voihan jotain.. Instaloin bg2 konella ja otin mun yks vanha talenettu peli mihin mä jäin ku vimeks pelasin..
Ja ku sit on aika kauan aika ku vimeks pelasin ni en kyl muista mitän mitä on tehnyt..
Mut se ei nytt ollut ongelma vaa ett mun Constitution on 10 (punainen 10) vaik en o levl drained ta mikän kamaa joka tekis nih?..
Nojah sit mä ajatelin et otan shadowskeeper alas ja mutan se constitution normaalin numeroihin mut ei onnistunut, silti vaa 10..
Mitä pitäis tehä? vaik ei se sillen mun peliin vaikutta mut prkln ärsyttävä (X
Constitution problema
3
556
Vastaukset
- Frendark
ootko vielä menny Watcherskeep:iä läpi?
Siellä on ainakin lopussa sellainen kuin Deck of many things niin se saattais tehdä jotain tuollaista.
Tai machine of Lum the mad saattais myös tehdä jotain tuollaista.
Satutko muistamaan paljon se constitution oli alunperin?- //=
16 se oli /= tai ku awasin shadowkeeperi ni siel oli 16 nih 16 varman elikkä 6 pistellä mennyt alas /= sa va editoida shadowskeeperillä 22 pistettä (; hehe nih sit olis 16 (X emmä tiedä mitä o oiken tapahtunut /=
- Feriston
No ootko kokeillu siihen tyyppiin Restorationia(mikä olikaan, kuitenki se cleric taika)heittää? Jos et niin kokeileppa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015