liittykää zelda liittoon jos haluatte liittyä ilmoittakaa minulle puhumme zeldoista ei sitten muusta
zelda liitto
16
702
Vastaukset
- zeldarulez (en jaksa kirjau...
Oon mukana täs liitos.
- scepi
pelaaja05 kirjoitti:
Voinhan minäkin sitten liittyä. Ok...
selvä hankitaan vielä vähän jäseniä niin sitten voidaan ruveta keskustelemaan
- Masterzelda
pelaaja05 kirjoitti:
Voinhan minäkin sitten liittyä. Ok...
Liityn! Oon ollu matkalla joten en oo viikkoon ollu täl palstal, mut nyt oon tullu takaisin.
- scepi
miten pääsee wester woodsiin peli on the lengend of zelda:oracle of ages
- Dichiko98
liityn siihen jos autatte mua! mistä saa golden gauntletsit legend of zelda:ocarina of time pelissä? Ps. liityn tähän varmasti!!
- scepi
pelaaja05 kirjoitti:
En omista Agesia...
annan ohjat masterzeldalle koska en ole aina paikalla masterzelda on liiton johtaja
- Catalysm's Eve
Dichiko98 kirjoitti:
liityn siihen jos autatte mua! mistä saa golden gauntletsit legend of zelda:ocarina of time pelissä? Ps. liityn tähän varmasti!!
Muistaakseni Golden gauntletsit sai Ganondorfin linnasta, tänne tosin ei pääse ennen kuin on herättänyt kaikki 6 viisasta ja muistaakseni käynnyt vielä Ajan Temppelissä.
Sen verran pitkä aika kun olen OoT;a pelannut, mutta jos tästä olisi apua.
Kröh, jatkakaa, tämä oli vain eräänlainen sivuhuomautus, en liity zeldaliittoon, vaikka sarjasta kovin olen pitänyt pikku pennusta saakka (tosin Shigen panostaessa peleihin entistä vähemmän saa taas nähdä millaisia tunareita töihin palkataan, nykyisissä Zeldoissa tunnelma on kamalan lattea, alkaen MM).
Shigeru Miyamoto takaisin puikkoihin! - Dichiko98
Catalysm's Eve kirjoitti:
Muistaakseni Golden gauntletsit sai Ganondorfin linnasta, tänne tosin ei pääse ennen kuin on herättänyt kaikki 6 viisasta ja muistaakseni käynnyt vielä Ajan Temppelissä.
Sen verran pitkä aika kun olen OoT;a pelannut, mutta jos tästä olisi apua.
Kröh, jatkakaa, tämä oli vain eräänlainen sivuhuomautus, en liity zeldaliittoon, vaikka sarjasta kovin olen pitänyt pikku pennusta saakka (tosin Shigen panostaessa peleihin entistä vähemmän saa taas nähdä millaisia tunareita töihin palkataan, nykyisissä Zeldoissa tunnelma on kamalan lattea, alkaen MM).
Shigeru Miyamoto takaisin puikkoihin!catalyms eve,kiitos! mun pitää kertoo miten saada biggoron sword¨olet sen velkaa...:)
elikkä ensin jos sul on pocket cucco niin sun pitää su´n pitää saada cojiro.(sininen kana.anna P.C sille naiselle joka anto sulle sen munan...)
mee sen jälkeenlost woodsiin.mee vasemmalle.(jos oot sen paikan alussa)siel on joku mies ja anna sille cojiro. mies haluu cojiron ja antaa sulle odd mushroomin.mee kakariko villageen(eponalla) ja anna odd ´mushroomin naiselle joka on toisessa potion shopissa.
se antaa sulle odd potionin. mee taas lost woodsiin siel on joku tyttö kokiri niin anna odd potion sille.jatkan huomenna! - Catalysm's Eve
Dichiko98 kirjoitti:
catalyms eve,kiitos! mun pitää kertoo miten saada biggoron sword¨olet sen velkaa...:)
elikkä ensin jos sul on pocket cucco niin sun pitää su´n pitää saada cojiro.(sininen kana.anna P.C sille naiselle joka anto sulle sen munan...)
mee sen jälkeenlost woodsiin.mee vasemmalle.(jos oot sen paikan alussa)siel on joku mies ja anna sille cojiro. mies haluu cojiron ja antaa sulle odd mushroomin.mee kakariko villageen(eponalla) ja anna odd ´mushroomin naiselle joka on toisessa potion shopissa.
se antaa sulle odd potionin. mee taas lost woodsiin siel on joku tyttö kokiri niin anna odd potion sille.jatkan huomenna!Sorry,
Biggoron's Sword on hommattu jo vuosia sitten ^_~
Giant's Knife oli kyllä mahtava kun se katkesi ja sillä sai mättää vihuja, mutta kun sai Biggoron's Swordin, ei ole enää katkeamisuhkaa, sääli. Hehe, tekisi niin mieli pelailla, Majora ja WW;kin kesken..
- pl05...
Mistäs täällä nyt puhutaan? Aika hiljaista... Jos kerran nyt on keksitty tälläinen liitto, niin keksitään siihen myös tekemistä...
Olisiko sellainen aihe nimeltä: "Parhain Link Zelda-peleistä" hyvä?- scepi
oracle of seasons ja ages ovat musta parhaita zeldoja
(oli pakko kirjoittaa isolla, että huomaisitte)
http://vgx.khakain.com/ArwingOOT.wmv
Eli... tämä on aika vanha juttu, mutta olen varma että melkein kukaan ei ole nähnyt tätä. Itse huomasin tämän jo kauan aikaa sitten kun joku alkoi puhua tästä Zeldauniversessa.
No? Katsoitteko videon? Mitä mieltä olette? (se lentokone on StarFoxin Arwing) Kunnon cameo tehty Gamesharkilla, vai? Voin antaa teille toisen linkin, missä tuo kone räjähtää "sika" hienosti! Jos haluatte sen, niin voin näyttää.- hassu juttu
kahdeksan vuotiaat anssi ja tommi tekevät oman liiton "me täällä puhumme zeldoista ja irtokarkeista"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281