kaikki kysymykset tänne näin gtnelosesta vastaan niihin kun kerkeän
gt4 apuketju
20
2262
Vastaukset
- genrally-fani
mä oon 25.9999999999999999999999999999999999999999999999
- 99.0%
mää oon 99.0%
- Tietäjä84
99.0% kirjoitti:
mää oon 99.0%
Otsikko
- genrally-fani
Tietäjä84 kirjoitti:
Otsikko
mikä on teidän paras autonne gtnelosessa mun on minolta toyota
- Tietäjä84
genrally-fani kirjoitti:
mikä on teidän paras autonne gtnelosessa mun on minolta toyota
otsikko
- genrally-fani
Tietäjä84 kirjoitti:
otsikko
nyt puhutaan granturismosta
- Tietäjä84
genrally-fani kirjoitti:
nyt puhutaan granturismosta
... ihmettelinki tota autojuttuu... ajattelin että paras muokattu juttu MUTTA sehän oli gtA 5:ssa... nyt mokasin!!!
- voitko auttaa
Tietäjä84 kirjoitti:
... ihmettelinki tota autojuttuu... ajattelin että paras muokattu juttu MUTTA sehän oli gtA 5:ssa... nyt mokasin!!!
tuossa teinkin jo aiheen ps puolelle kun ihmettelen mikä kumma on photoshop? sen pitäisi kuulemma saada kun kerää 2000 a-spec pistettä mutten saanut sitä. se lukee kaikissa gt4:sen vinkkipaikoissa.
- genrally-fani
voitko auttaa kirjoitti:
tuossa teinkin jo aiheen ps puolelle kun ihmettelen mikä kumma on photoshop? sen pitäisi kuulemma saada kun kerää 2000 a-spec pistettä mutten saanut sitä. se lukee kaikissa gt4:sen vinkkipaikoissa.
kuules sen saa varmaan vaan japsi versiossa síis japanin versiossa
- juuujuuuuuuuuuuuuuu
genrally-fani kirjoitti:
kuules sen saa varmaan vaan japsi versiossa síis japanin versiossa
Mutta miksei siitä sitten voi mainita että tämä on sitten vain japsiversiossa kun kaikki on eurooppalaisia/usalaisia sivuja.
- neuvoa...
Mikä auto ja millä virityksillä, kun kyseessä on professionalin viimeinen 10 kisan sarja, eli gran turismo world championship. Tuntuu että millään ei pärjää...
- genrally-fani
hommaa kunnon rataauto esim sieltä subaru cupista
- Subarun paras auto
genrally-fani kirjoitti:
hommaa kunnon rataauto esim sieltä subaru cupista
jossa on 700 hp, sehän on ihan täys paxksa. (En ole sama kuin kysyjä muttta sama ongelma)
- genrally-fani
Subarun paras auto kirjoitti:
jossa on 700 hp, sehän on ihan täys paxksa. (En ole sama kuin kysyjä muttta sama ongelma)
just se se on vähän paras mä oon vetänyt sillä puolet granturismosta
- genrally-fani
genrally-fani kirjoitti:
just se se on vähän paras mä oon vetänyt sillä puolet granturismosta
lähettäkää nyt
- lataukseen
kun kisan jälkeen peli jumiutuu ja jää pyörittämään lataus viisaria punaisena. mitkään nappulat ei toimi, ainut keino mitä tottelee on, virrat pois.
- Mä vaan
heilauttaa konetta, ni lukupää ettii kadonneen kohdan, jos löytää
- samppa86
Mä vaan kirjoitti:
heilauttaa konetta, ni lukupää ettii kadonneen kohdan, jos löytää
ja takasin kii ni ainakin mul alkaa pelittää.
- Jii
Saako, ja miten, ghost replayn pois? Esim. lisenssejä tahkotessa meinaa häiritä se ghost car joka näyttää edellisen/parhaimman ajon...
- univelka
Moi en löytänyt Gta v apuketjuja.
Mutta ongelmani on kun olen tehnyt siirro, PS3.selta PS4.lle online siis ......
ONGELMA ONMPIKIN SEMMOINEN !? Että kaikki siis kaikki autot kadonnut minun autotallista aluksi näytti ifruitti apsi, että PS3.lla on kaikki autot, mutta sitten kun pitkästä aikaa päivitin PS3.en ja sen konsoli version GTAAN niin sitten menin peliin eiollu enää autoja sielläkään ja nyt ifruittikin näyttää, ettei ole kummassakaan GTA V SSÄ. Autoja ja eu tietty ole pelissäkään ja ikinä en ole PS4.ään niitä saanutkaan pelkkää tyhjää autotallia. Edelleen aina hitto viddu. Onko kokemuksia, kun olen kaikkiin 10 autoon pistellyt miljooooonia rahaa. Mitä teen kiitokset suuresti jokatapauksessa ! ! 111111 jos kysyttävää niin vastaan mielellään tässä mun s-posti vaikka vielä. [email protected] KIIIIIIITTTTOOOOOSSSSS SUURI SUURESTI (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067