Goottilat.. Häh?

Namipala

Moi, sitä vaan kyselisin, että minne sitten se Johanna Goottila oikein katosi? Kun jos painaa sitä sukupuuta, niin se näyttää olevan elossa kun se on värillinen.. Ja kuolleilla harmaa. Voiko sitä koskaan saada takaisin? Kun mua vaan mietityttää se. se on tyhmää kun se ei oo pelissä.. :(

7

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Charlotte.

..siellä luki että "Avaruusahdistus". Eli siis Johannan sieppasi ilmeisesti ufo tms. Soon vaan yksinkertaisesti kadonnut.. Ehkä joku nero keksii keinon saada se takaisin, huijauskoodeja, haudantakainta tms. käyttäen.. ? En sitten tiedä..

• on.

tällä hetkellä Outolaaksossa mutta haudantakaimella ei kai saa Johannaa takas. En oo pelannu Goottiloita nii en tiiä.

• - xD

No mulle tuli kerran Outolaaksossa vastaan Johanna Goottila...ystävystyin sen kans ja muutin ne yhteen sitten muutin ne Kaunialaan ja sitten Goottiloiden taloon...huono puoli oli vain se että Johannan muistoissa ei ollut mitään ja se ei edes tuntenu Janusta ja niitä muita...

• utelias xD
        - xD kirjoitti:

No mulle tuli kerran Outolaaksossa vastaan Johanna Goottila...ystävystyin sen kans ja muutin ne yhteen sitten muutin ne Kaunialaan ja sitten Goottiloiden taloon...huono puoli oli vain se että Johannan muistoissa ei ollut mitään ja se ei edes tuntenu Janusta ja niitä muita...

näin johannan outolaaksos ja laitoin muuttaa kans taloon =) olin iha innoissani!se oma elämänkerta oli englanniksi..jotai että urheilullinen ja muuta xD se oli muistaakseni urheilualalla..siis niinku joku tähti tai jotai..siis se et ei voi ylentyy enää vaa on uransa huipulla :) niin ja sil on rakkaustavoite.. :/ ei muista mitää januksesta ym..eli voitais sanoo et se olis niinku tietsikan tekemä sim(tai no tietty on)..joku oli sanonu et ku se muutti johannan kaunialaan ja januksen luo nii johanna kuoli..et se kuva muuttu sukupuus harmaaks ym..joten en uskaltanu ite kokeilla..=) mut en mä sitte tiiä.. ;)

• MeitsiVaa
        - xD kirjoitti:

jos simin muuttaa toiseen naapurustoon kaikki sen ihmisuhteet katoo =I

• dikson5

Johanna Goottila katosi mystiseen ufo kyytiin tunnen taitavan sims pelaajan joka kertoi kaiken sim pelistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4421
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4271
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      66
      2835
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2119
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      2002
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1373
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe