Tietääkö ketään sellasta sivua, missä näytetään miten jokin koiran vaate tehdään??
tee itse koiralle vaate sivuja?
17
11001
Vastaukset
- Saija
Hei,
mäyräkoiralle kudottu poolo löytyy sivuilta www.pirkka.fi - doggi
moi vaan ! etsin itsekin koiran vaatteiden tekoohjeita. pistin googleen hakusanaksi "koiran takki" ja heti ensimmäinen linkki oli "borderterrieri peppi" kotisivut ja siellä oli tosi paljon ojeita eri kielilläkin kaikenlaisista koiran vaatteista ym. :)
- Antassu
Linkkilistaa löytyy täältä: isilwens.vuodatus.net (sieltä sivulaatikosta, Koiralle vaatteita).
Ompelutarvikkeita pantojen ja vaatteiden tekoon: www.antassu.com - .............
lapsia jos haluatte jotaa pukea...ja jättäkää ne koirat ottamatta jotka ei parjää ilman teidän naurettavia vaatteita......
- ...................
Jotkut lyhytkarvaiset rodut tarvitsevat syksyisin ja talvisin takin suojaksi kylmältä. Eikös tullut tälläistä mieleen?
- PetraJ
Itse en pidä sellaisesta, että koira puetaan turhaan prinsessahörhelöihin. Mutta asialliset, tyylikkäät, päällä miellyttävät ja lämmittävät vaatteet ovat paleleville koirille ehdottomia.
- Hyi h*elvetti
Ihan samaa mieltä, tai hankkikaa nukke, jos ei lapsia oo. Mäyräkoiralle poolo!! Ei helvetti... Siinähän sen sitten onkin mukavaa ja luontevaa olla. MIETTIKÄÄ IHMISET MITÄ TEETTE KOIRILLENNE!!
- puvuista
Hyi h*elvetti kirjoitti:
Ihan samaa mieltä, tai hankkikaa nukke, jos ei lapsia oo. Mäyräkoiralle poolo!! Ei helvetti... Siinähän sen sitten onkin mukavaa ja luontevaa olla. MIETTIKÄÄ IHMISET MITÄ TEETTE KOIRILLENNE!!
Ette taida olla koiraihmisiä.. tai tiedä muista roduista kuin pitkäkarvaisista talvikoirista yhtään mitään!!! lyhytkarvainen/pohjakarvaton koira ei pärjää syksyn viimassa ja talven kovissa pakkasissa ilman suojavaatteita!! kaikki koirarodut ei ole tehty pohjolan ilmoihin!!
Jos niitä ei käytä vaarana ovat paleltumat, revähtämät, virtsatietulehdus, tarpeiden teko sisälle kylmillä ilmoilla ym. samoin "lämpötakkeja" käytetään ihan käyttökoirilla viileillä ilmoilla ennen treenejä ja treenien jälkeen, jotteivät lihakset vaurioituisi (tarkoitus pitää lihakset lämpiminä/auttaa lihaksia viilentymään tasaisemmin).
Itse olen bokserien omistaja ja kyllä ne KASVATTAJAT ihan suosittelevat suojaamaan koiran kylmillä ilmoilla, manttelilla,fleece-puvulla ym.
pimeällä käytän koirillani heijastinliiviä, veneillessä pelastusliiviä, erittäin kuumilla ilmoilla froteepyyhkeestä tehtyä "loimea" joka pitää koiran viileänä, ettei se saisi lämpöhalvausta, mutta tämähän on tietysti turhaa?
Sitä vastaan olen,että koirat puetaan vain ihmisten mielestä "söpöihin" pukuihin,joilla ei ole mitään käytännön hyötyä, vaan ovat omistajan turhuutta. Kaikenmaailman prinsessapuvut,hupparit,pöksyt ym. - xD
minusta koirille kaikki vaatteet jotka auttavat sen pitämään kuivana ja lämpimänä on ok mutta muut on turhaa!!
- luomuhurtta
xD kirjoitti:
minusta koirille kaikki vaatteet jotka auttavat sen pitämään kuivana ja lämpimänä on ok mutta muut on turhaa!!
oma koirani, 35 kg, sakemannityyppinen, mutta sairauksien vuoksi onnettoman huonoturkkinen ja kylmänarka, käyttää kirpparilta ostettuja sopivan kokoisia ihmisten vaatteita. hihat vaan poikki ja helmaan kuminauha jotta istuu hyvin eikä haittaa koivennostoa ja remmi takamuksen ympäri. -15 alkaen tehdään lenkit villapaita päällä., Hieman väljä toppatakki puetaan jo -1 asteessa kun lähdetään autoilemaan muuten koira suorastaan tärisee pakettiauton taka-osassa olevassa häkissään, mutta toppatakin sisällä nukkuessa on lämmin ja reipas kaupunkiin päästessä. Eläinkaupasta olen ostanut tossut, kun varpaanvälit on tulehtuneet ja joskus pahimpien lussutushuippujen aikaan pidän villasukkia jotka teippaan kintereen yläpuolelle, teippi vain sukkaan, ei karvoihin.
Jotkut koirat yksinkertaisesti tarvitsee Suomen keleillä lämpimiä vaatteita. Ethän sinäkään alasti hypi ulkona (ainakaan toivottavasti)??
En ymmärrä koirien pukemista näön vuoksi, prinsessa mekkoja jne. Mutta lämmikkeeksi tietysti!
Teen itsekin koirille vaatteita pienyrittäjänä, leipätyön ohella ;)
- snatu
koiranvaatekaappi, sieltä löytää kaikkea tarpeellista, ei mitään prinesessa mekkoja vaan käytännöllisiä vaatteita !! : ))
- AnniTietää
Hei! En tiedä itse mitään nettisivustoja, joissa on erityisesti koirille tarkoitettujen vaatteiden ohjeita. Mutta mínusta on erityisen tärkeää, että koirani (perun karvatonkoira) saa talvella lämmikettä, ettei se jäädy! ;)
- asfdasfvgg
http://www.saunalahti.fi/glottis/karderobi.htm
Jos joku sattuu tarviimaan - get a life
Hei ei tänne tarvitse kirjoittaa haukkumisia. Jos ei ole vastausta esitettyyn kysymykseen niin kommenttinne ovat turhia. Miksi vaivata päätä laittamalla mielipiteitänne tänne koirien vaatteista jos miitä ei kysytä. Minulla on pieni Jakcrusseli ja se ainakin palelee jo syksyllä ja olen sille kitonut takkeja. se suorastaan rakastaa kun talvella ottaa takin esille ja pukee sen sille. Sillon sen on MUKAVAMPI tehdä lenkkiä kun on lämmin. Itse läysin ohjeita ihan vain googlettamalla Koiran villatakki :)
- takitonjatakillinen
Hankin koiranpennun viime syksynä ja pakkaset oli aika hyytävät talvella.
Eihän sellainen pentuvilla mitään kylmää pidä, mutta tykkäsi kuitenkin olla ulkona. Siksi tein koiralle vanhasta toppatakista manttelin ja ulkona oli huomattavasti kivempi olla.
Nyt talvella ei kyllä toppamanttelia tarvita, on kaverilla sen verran pasku karva jo :)
Toiselle koiralle ajattelin tehdä kunnon "haalarin" onniin ohut karva ettei milään viitsi kauaa ulkoiluttaa jos pakkaset menee taas yli -20. - PilkkuMimmi
Itelläni on sellainen piiiiiitkä karvainen Suomenpystykorva ja joku (eli sekarotunen)
joka ei tartttee talvella minkään laisija lisä "takkeja"... Mutta vaikka se onkin pitkä karvanen halusin tietää miten tehä heijastinliivi.. koska kaupasta ei jaksa ostaa :D.
Ja mä oon sellanen "TEE SE ITSE" tyttö:).
Joten aijon tehä silleen tavallisesta heijastin liivistä (ihmisen) muta en ole vielä löytänyt sopivaa teko-ohjetta siihen :).
Voitteko auttaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529