kertokaa miksi ei kannata ostaa rekisteröimätöntä koiraa?
ei rek.??
10
999
Vastaukset
on ollut niin paljon keskustelua, että jos tosissasi kysyt, niin seuraa vanhempia keskusteluja .
- miten vaan
mutta eipä löydy suoraa samanlaista kysymystä samasta aiheesta, ja luulin että täällä saa näitä koira aiheisia kysymyksiä kysyä, oli se sitten mikä tahansa. että kiitos vaan! kertokaas kaikki ihmiset jotka omistavat ei rek. koiran, että onko koirassa jotain vikaa vai mikä siinä on kun kaikki niin innoissaan mollaavat niitä?
enkä pahaa tarkoittanut. Näistä on vain todella paljon keskusteltu.
Yleensä kannattaa varoa ja kiertää kaukaa ns. paperittomien puhdasrotuisten myyjät. Lähes kaikissa tapauksissa on kyse joko liian tiheästä pennuttamisesta, kasvattajan rekisteröintikiellosta, tai pennuista joiden vanhemmat eivät täytä rekisteröinnin ehtoja esim. rotukohtaiset Pevisat.
Joku paremmin muistava voi laittaa sinulle linkin tosihyville sivuille, joissa asia selvitetään perinpohjin.
Sitten ovat vielä nämä todella ala-arvoiset trokarit, salakuljettajat.
kannattaa myös ajatella ettei mikään takaa näiden koirien puhdasrotuisuutta.
- xxx
www.sensuroitu.net/pentuinfo sieltä löytyy paljon tietoa.
Jos on rekattu narttu,sekä uros...niin miksi kukaan olis niin hölmö,ettei rekkais pentuetta...saahan silloin tupla korvauksen kasvattaja työstään.
- --------
kiitos vastauksista:) lisää mielipiteitä saa laittaa.....
- mukaan vaan
pistäkää kaikki vaan mielipiteitä! kiitän ja kumarran:)
Minusta tää on niin varma provo, etten viitsi vaivautua edes vastaamaan, vaikka kuin kiittäisit ja kumartaisit.
Jos olisit oikeasti kiinnostunut asiasta olisit nähnyt senverran vaivaa, että olisit etsinyt noita vanhoja keskusteluja ihan samasta aiheesta...Huono yritys..- viestin aloittaja
Sikra kirjoitti:
Minusta tää on niin varma provo, etten viitsi vaivautua edes vastaamaan, vaikka kuin kiittäisit ja kumartaisit.
Jos olisit oikeasti kiinnostunut asiasta olisit nähnyt senverran vaivaa, että olisit etsinyt noita vanhoja keskusteluja ihan samasta aiheesta...Huono yritys..ei ole provo. mietin vain että kannattaako rekkaamatonta koiraa ostaa, ja saada mielipiteitä kumminkin päin, ja olen selaillut tätä palstaa kymmenen sivua taakse päin ja lueskellut näitä mielipiteitä. halusin vaan itse täällä kysyä tätä asiaa, sori jos loukkasin sua jotenkin... niinkuin aikasemmin sanoin tuolla, niin luulin että täällä palstalla saa kysellä kaikenlaista, oli niitä samoja asioita muissakin keskusteluissa tai ei... kyllä on ilkeetä porukkaa täällä... kiitos ja kumarrus... ihan vaan sun iloks!
viestin aloittaja kirjoitti:
ei ole provo. mietin vain että kannattaako rekkaamatonta koiraa ostaa, ja saada mielipiteitä kumminkin päin, ja olen selaillut tätä palstaa kymmenen sivua taakse päin ja lueskellut näitä mielipiteitä. halusin vaan itse täällä kysyä tätä asiaa, sori jos loukkasin sua jotenkin... niinkuin aikasemmin sanoin tuolla, niin luulin että täällä palstalla saa kysellä kaikenlaista, oli niitä samoja asioita muissakin keskusteluissa tai ei... kyllä on ilkeetä porukkaa täällä... kiitos ja kumarrus... ihan vaan sun iloks!
No omasta puolestani sanon, etten ikinä ostaisi rekkaamatonta koiraa.Tarkemmin en enään viitsi tuosta aiheesta kirjoittaa, kun tosiaan tästä samasta aiheesta on käyty pitkät keskustelut ihan vähänaikaa sitte.
Et sinä mua ole loukannut, ja ihan oikein olet luullut, kyllä täällä voi näitä koirajuttuja kysellä. Sun pitää tarkentaa tuota mitä haluat näistä rekkaamattomista tietää ja onko sulla joku rotukin tähtäimessä.
Ei ollut tarkoitus ainakaan, olla ilkeä, mutta et itsekkään jaksaisi noin laajaan kysymykseen aloittaa uutta vastaus ketjua joka viikko.
Kiitos sinulle kun vielä ilahdutitkin minua oikein kumarrusten kera.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958