Aivan mahtava konsertti Kuopion musiikkikeskuksessa 21.10 perjantaina. Oli ilo kuunnelle niin hyvää laulua ja musiikkia!! Muiden kokemuksia?!
Kari Tapion konsertti Kuopiossa
8
735
Vastaukset
- Saapas
Kuopio on tosi kaukana täältä päin katsoen, joten en ollut mukana konsertissa. Lainasin tänään kirjastosta muutamia levyjä. joukossa mm. Tomi Metsäketoa ja Kari Tapiota. Mukavan kuuloista musaa, etenkin tuolla "Juna kulkee vaan" -levyllä.
- paalupaikka
Olin kuuntelemassa Klabbia Pieksämäen konsertissa, Poleenissa maanantaina 17.10. Sali oli täynnä ja tunnelma oli hyvä ja konsertista jäi hyvä fiilis. Oli mukava kuulla uusia ja vanhoja Karin hittejä. Paalupaikkakin kuulosti hyvältä, vaikka siinä Kari tarvitsikin vielä avuksi silmälasit ja sanat.
- Kari fani
paalupaikka kirjoitti:
Olin kuuntelemassa Klabbia Pieksämäen konsertissa, Poleenissa maanantaina 17.10. Sali oli täynnä ja tunnelma oli hyvä ja konsertista jäi hyvä fiilis. Oli mukava kuulla uusia ja vanhoja Karin hittejä. Paalupaikkakin kuulosti hyvältä, vaikka siinä Kari tarvitsikin vielä avuksi silmälasit ja sanat.
Kerro lisää paalupaikka Karin konsertista Pieksämäellä. Mitä vanhoja kappaleita Kari esitti?
Ei silmälasit ja sanat ole mikään häpeä.Silmälasit sopivat Karille muuten tosi hyvin. - anna.h
Kari fani kirjoitti:
Kerro lisää paalupaikka Karin konsertista Pieksämäellä. Mitä vanhoja kappaleita Kari esitti?
Ei silmälasit ja sanat ole mikään häpeä.Silmälasit sopivat Karille muuten tosi hyvin....on kuultu Karin konsertissa Talven yli ja Il mondo eli Ei koskaan rakastaa voi liikaa. Voin sanoa, että tippa linssissä kuuntelin. Upeita kappaleita, joita harvoin kuulee. Karilla on muuten uudet ruskeansävyiset tyylikkäät silmälasit. Sopivat hänelle täydellisen hyvin.
- paalupaikka
anna.h kirjoitti:
...on kuultu Karin konsertissa Talven yli ja Il mondo eli Ei koskaan rakastaa voi liikaa. Voin sanoa, että tippa linssissä kuuntelin. Upeita kappaleita, joita harvoin kuulee. Karilla on muuten uudet ruskeansävyiset tyylikkäät silmälasit. Sopivat hänelle täydellisen hyvin.
Lauloi mm. Olen Suomalainen, Yesterday, Juna kulkee, Bella Capri, Jos voit tule luo, Myrskyn jälkeen. Encorena Kari lauloi Valoon päin ja edellä mainitun Olen Suomalainen.
Jani lauloi myös oman laulunsa, joka on julkaistu sinkkuna, en vain nyt muista nimeä.
Kari totesi Paalupaikkaa aloittaessaan että tähän tarvitsen vielä silmälasit ja sanat, mutta niinhän se on että mies kun tulee tiettyyn ikään :) - Kari fani
anna.h kirjoitti:
...on kuultu Karin konsertissa Talven yli ja Il mondo eli Ei koskaan rakastaa voi liikaa. Voin sanoa, että tippa linssissä kuuntelin. Upeita kappaleita, joita harvoin kuulee. Karilla on muuten uudet ruskeansävyiset tyylikkäät silmälasit. Sopivat hänelle täydellisen hyvin.
Ei koskaan rakastaa voi liikaa en ole kuullutkaan koskaan???
Joo tosi nätit ja tyylikkäät silmälasit Karilla on näin Rönnille kun tuli otti pois kyllä kun tuli autolla pihaan. Sopivat Karille tosi hyvin kyllä. - Kikka
Kari fani kirjoitti:
Ei koskaan rakastaa voi liikaa en ole kuullutkaan koskaan???
Joo tosi nätit ja tyylikkäät silmälasit Karilla on näin Rönnille kun tuli otti pois kyllä kun tuli autolla pihaan. Sopivat Karille tosi hyvin kyllä.Eikös kaikille ihmisille sovi silmälasit, jos ja kun ne on vaan oikean malliset ja väriset.
- entäs sitten?
Kikka kirjoitti:
Eikös kaikille ihmisille sovi silmälasit, jos ja kun ne on vaan oikean malliset ja väriset.
Karille ainakin sopii sitä olin vain kertomassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029