Juna

kmies

Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kisailivat siitä, kellä on nopein juna. Aikansa taisteltuaan asiasta suomalainen sanoi "no perkele käydään kattomas kenen se nopein juna on".

Menivät siinä sitten Oslon ja Mo I Ranan välisen radan varrelle ja siinä kun ryyppäsivät niin Oslosta päin alkoi kuulua kolinaa. Tuota pikaa kuului vain huisviuh ja kolina vaimeni.

"Mikäs tuo oli", kysyi ruotsalainen.
"se oli vaan meidän juna", vastasi norjalainen.

Menivät sitten Ruotsiin, Tukholman ja Uumajan väliselle radalle.

Siinä kuseskelivat ja tappelivat, niin Tukholmasta päin alkoi kuulua kolinaa. Huisviuh, ja kolina vaimeni.

"Mikäs tuo oli", kysyi norjalainen
"Se oli vaan meidän juna", brassaili ruotsalainen. Juuri kun hän oli päässyt sanomasta, kuului toinen huisviuh samaan suuntaan.
"Mikäs saatana tuo sitten oli", kysyi suomalainen.
"Se oli sen äskösen junan varjo joka yritti ottaa sitä äsköstä junaa kiinni", vastasi ruotsalainen, silminnähden ylpeänä.

Menivät sitten Suomeen, Tampereen ja Seinäjoen väliselle radalle. Tappelivat aikansa, ja niin kuului Tampereelta päin kolinaa ja huisviuh.

"Mikäs tuo oli", kysyi ruotsalainen.
"Se oli meidän juna", vastasi suomalainen. Juuri kun hän pääsi sanomasta kuului toinenkin kolina Tampereelta päin ja huisviuh.
"Mikäs tuo sitten oli", kysyi norjalainen.
"Se oli sen äskösen junan varjo joka yritti ottaa sitä äsköstä junaa kiinni", vastasi suomalainen.

Ennen kuin hän sai lauseensa loppuun kuului Seinäjoelta päin kolinaa ja huisviuh Tampereelle päin.

"Mikäs saatana tuo nyt sitten on, varjohan meni jo", kysyi norjalainen ja ruotsalainen yhteen ääneen.
Suomalainen vastasi: "No se oli sen äskösen junan varjo joka yritti ottaa sitä äsköstä junaa kiinni, muttei saanut niin päätti palata asemalle"

2

1512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roskapostimies1

      Suomalainen ruotsalainen ja norjalainen tappelivat siitä, kellä on nopein juna. Ensiks alotti ruottalainen: Meijän junat on niin nopeita että ratapylväät on kuin harvaa kampaa.

      Sitten norjalainen: Meidän junilla hurauttaa tunnissa maailman ympäri.

      Sitten möläs suomalainen: Kun olin emännälle helsingissä lähtösuukkoa antamassa niin juna osu Utsjoen ratavartijan lehmän turpaan!

      • *hirn*

        Siinä ois mulle sopiva jobi. Utsjoen ratavartija.

        HAHAHAHA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      67
      4941
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3526
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      102
      3118
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2821
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      173
      2655
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      114
      1865
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      618
      1768
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1600
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1324
    10. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      142
      1217
    Aihe