BMW R35

Estonia

Olis myynnissä r35 pyörä on siistikuntoinen melkein museo, paperit löytyy [email protected].

11

7120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      löytyykö bemusta kuvia?
      kertoisitko pyörän kunnosta tarkemmin ja paljonko pidät hintapyyntöä?
      [email protected]

      • Estonia

      • pyynti

      • asiantuntija
        pyynti kirjoitti:

        Vaikuttaa hienolta, vaikka eipä kuvien perusteella yksityiskohtia näe. Hita on aika kova.. Veikkaan, että pitkään saat kolmella tonnilla myydä, joku 2000 € on lähempänä totuutta.

        olen alan harrastaja,ja mielestäni ei ole kova hinta.


      • Viron bemu
        asiantuntija kirjoitti:

        olen alan harrastaja,ja mielestäni ei ole kova hinta.

        Yksi viron r35 on työn alla. On muistettava että ent. neuvostoliitossa, myös virossa ajettiin vanhoilla pyörilläkin vielä viime vuosiin asti eli kaikki ovat loppuun ajettuja, korjaukset tehty "säveltäen" (esim. väärän kokoisia laakereita sovitettu, laitettu venäjän pyörän osaa jne.) Käypä hinta on varmasti lähempänä puolta pyydetystä.


      • r 35 omistaja
        Viron bemu kirjoitti:

        Yksi viron r35 on työn alla. On muistettava että ent. neuvostoliitossa, myös virossa ajettiin vanhoilla pyörilläkin vielä viime vuosiin asti eli kaikki ovat loppuun ajettuja, korjaukset tehty "säveltäen" (esim. väärän kokoisia laakereita sovitettu, laitettu venäjän pyörän osaa jne.) Käypä hinta on varmasti lähempänä puolta pyydetystä.

        Kyllä asiantuntija on muun alan kuin näiden! Hinta on kova jopa "suomipyörälle"! Saatikka Virosta tuodulle.
        Tuolla hinnalla jaa jo R 25:nkin!!


      • R K-S
        r 35 omistaja kirjoitti:

        Kyllä asiantuntija on muun alan kuin näiden! Hinta on kova jopa "suomipyörälle"! Saatikka Virosta tuodulle.
        Tuolla hinnalla jaa jo R 25:nkin!!

        Kyselen siksi, etä minulla on 2 kpl R 35:ia. itäis löytää joku, joka viitsisi ja osaisi panna yhden kuntoon. Jos kiinnostaa tai tiedät jonkun, niin soita p. 040-9000940


      • asiantuntija
        R K-S kirjoitti:

        Kyselen siksi, etä minulla on 2 kpl R 35:ia. itäis löytää joku, joka viitsisi ja osaisi panna yhden kuntoon. Jos kiinnostaa tai tiedät jonkun, niin soita p. 040-9000940

        laita sinä tietäjä ,puhelinnumero mistä löytyy niitä halpoja bemareita. t.asiantuntija


    • el_lupo
    • Moi, Estonia. Koitin laittaa sinulle s-postiin viestiä, mutta tuo osoite taitaa olla vanha..
      Olisin halunnut jutella r35 pyöristä kanssasi. T. Teemu

    • Anonyymi

      Oon tehny 7 kpl r 35 moottoreita täysentisöityjä ja vaihdelaatikoita ja periä myös

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe