huhua uudesta matkanjärjestäjästä, tietääkö kukaan?
oli jotain
2
570
Vastaukset
- JokaKesä
Oli puhetta, mutta mitään ei ole kuulunut enää aikoihin. Toivotaan, että saadaan lisää kilpailua matkailuun. On tarkoituksena taas kolmen viikon reissu ensi syksynä ja se on varattava ajoissa jos aikoo saada hotellin hyvältä paikalta.
- piu
Bentour International on aloittamassa Suomessa, ovat jo rekrytoineet myyjiä Suomen toimistoon ja ensi kesäksi alkavat myydä matkoja Turkkiin. Kohteitakin toivottavasti tulossa lisää, koska kyseessä on turkkilainen yhtiö.
Kyseessä on iso lafka, jolla oma lentoyhtiö ja paljon myös korkeatasoisia hotelleja Turkissa. Katso www.bentour.se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329