiksen kuorsausta tuo teidän rohina!!! - Koiraa vailla
Ei liity tämän keskustelun aiheeseen, mutta ajattelin että osaisitte vastata. Eli olen tykästynyt kyseiseen rotuun ja kiinnostaisi tietää paljon ranskiksen urospentu suunnilleen maksaa. Ja jos ei ole "näyttelykelpoinen" niin saako paljon halvemmalla? Mulle ei ole mitään väliä jos on pieni "vika". Eihän tässä mistään autosta ole kyse :)
- .....................
Meille tuli paperiton pentu, ulkomailta tuotettu, 550 euroa. Eli itse hain sen ihan vaan Suomen sisäpuolelta, joku muu toi Suomeen. Arvelin, että ihan sama onko papereita, kun en näyttelyissä aio käydä... Ulkomailla ehkä(?) tautiriski suurempi,se vähän arvelutti (saattaa tietty olla ennakkoluuloa vaan). Hyvin on kaikki mennyt, kasvettu ja oltu terveenä.
- ...................
..................... kirjoitti:
Meille tuli paperiton pentu, ulkomailta tuotettu, 550 euroa. Eli itse hain sen ihan vaan Suomen sisäpuolelta, joku muu toi Suomeen. Arvelin, että ihan sama onko papereita, kun en näyttelyissä aio käydä... Ulkomailla ehkä(?) tautiriski suurempi,se vähän arvelutti (saattaa tietty olla ennakkoluuloa vaan). Hyvin on kaikki mennyt, kasvettu ja oltu terveenä.
Niin kun Suomalaisia pentuja kyselin, oli jonoa pitkälti, olisi joutunut odottamaan, eikä olisi saanut haluamaansa väriä, ja hinta olisi ollut tonnista ylöspäin, parhaimmillaan 1600 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989