Miten sopii Jousi ukko ja neitsytakka?????
josimies&neitsyt???
6
1445
Vastaukset
- Ne&Jo
Riippuu neitsyen luonteesta,eli onko täydellinen neitsyt ja onko jousimies millainen jouskari.Täällä toiminut,olen se kiltimpi osapuoli eli neitsyt,vaikka räjähdyspisteitä välissä ollutkin,mutta ne on ohimeneviä ja taas kaikki hyvin.Ukolla ja akalla menee todellakin loistavasti!
- mennyt
30 v. loistavasti.
- Skikke
ei kyllä sovi sitten yhtään jousimiesukko kyllä ainakaan minulle. En tule toimeen juuri kenenkään jousimiehen kanssa kuin ehkä justiin ja justiin.
- jousinaikko
No ei todellakaan sovi. Tai no neitsyelle sopii paremmin kuin hyvin, on erittain onnellinen ja ylpea jousimiehestaan. Mutta jousimiehelle aika tekee tehtavansa ja neitsyen jattaminen tulee olemaan enemman kuin helppoa. Ehka ekat kuukaudet on kivaa jousimiehesta myos, mutta vahitellen han rupeaa muuttumaan, huomaat sen kylla.
- sansu
olen nyt seurustellut neitsyt-miehen kanssa vähä vajaan vuoden ja koko tämän ajan olemme melkeimpä asuneet "saman katon alla"...ja kaikki on menny ainakin tähän asti oikein hyvin. :)
- jouskarit
ole samanlaisia.Olen neitsyt nainen ja tunnen monta jouskaria,tahtoopi vain olemaan erilaisii ja mitä minun kohalle on noita jouskareita tullut eteen,niin ei ne ole häipyneet,päinvastoin ainaki minulla.
Ja ei tuntemani jouskarit ole muuttuneet ainakaan huonompaan suuntaa,just tosinpäin on käynyt.
Misähä se vika sitten on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713