Kokemuksia 190cm R1 omistajilta, mahtuuko sillä ajamaan?
Etupäässä vm.98-00 olis hakusessa
Yammu R1
5
949
Vastaukset
- lähikauppa
Käy lähimmässä mp-kaupassa koklaamassa.
Toiset nääs tykkää äideistä ja toimen tyttäristä.
Ihan kylmä arvaus: Aika kippurassa varmaan joudut ajamaan. - ...
meillä r1 kuski tosiaan 183cm ja mahtuu ihan hyvin ajamaan..
kannattaa mennä liikkeeseen kokeileen ja katsoa sitten sopiiko itse siihen :) - ----
Itse olen 185cm ja mahduin hyvin ajamaan,mutta mutta..sen voin varoituksena sanoa,että niskat ja ranteet huutaa armoa n.100km jälkeen,kaupungissa nopeammin.Nyt on 1000 gixu ja on mycket parempi! Olihan siinä jammussa kyllä enemmän luonnetta!!Hupi peli!! :)
- ....
meillä taas tuo 183cm kuski ei tunne mitään kipua ym.ajaessa..:)
mutta hauska tuo r1 on...aika tykki:)
- Vastauksista...
Kävin ajamassa lenkin 98-mallisella pyörällä ja ihastuin heti, niinpä olen tuleva rykkösen omistaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774