Olis myynnissä r35 pyörä on siistikuntoinen melkein museo, paperit löytyy [email protected].
BMW R35
11
7590
Vastaukset
- Nimetön
löytyykö bemusta kuvia?
kertoisitko pyörän kunnosta tarkemmin ja paljonko pidät hintapyyntöä?
[email protected]- pyynti
Estonia kirjoitti:
Tietoa Löytyy. http://www.ostamyy.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12483&with_meta=1
Vaikuttaa hienolta, vaikka eipä kuvien perusteella yksityiskohtia näe. Hita on aika kova.. Veikkaan, että pitkään saat kolmella tonnilla myydä, joku 2000 € on lähempänä totuutta.
- asiantuntija
pyynti kirjoitti:
Vaikuttaa hienolta, vaikka eipä kuvien perusteella yksityiskohtia näe. Hita on aika kova.. Veikkaan, että pitkään saat kolmella tonnilla myydä, joku 2000 € on lähempänä totuutta.
olen alan harrastaja,ja mielestäni ei ole kova hinta.
- Viron bemu
asiantuntija kirjoitti:
olen alan harrastaja,ja mielestäni ei ole kova hinta.
Yksi viron r35 on työn alla. On muistettava että ent. neuvostoliitossa, myös virossa ajettiin vanhoilla pyörilläkin vielä viime vuosiin asti eli kaikki ovat loppuun ajettuja, korjaukset tehty "säveltäen" (esim. väärän kokoisia laakereita sovitettu, laitettu venäjän pyörän osaa jne.) Käypä hinta on varmasti lähempänä puolta pyydetystä.
- r 35 omistaja
Viron bemu kirjoitti:
Yksi viron r35 on työn alla. On muistettava että ent. neuvostoliitossa, myös virossa ajettiin vanhoilla pyörilläkin vielä viime vuosiin asti eli kaikki ovat loppuun ajettuja, korjaukset tehty "säveltäen" (esim. väärän kokoisia laakereita sovitettu, laitettu venäjän pyörän osaa jne.) Käypä hinta on varmasti lähempänä puolta pyydetystä.
Kyllä asiantuntija on muun alan kuin näiden! Hinta on kova jopa "suomipyörälle"! Saatikka Virosta tuodulle.
Tuolla hinnalla jaa jo R 25:nkin!! - R K-S
r 35 omistaja kirjoitti:
Kyllä asiantuntija on muun alan kuin näiden! Hinta on kova jopa "suomipyörälle"! Saatikka Virosta tuodulle.
Tuolla hinnalla jaa jo R 25:nkin!!Kyselen siksi, etä minulla on 2 kpl R 35:ia. itäis löytää joku, joka viitsisi ja osaisi panna yhden kuntoon. Jos kiinnostaa tai tiedät jonkun, niin soita p. 040-9000940
- asiantuntija
R K-S kirjoitti:
Kyselen siksi, etä minulla on 2 kpl R 35:ia. itäis löytää joku, joka viitsisi ja osaisi panna yhden kuntoon. Jos kiinnostaa tai tiedät jonkun, niin soita p. 040-9000940
laita sinä tietäjä ,puhelinnumero mistä löytyy niitä halpoja bemareita. t.asiantuntija
- el_lupo
Linkki:
http://www.saunalahti.fi/bmwkerho/
Jätä keskustelupalstalle ilmoitus.
Terveisin e_lupo Moi, Estonia. Koitin laittaa sinulle s-postiin viestiä, mutta tuo osoite taitaa olla vanha..
Olisin halunnut jutella r35 pyöristä kanssasi. T. Teemu- Anonyymi
Oon tehny 7 kpl r 35 moottoreita täysentisöityjä ja vaihdelaatikoita ja periä myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262456Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242015Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1161437- 761279
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351136Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71118- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10924Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70871- 102857