Tehän tiedätte että älykkäille ihmisille on yhdistys nimeltä Mensa.
Näin tasa-arvon aikana on nyttemmin perustettu yhdistys myös tyhmille ihmisille.
Tiedättekö mikä sen nimi on? Ai ette! Sen nimi on Manse!
Yhdistyksiä
6
2869
Vastaukset
- ullapulla (toisinpäin)
ei varsinaisesti tampereelta .
Poikani oli kuorossa pikkupoikana ja siellä oli oltava valkoinen paita ja ravatti kun esinnyyttiin --naapurin poika sattui näkemään Riston niissä vaatteissa ja hän tokasi että sulla on ihan simsetin napitkin !!:=)- paras
tyhmäkö oot??
- pullaulla
paras kirjoitti:
tyhmäkö oot??
Eller Hyyr:=)
- hymyä huuleen
paras kirjoitti:
tyhmäkö oot??
säähän tosikko oot! onnee vaan
- rrrrrrrrrrrrrr
hymyä huuleen kirjoitti:
säähän tosikko oot! onnee vaan
hei maalaiset..pysykää siell turussa...
- Roger
Tampereen Yliopistossa on Ei Turkulainen Osakunta. Sen jäseneksi voidaan ottaa myös turkulainen, mikäli tämä pyytää julkisesti anteeksi turkulaisuuttaan ja pyllistää turkuun.
Samaisessa ylikoulussa on myös Perinneseura Perse ry, joka vuosittain järjestää matkan turkuun. Enskiksi lyödään kiilaa maahan Liedon ja Turun rajalla tämän jälkeen matkataan kauppatorille ja hyvpitään siellä hetki tasajalkaa. Tarkoituksena on irrottaa turku mantereesta.
Asian johdosta on Tiettävästi ainakin yksi Turkulainen huolestuneena muuttanut Auraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892