Tikka 3-9 x 40

tiki

Kauppias tyrkytti Tikka 3-9 x 40 kiikaria. onko kellään kokemuksia ko. kiikarista? Valmistettu oli muistaakseni japanissa tai kiinassa???

8

7907

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasu

Paljonkohan tyrkyttäjä pyysi? Kiinalainen se on niinkuin moni muukin merkki mut ei haittaa koska hyvin on tullut osuttua kiinan putkilla samaa kokoa kaupataan 49eur

• Palljon katsellut

Tikan tähtäinkiikarit tulevat japanista, mistäjohtuen OK tavaraa

• 30-06

eilen hajos kyseinen kiikari malli ampumakokeessa. Ristikko solmussa ja ristikko pyörii kun zoomaa, 30-06

• Lintumiäheputki

Jaappanin ihmeserkun tekemä ja hyvin pientä kasaa tuolla oon ammuskellu, hyvin on kestäny kymmenen vuuen mehtäreissut eikä ole ristikot pyöriny tosin mie en kivvääriä heittele enkä kolhi. Lukkee made in japan kylessä, joten ei ole kiinan kamaa. miun mielestä iha hyvä laatunen peli pienempii kaliipereihi ainakii. ittellä jokunen vuosi kokemusta.

• Anonyymi

Kuinka totesitte ristikon solmun?
        Väite on niin uskomaton, ettei vaimokaan usko.
        Saiko laite ulkopuolisen iskun.
        Jos ei putki ole lommossa katsoppa okulaariin ja liikuta (avointa) silmää sivulle jos ristikko heiluu ,vie kiikarisepälle, koska itse et osaa säätää. Kun kiikari tulee takaisin ,---ÄLÄ sinä koske mihinkään---- se toimi 50- 200m jos on mies peräntakana!
        Jätetään arvailut tekijästä vähemmälle! Kiinassa ruutia oli 6000 vuotta sitten.
        silloin täällä ei vielä tuli tuikannut.kuin, nuotiossa.
        terv sexman

• Anonyymi

Olisi hyvä jos sellaiset henkilöt eivät kirjottaisi jotka ei tiedä asiasta mitään.
      Se helpottaisi oikean tiedon saantia . Meidän kaikkien eduksi.
      Sexman

• Anonyymi

Sitten kun vielä itsekin ymmärtäisit olla vastaamatta 14 vuotta vanhaan aloitukseen ja antaisi ketjun painua unholaan. Miten ihmeessä aina löydätte näitä ikivanhoja ketjuja?

• Anonyymi

Kyllä se kilahtaa johon osuu, kaljaa otetaan ja kirjoitellaan en tunne asiaa mutta luulenja ja silleen
        Näitä p-ka juttuja lukee poikamme uusina

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      223
      1397
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      62
      985
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe