Omat sivut

www-Apumies

Oletko hankkimassa omia kotisivuja, mutta ei tarpeeksi tietoa asiasta miten homma tehdään?
Autan ja opastan sekä kaverini, joka tekee yksilölliset laadukkaat kotisivut sinullekkin ammattitaidolla!
Eli autan alkuunpääsemisessä..web-hotellit ym aloitukseen liittyvät jutut ja noin viikossa on omat sivut netissä ja tasokkaasti!
Ota yhteyttä, jos tarvetta!

6

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yllättynyt

Yllätyin tästä ihan poskettomasti.

http://dy.fi/iy1

Ei oo kyllä enää palveluita hinnalla pilattu.

• Töppö

Ei todellakaan ole halpaa. Tietysti peruspaketti on edullinen ensimmäisen vuoden mutta siihen se jääkin. Seuraava vuosi on kallis.
        JA kun nuo vielä velottaa aivan itsestäänselvistä asioista:
        MySQL 5€/kk
        alidomainit 2.49€/kk

Ja jo nuo kaksi tekee kuukausihinnasta kalliimman kuin minulla on. Toisena vuonna jo noilla lisäpalveluilla hinta on aikasten suolainen, 185,76€/vuosi (mulla on vähän päälle 40€ eli ei ihan halvin sekään mutta en vaihda kun olen tyytyväinen hotelliin).

• joo
        Töppö kirjoitti:

Ei todellakaan ole halpaa. Tietysti peruspaketti on edullinen ensimmäisen vuoden mutta siihen se jääkin. Seuraava vuosi on kallis.
        JA kun nuo vielä velottaa aivan itsestäänselvistä asioista:
        MySQL 5€/kk
        alidomainit 2.49€/kk

Ja jo nuo kaksi tekee kuukausihinnasta kalliimman kuin minulla on. Toisena vuonna jo noilla lisäpalveluilla hinta on aikasten suolainen, 185,76€/vuosi (mulla on vähän päälle 40€ eli ei ihan halvin sekään mutta en vaihda kun olen tyytyväinen hotelliin).

No on kurja temppu.

• kyllä oli sekava

hinnoittelusysteemi.
        Laskeskelin pitkään Excel sauhuten että mitä
        maksaisi tarpeisiini soveltuva paketti.
        Siitä muuta tolkkua saanut kuin että paljon.
        Vaikka ensi vilkaisu harhaanjohtavasti näyttikin että halpaa olisi.

• Töppö
        kyllä oli sekava kirjoitti:

hinnoittelusysteemi.
        Laskeskelin pitkään Excel sauhuten että mitä
        maksaisi tarpeisiini soveltuva paketti.
        Siitä muuta tolkkua saanut kuin että paljon.
        Vaikka ensi vilkaisu harhaanjohtavasti näyttikin että halpaa olisi.

Ekan vuoden saa halvalla, ei tuo peruspaketti silloin varmaankaan vielä puutteelliselta tunnu (domainin, php:t ja kaikki kivat), mutta kun taitojen kehittyessä huomaa kaipaavansa sitä sun tätä lisuketta (jotka muilla kuuluu jo perushintaan) niin kalliiksi tosiaan tulee.
        Sitäpaitsi toisen vuoden perushintakin on tuplasti kalliimpi kuin monella muulla jotka sisältävät kaiken tarpeellisen. Luottavat siihen että riittävän moni ei viitsi vaihtaa palveluntarjoajaa.

Tuli muuten mieleen... kelle domain rekisteröidään. Minä en ainakaan löytänyt siitä mainintaa, joten voipi olla että firma rekisteröi domainin omiin nimiinsä. Jos näin on ja haluat lopettaa sopimuksen vuoden jälkeen, niin pitää joko ostaa "oma" domain heiltä tai sitten pitää luopua domainista ja ottaa joku muu. En siis tiedä miten tuolla on, mutta pisti epäilyttämään kun asiasta ei ole mitään mainintaa.

• viestiin?

Tälläiset ei mitenkää liity aloitettuun vientiin?

Aloittakaa oma keskustelu noista web-hoteilleista ym..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4364
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1609
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1576
    4. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      36
      1486
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      1454
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      88
      1098
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1082
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1077
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1041
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      63
      1010
    Aihe