Minnan ikä on varmaan 60 vuotta ???

Rölli

Minkä ikäinen Minna on? Minun mielestäni iäkkään näköinen muiden rinnalla.Toiset ovat ihan kuin toiselta planeetalta Minnaan verrattuna.Eikö Minnan olisi voinut laittaa ikäistensä seuraan? Vaikka vähän vanhempien ihmisten Big Brotheriin?

9

1390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelokas

Lohkeilee hampaat suusta hahhahahaa!!

• 23 HOT CHOKOLATE

Olisko jotain 48 tai ainaskin lähempänä 50 kuin 4kymppiä.
      Yrittikö se muuten heruttaa Antilta munaa, ku luin tosta edellisestä jotain sellaista...
      Nox, on toi Anttikin mennyt ihan kummax, aiv-kun se olis jotenkin masentunut.

• 38 v

mutta näyttää todellakin ikäistään paljon vanhemmalta. Eikä hänellä ole edes positiivista elämänasennetta nuorentamassa katkerannäköisiä kasvoja, päinvastoin, pahansuopa juoruilu ja kyttääminen tuo mieleen vielä HUOMATTAVASTI vanhemman, turhautuneen naisihmisen.

• Mar

oikeassa olet ja joutas jo kotiin lasten luo ku nii on ikävä olla. Joku muuten väitti Minnaa hyvännäköiseks...käynti optikolla vois auttaa ja toi asenne minätiedänkaikenparemmin=rasittavaa

• 1973

Onko näin että minna on "vasta" 38 vee? Näyttää nimittäin PALJON vanhemmalta, veikkasin itse 45-47 vee ennenkuin sain tietää totuuden...

• tiedossa

Minna on 48-vuotias ja on sen näköinenkin. Ihmettelen vain kun sillä on niin nuoret lapset kun vois olla jo isoäitikin.

• voi tsiisus..

menkäännes itseenne...kuka nyt lienee< 3-kymppinen, voitte olla ihan rauhassa! 38-v.sain kuopukseni..olin mielestäni nuori!Tosin ensimmäisen sain 23v...olin tosi kakara.Nyt,kun noit likkoja 5 tasaiseen tahtiin..nyt jo monen mummi!!-:)Antakaas nyt Minnan olla rauhassa.Vaikka olen

• tietoisku

Minnaan on varmaan vaikuttanut myös hänen tupakointinsa, iho on meinaan juuri tupakoitsijan ihon näköinen.. Varsinkin jos on kauan poltellut. Lisää hymyä vaan, valitettavasti rouvalla naama aika myrtsinä usein

• *ece*

Nuo kasvot on muokannut...
      Ehkä viinakset ja miehet...olleet kirurgeina Minnaan ulkonäön suhteen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen