Porukat

Ärsyttää

Koska.
- Ne kohtelee ku pikku lasta vaikka olen jo 16.
- Mutsi kyselee mihin olen menossa jos näytän siltä.

Siis eikö tuollainen voisi jo loppua. Olen n. 3 kuukauden päästä jo 17, ja ne on tuollaisia.
Argh! Mä en kestä niitä enää.

Aina pitää olla kyselemässä mihinkä menen.
Ihan ku mä oisin nyt joku narkkari jota pitää valvoo missä se viettää aikaansa ja muuta.

Älkääkä nyt hyvät ihmiset siin selittäkö et vanhemmat on kuule semmosia ja niiden kuuluu huolehtia susta ku olet vielä ala ikänen.
V**** niinpä tietysti.
Mutta tuolla lailla ei kyllä vanhempien pitäisi käyttäytyä tän ikäistä kohtaan.

4

726

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäinen

no miks ne ei sais huolehtia? mitä se tekee sulle jos sanot niille et "lähen kavereitten kaa kylälle" tai jotain.. eihän se oo mikään kauhee asia jos kerrot heille mihin oot menossa...

• ...

Onko käynyt mielessä, että vanhempasi eivät ehkä kysele menojasi kyttäysmielessä, vaaan yksinkertaisesti siksi, että heidän olonsa on parempi, kun he tietävät oletko kaverilla vai kaupungilla joskus iltamyöhäsellä.

Oletko nyt ihan varma, että ikää on jo 16-vuotta?

• mihin oletkaan menossa, jos normaali keskustelu noin ärsyttää?

Ihmiset jos asuvat samassa huushollissa, niin haluavat tietää minne muut menevät, ja milloin tulevat. Tätä kutsutaan normaaliksi kanssakäymiseksi, oli ikää sitten 14 tai 27.

• tytteli

Sääliks käy.Mä en ikinä kestäis sellasii vanhempii jotka koko ajan kyselis mihin meen , mistä tuun ym shittii.

Mä oon viikonloput yksin kotona,yleensä.
      Joskus täällä saattaa olla reippaammastikin porukkaa,mutta aina on tilanteen pitäny hallussa.
      Yleensä istun täällä kuitenkin yksin tai jonkun kaverin kans.

Ihanaa vapautta.Ja juuri olen 15 vuotta täyttänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe