Onkohan tää jo täällä...

*Plondi minäkin*

Linda: Me ollaa myöhässä. Me ei ikinä saada tätä urakkaa valmiiks ennen jouluu.
Doris: No, eihän tässä enää paljon puutu. Seinät ja katto vaan. Joko sä oot ostanu joululahjat?
Linda: En mä kaikkii.
Doris: Mä tiedä yhtään, mitä mä ostasin Eskolle, kun se isänpäivälahjakin meni myttyyn.
Linda: Miten niin?
Doris: No, mä ostin sille solmion, mutta se piti viedä takas kauppaan.
Linda: Eikö Esko tykänny sen väristä?
Doris: Ei siinä värissä ollu mitään vikaa, mutta se oli niin ahdas, ettei me saatu Eskon päätä siitä läpi.
Linda: Voi kauheeta. Kaikkee ne myyvät. Miks sä muuten viskot niitä nauloja pois? Onko niissäkin jotain vikaa?
Doris: Kato nyt, näissähän on nuppi ihan väärässä päässä.
Linda: Äh, et sä tajuu. Ne tulee tietysti seinän toiselle puolelle.
Doris: Niin tietysti! Voi että mä oon joskus hölmö! Mä panen toiseen pinoon ne, mitkä menee toiselle puolelle.
Pamela tulee.
Pamela: Moi, sori että mä oon myöhässä! Ette arvaa mitä sattu?
Doris ja Linda: No?
Pamela: Mä rupesin peseen hampaita. Sitten mä puristin sitä hammastahnaa putkilosta niin paljon, että mulla meni tunti, ennen ku mä sain sen takas siihen saamarin putkeen.
Doris: Tollasta mulle ei onneks koskaan sattunu.
Pamela: Ja sitten multa valu ne e-pillerit taas ulos. Mun täytyy mennä uudestaan lääkäriin ja sanoo, että se määräis vähän isompia pillereitä. Nää minipillerit ei kerta kaikkiaan pysy.
Linda: Voi jestas. Onneks mulla on kierukka. Siitä ei oo mitään vaivaa. Riittää kun putsaa kerran viikossa. Noi hapankorput tahtoo takertuu siihen.
Doris: Mulla ei oo mitään tommosia huolia. Esko käyttää kortsuja.
Pamela: No hyvähän sun on, kun sulla on oma Esko. Mä lähen nyt maalaamaan sitä saamarin käytävää. Aatelkaa: ekapäivänä mä sain maalattua yli 10 metrii, tokapäivänä joku 8 metrii, eilen vain 5 metrii. Nyt tulee varmaan vaan pari metrii, kun on niin hiivatin pitkä matka maalipurkille.
Doris. No ei voi mitään. Se kuuluu tän työn luonteeseen. Kuulitko sä Pamela muuten, että se sun naapuris on irtisanottu asunnostaan?
Pamela: Ai? Minkä takii?
Doris: Se oli kuulemma pitäny elävää kukkoa asunnossaan.
Pamela: Ihan totta? Ja mä oon käyny jo kaks kuukautta terapiassa, koska mä oon kuullu kukon kiekumista korvissani.
Linda: Tosta kukosta tuli mieleen, että mä en vieläkään käsitä, miks mä en silloin viime kesänä saanu niitä kanoja kasvamaan. Kerroinko mä jo sen jutun?
Pamela: Et kertonut muuta kuin että sä ostat kanoja.
Linda: No me Uunon kanssa tilattiin sata kappaletta kanoja kesämökille heti kun loma alko, mutta ne kaikki kuolivat. Mä en käsitä, mitä mä tein väärin. Istutinko mä ne liian syvälle vai kastelinko mä niitä liikaa?
Doris: Ostakaa ens kesänä kakssataa. Niitä oli varmaan liian vähän.
Pamela: Mä taas luulen, että ne pitää istuttaa jo syksyllä niin ku tulppaanit. Kysyitkö sä oliko ne yksvuotisia vai kaksvuotisia kanoja?
Linda: En mä huomannu kysyy. Mut saahan niit munia onneks kaupasta. Pitää käydä tänään ostamas joulukinkkukin.
Doris: Mä panin sen jo kaks päivää sitten uuniin.
Pamela: Mitä ihmettä varten? Mä laitan vasta aattona.
Doris: No kyllähän sun vielä ehtii. Mulla on vähän eri juttu. Siinä luki että paistoaika 1 tunti ensimmäiselle kilolle ja 45 minuuttia seuraaville ja Eskokin on aika tuhdissa kunnossa.
Pamela: Sit mä ymmärrän! Mä meen nyt maalailee. Tässä lapussa sanotaan, että pitäs maalata seinät ja ikkunat valkoseks. Pitääkö mun maalata ikkunanpieletkin?
Linda: Paras että maalaat vain ikkunat, ettei tuu sanomista!
Pamela: Okei. Nähdään ruokatunnilla.
Linda: Viittitkö antaa vasaran?
Doris ojentaa haalarin taskusta tamponin.
Linda: Doris, eihän tää mikään vasara oo, tää on tampaksi, kato nyt!
Doris: Voi jestas! Anteeks. Mä oon erehdyksessä pannut vasaran sinne! Mut oota, mä haen toisen! Tiätsä, mä oon jo monena yönä nähny sellasta unta, että mä oon jossain kukkaniityllä ja mä oon korviani myöten rakastunu yhteen hevoseen.
Linda: Onko se tamma vai ori?
Doris: Ori tietysti! En kai mä mikään epänormaali ole!
Linda: Et tietenkään! Onhan sulla Esko. Naulataan tää sitten. Mä pidän naulaa ja sitten kun mä nyökäytän päätä, lyö sitä niin lujaa kuin jaksat!
Doris: Okei!
Doris lyö Lindan tainnoksiin.
Doris: Voi herrajumala! Sattuko suhun? Pamela tuu apuuuuun!

2

2026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihihihihi

      Hieno yhdistelmä vanhoja hyviä blondivitsejä! Hauksa keksintö!

      • cyanamid

        Kerrasaan nautittavaa luetavaa, näiden lyhyiden Blondivitsien joukossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe