Kysymyksiä(Koodit,Synnytys...)

Mirkku

1.Kertokaa koodeja tiedän raha ja boolprop koodin
2.Miten saa kaksoset
3.Onko urakoodii olemas siis miten saa arvoo nouseen

38

11181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milkakuu

      1. move_objects on/off, tällä voit siirtää tavaroita , joita et normaalisti pystyisit. Esim. postilaatikko tai itse simiä. Ei kuitenkaan kannata poistaa postilaatikkoa tai roskista pihalta, en muista miksi. Koodeja saat myös pistämällä koodilaatikkoon /help sekä Sims 2:n readme:ssä on huijauskoodit osasto, jossa on erinlaisia koodeja.

      2. Kaksosiin EI ole koodia, ne tulevat vain sattumalta.

      3. Uran arvoa saat nostettua boolprop-koodilla. Pistät ensin koodin, sen jälkeen etsit päivän lehden ja sieltä kyllä löytyy. En nyt valitettavasti muista mitä niissä lukee, mutta etköhän itse älyä.

      Oleppa hyvä:)

      • Nimetön

        hei täh?!? puhutteko ts2:sest? voiko siin saada kaksosii!?!


      • Minä92
        Nimetön kirjoitti:

        hei täh?!? puhutteko ts2:sest? voiko siin saada kaksosii!?!

        tottakai voi!


      • Seliseli typyliini

        Eli kaksoset-koodi on olemassa , siihen on useita vaihtoehtoja mutta helpoin on ForceTwinz kun sim synnyttää tee koodi!


      • Elluviira
        Seliseli typyliini kirjoitti:

        Eli kaksoset-koodi on olemassa , siihen on useita vaihtoehtoja mutta helpoin on ForceTwinz kun sim synnyttää tee koodi!

        Mullakin toimi noin. Että juuri ennenkun se synnyttää, laitan pauselle ja kirjotan koodin.


        P.s Mä kirjotan sen ettäForceTwins ja se toimii...


      • rozaa

        Hei kuules nyt kyl kaksosii on koodi Forcetwins!!! eli siis iuha pelkkä Forcetwins ISOLLA ALKUKIRJAIMELLA, tiiäks sitä sensurointi pois- koodii


      • katoos
        rozaa kirjoitti:

        Hei kuules nyt kyl kaksosii on koodi Forcetwins!!! eli siis iuha pelkkä Forcetwins ISOLLA ALKUKIRJAIMELLA, tiiäks sitä sensurointi pois- koodii

        Mulla kyllä toimii ku valitsee raskaana olevan simin ja kirjottaa forcetwins. Ei mitää isoja kirjaimia. Mul toimii näi... :)


      • Neip

        Itse pelaan hirveästi the sims 2 haluaisin saada kaksoset olen yrittänyt kaikkea. Tietääkö kukaan ilman koodeja miten voi saada kaksoset


      • Kaksoiskoodi

        Kaksosiin on koodi se on twins2cute :)


    • Mellie
    • Shylie

      1. Tässäpä on paaljon muita koodeja:
      kaching = Saat 1000 simoleonia.

      Moveobjects on/off = Pystyt siirtelemään kaikkia tavaroita, jopa simejäkin! Koodi menee pois kun kirjoitat on:n tilalle off.

      Aging off/on = Simisi eivät ikäänny. Kun laitat off:n tilalle on simit ikääntyvät taas.

      intProp censorGridSize 0 = Saat sensuroinnin pois. Kun laitat 0 tilalle 8 sensurointi tulee takaisin.Huom! Ei toimi Yöelämää-lisäosassa.

      stretchskeleton 1.0= Voit muutta simisi pituutta. 1.0 on normaali pituus.Voit tehdä simistä aivan pikkuriikkisen tai vaikka jättiläisen! Muutat vain koodin perässä olevaa lukua.

      boolprop snapobjectstogrid false/true = Nyt voit siirellä tavaroita välittämättä ruuduista. Kun kirjoitat false:n tilalle true koodi lähtee pois käytöstä.

      intprop maxnumofvisitingsims 8 = Voit kutsua juhliisi paljon enemmän simejä. Laita 8 tilalle se numero kuinka monta vierasta haluat kutsua.

      boolprop displaypaths true/false = Näet minne valitsemasi sim on kävelemässä. Koodin saat pois kun laitat true:n tilalle false.

      nosound = Saat äänet pois.


      2. Muistaakseni saat koodin avulla kaksoset siten että kirjoita ensin naapurustonäkymässä se boolprop koodi ja mene sitten jonnekkin perheeseen ja paina shift pohjassa simiä ja napsauta niistä vaihtoehdoista Spawn... Jolloin simin viereen tippuu elämän ja kuoleman hautakiven (Tombstone Of L & D).
      Sitten napsauta sitä elämän ja kuolemna hautakiveä ja napsauta kahdesti HUOM kahdesti kohtaa CINEMA BABY jolloin simille syntyy kaksoset. Jos painat esim kolmesti CINEMA BABY kohtaa niin saat kolmoset.. En ole itse testannut mutta niin täällä sanotaan.. Voit saada myös kaksoset ihan tavallisesti jos pelehdit monta kertaa mutta se on aika harvinaista jos silleen saa kaksoset. :)

      3. On olemassa. Taas tuo boolprop koodi naapurusto näkymässä ja menet perheeseen ja painat shift pohjassa sanomalehteä jolloin napsauta valikkoa: Aseta työntasoksi (tässä on numero 10-1) = 10 on paras eli uransa huipulla, 9 toisiksi paras, 1 huonoin jne...


      Eli silleen.. Toivottavasti ymmärsit :]

      • Shylie

        Jooh monet kerkis jo ennen mua..
        Niin todellakin! Tuolleen saa myös kaksoset miten Mellie sanoi tuossa :]


      • amy

        Eli pituuskoodista! missä vaiheessa sitä käytetään siinä missä luodaan simejä vai naapurustossa... vai jossain muualla?


      • Mellie
        amy kirjoitti:

        Eli pituuskoodista! missä vaiheessa sitä käytetään siinä missä luodaan simejä vai naapurustossa... vai jossain muualla?

        pituuskoodia käytetään kun ollaan perheessä. Siis ei naapurustossa vaan siis perheessä :P

        ja mulla ainaki toimii se ku teen sen pelitilassa mutta aika pysäytettynä tai käynnissä :)


      • Charlotte.
        Mellie kirjoitti:

        pituuskoodia käytetään kun ollaan perheessä. Siis ei naapurustossa vaan siis perheessä :P

        ja mulla ainaki toimii se ku teen sen pelitilassa mutta aika pysäytettynä tai käynnissä :)

        Kuka kehtaa väittää etteikö se muka toimisi?! O_o Itselläni on varmaan kymmenennet kaksoset jo menossa! Kyllä todellakin toimii, viimeksi tuli alienkaksoset. XD Siis TwinzR2 Cute , kun laittaa heti sen jälkeen kun maha on ensimmäisen kerran pyöristynyt, toimii. Ainakin minulla. Ja juuri noin kirjoitettuna. Ô_o o_Ô En sitten tiedä onko poikkeuksia. Mutta täsmälleen noin on toiminut. Ei silloin kun synnyttää, kokeilin kerran, ei toimi. Mutta kun huomaa siis olevansa raskaana ja maha jo pyöristynyt, niin..


      • Shylie
        Mellie kirjoitti:

        pituuskoodia käytetään kun ollaan perheessä. Siis ei naapurustossa vaan siis perheessä :P

        ja mulla ainaki toimii se ku teen sen pelitilassa mutta aika pysäytettynä tai käynnissä :)

        Mutta eihän kukaan ole sanut ettei tuo koodi toimisii..? O_o


      • TIETÄMÄTÖN TYPERYS

        Kysyisin vaan että missä toi shift nappula sijaitsee?


    • Juuliska

      Kaksoset saa, kun tekee "vahingossa" kaks kertaa vaihtoehdon *yrittäkää saada vauva*. Miten muuten saa sensuroinnin pois päältä jos on yöelämää-lisäri?? Vastatkaa, pliiide!

      • NIMIMERKKI VARATTU

        Jos on yöelämää niin se koodi ei toimi, mutta se koodi on muissa keskusteluissa kun selaat hiukan ylöspäin. Mutta tosiaan yöelämää-lisäosassa se ei toimi >.


    • miikki

      Moi kysyt kaksosten koodii etin just ite myös sitä koodia ja löysin sen mä kerron sulle nyt sen kaksoset saapi= kun kirjotat twinzr2cute

      • rozaa

        Moi!

        Nii et täs on tää koodi mil mä saan kaksoset: Forcetwins Juu et emt sit mikä se on mil sä saat mut iha sma, tiiks sä sitä sensurointipois-koodii??? mä haluisin sen !!! tos oli noi tärkeimmät:P:P MoiKKa


      • MIKSI KAIKKI ??

        Kaikki tietävät sen jo ja se lukee näillä vastaus sivuilla ainakin 5 ellei jopa 10 kertaa -.-


    • Nirppukirppu

      1.Saat koodeja MINULTA!!
      agin off/on=ikääntyminen pois päältä tai päälle.
      moveobjects off/on=Voit liikutella kaikkea melkein joka puolelle.
      StretchSkeleton (numero)=saat simistäsi pitemmän/lyhemmän.
      boolProp snapObjectsToGrid true/false=Voit sijoittaa tällä koodilla tavaraa välittämättä koodiruudusta.
      2.On olemassa.Forcetwins
      3.On..se oli joki boolprop..

    • jeijeijeijeijeijeij

      kaksosiin on koodi:

      ForceTwins

      ^^tämä toimii vain silloin kun simisi on jo raskaana!!

      • Finwitch

        Syötä raskaana olevalle simille juustokakkua niin se saa kaksoset... (TS2).

        Kolmosessa pitää katsella/kuunnella lastenkanavaa jos haluaa useamman nyytin kerralla...


      • sdsddssd
        Finwitch kirjoitti:

        Syötä raskaana olevalle simille juustokakkua niin se saa kaksoset... (TS2).

        Kolmosessa pitää katsella/kuunnella lastenkanavaa jos haluaa useamman nyytin kerralla...

        Nauran kyllä teille kun vastaatte vuonna 2005 tehtyyn kysymykseen, ja koodit löytyisivät kaikki radosimsistä :DD


      • vittu se joka tietää

        iha ku kukaa ei tietäis ?? se on olllu tääl ii munt kertaa jo se koodi!!


    • sdc

      onkohan komosiin koodeja mä vähän epäilen et jos silloin kun simi synnyttää niin forcetriples oiskohan

    • h

      koodi on muistaakseeni forgetwins

    • <3 <3 :D

      :DDD Noh Selitämpä ensin tämän KAIKKIEN KOODEJEN ÄIDIN hyötyjä (ei "" merkkejä siihen) "boolProp testingcheatsEnabled true" toi koodi on IHANIN! Sillä voit muuttaa suhteita, työtä, työtaitoja (mutta et voi kokata hienompia ruokia :/ ne pitää lukea kirjasta) JA PALJON MUUTA! Suhteita saa klikkaamalla ystävät palkin sitä janaa vai mikä se on tai hinaamalla! Siis siin onse palkki mikä aikanaan kasvaa :D (hauska neuvo = voit mennä ryöstäjän kanssa naimisiin >:D) Työ : klikkaamalla SHIFT ( Kun näppäimistön vasemmassa alareunassa on Ctrl sen yläpuolella on nuoli ylöspäin se on Shift) pohjassa sanomalehteä kohtaan tulee (jos aikuinen sim) "Aikuisten töitä" voit valita työn, voit myös valita levelin 1-10! Mieliama (eli platinamieliala, kultamieliala surkeuden huippu) sama homma eli Shift pohjassa klikkaa SIMIÄ ja "*set aspiration" (saattaa olla isoja kirjaimia XD) ja sitten sieltä MAX = Platina mieliala "Im(jotakin) level 3" voit saada simisi kurjuuden syövereihin (jos laskee tarpeeksi voit saada esiin Terapeutin joka voi tarvitteassa muuttaa mieltymyksiä!) Sama Shift sim = etsi lisää kohdasta toinen "SET ASPIRATION" ILMAN "*" merkkiä ja siitä voit vaihtaa elämäntehtävää = Tietotavoite, romantiikkatavoite, perhetavoite. Mutta elämäntehtävä ei muutu!
      Voit myös liittää muita perheeseesi (ei jää sillä kun menet pois tontilta /pelistä sim häviää tontilta ja menee kotiinsa jollet erota sitä ensin) eli = "Add Sele(jotakin) (ihan ekassa kohdassa ei tarvitse painaa "Lisää" nappia" Add = lisää ja sitten sen voi poistaa jotenkin "remove Sele(jotakin)" tai jotain :D

      boolProp controlPets on = voit ohjata lemmikeitä :D

      NO SIINÄ YLEISIMMÄT

    • tiitanlollipop

      kerro ihmeessä se koodi miten saa kaksoset,mie olen nimittäin yrittäny jo kaikkea että saan kaksoset mun ukolle mutta ei.. O.o

      • minä vaan

        Oikeestiii mikä on ongelma kun en saa pituuskoodia toimimaan? Pliiis vastatkaa jos tiedätte.


    • :o???

      Mistä mennään synnytykseeeen? lukee vaa et pitäis mennä mut mistää?

      • AnimaLibera

        Ainaki The Sims 3 ku synnytys alkaa nii voit mennä sairaalaan klikkaamalla synnyttävää simiä ja siinä lukee jotaki "Mene sairaalaan". Sim voi synnyttää myös kotona. :D The Sims 2 ei mennä sairaalaan, vaan synnytys tapahtuu kotona. :D


    • Kaskenviita

      Onko semmosia koodeja kun raskaus doodi🤔🤔

      • OutoSim

        Toki. Mm. android-sovelluksena google playssa on doodi, Liberon äitiyskassista löytyy yksi ja hollantilaisilla sivustoilla mainitaan raskaus doodi moneen otteeseen. Itse käyttäisin kylläkin kotimaisia doodeja. Kestävät pakkasta, eivätkä sisällä keinotekoisia lisäaineita ja on luontaisen kaltaiset aromipesät.


    • Anonyymi

      Miten mä saan mun sims 4 hahmon synnyttää etuajassa vai onko se ees mahollista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe