hellyttäviä tapoja

mindetys

Millaisia hellyttäviä tapoja koiranne omaavat?
Ihan juuri kysymyksen keksin kun rakas haukkuni tunki päänsä kainaloon kun tässä koneella ahersin.
Se on aina niin suloinen kun tulee tököttämään tuohon viereen ja kerjää huomiota:)

Toinen on kun se haluaa ulos.
Katsoo ensin valjaita hattuhyllyn päällä, sen jälkeen minua pää kenossa et "hei mua saattas haluttaa lähteä ulos" Ihana toinen!

9

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkapa Sissi, tulee jokaikinen kerta, kun olemme menneet nukkumaan tyynylleni puolittain selälleen ja silittäa kasvojani etutassuillaan ja sen jälkeen halataan oikein kunnolla.

• issu56

Esim. Veera nuoleskelee tuota kipeää nilkkaani heti, kun pitkikset on pois. Illalla kun mennään maate, niin se hyppää etutassut sängylle kaulailemaan. Nuo toiset pitävät hyvinkin usein päätä polvella tai sitten hyppäävät syliin niin, että pää on kaulalla. Ella on pupujussi ;=)); pitää etutassuja sylissä ja istuu. Tatu pökkii kättä niin, että monasti on kahvit ollu pitkin pöytää. Rico on päydän toisella puolella ja tukee siihen päätään ja toljottaa suoraan kohti kuin sanoen, että äiti hei kyllä minäkin täälä olen. Lotta, joka on varsin pienikokoinen, on aina pöydän alla ja pitää päätä sieltä kautta sylissä. Bonnie, joka on vanhin sakista "jyrää" muut jos on siinä virees ja tulee kuolaamaan viereen, vaikka hyvin tietää, ettei pöydästä mitään tipu ;=).
      Tänään kun oli harjauspäivä, niin kun yhden kanssa menin ulos, niin oli aikamoinen ruuhka keittiön ikkunalla, kun muut sieltä kurkkivat kateellisina ;=)).

• mäykkyfani

Meidän Lottis kellahtaa selälleen ja heiluttaa häntää, että rapsuta mua.

Pepsi taas seuraa mua joka paikkaan. Ja kun itken, sille tulee kauhea hätä ja se nuolee mun kyyneleet. Ja kun touhuan jotakin, se tulee välillä rapsutettavaksi. Ja oli niin hyvä emo pennuilleen! Pepsi on äipän tyttö!

Aukkuura taas on pentu vielä, mutta kova tyttö antamaan pusuja. Ja oli just ROP-pentu!

Ja mikä kodikas ääni, kun juon aamuteetäni ja koirat samalla raksuttelee nappuloitaan (ruokaansa)!

Ja kun menee nukkumaan, on kaksi lämmintä mäykkyä kyljessä. Lottis nukkuu poikani kanssa.

Hemmoteltuja otuksia ovat, mutta ihania ja kilttejä kotikoiria! Ja tietyt asiat on aina kiellettyjä. Ja lenkillä katsovat välillä, että tuleehan se äippä perässä. Paitsi jos Pepsi saa vainun, niin silloin äippä unohtuu...

• realist56

Yksi hellyttävä tapa on tuo neljä riviä ylempänä olevassa aloituksessa, tapa tulla kerjäämään heti kun jääkaapin ovi aukeaa. Se katse; et voi olla antamatta minullekkin jotain hyvää.

• Emma

Meidän vanhuksella oli hauska tapa tulla herättämään. Herra hiipi sängyn päätyyn, työnsi päänsä peiton alle ja aloitti varpaiden aamupesun.

Nuorempi (neiti) oli harvinaisen mustasukkainen pokaystävälleni. Kun halaus tai suukko kesti yli 5 sekuntia loppui koiran kärsivällisyys. Tunki väliin hakemaan huomoita. Myös sänkyyn kesken hellien hetkien (heh heh, todellinen tunnelman tappaja).

• ja tarkka on myös marssijärjestys nukkumaan mentäessä. Ne ovat kyllä hellyttävän ja hullunkurisen vakavia, kun sitä rituaaliaan touhuavat. Ensin tulee Tintti suoran täkkini alle ja menee samaan paikkaan ja samaan asentoon kuin muulloinkin, seuraavana vuorossa Lilli, sitten Pipsa. Sillä aikaa on nukkuma rituaali ja halaus rituaali Sissin kanssa. ja varjele luoja jos marssijärjestys sekoaa, silloin valvotaan pitkään, koska en suostu ottamaan uutta alkua keittiöstä.

• XSaphire

Meidän tyttödoggi on mielestään mitä sopivin sylikoira. Meillä on yksi sohva kotona, johon hurtat eivät saa tulla, loput on enemmän tai vähemmän niiden käytössä. Kun istun jollain näistä "koirien sohvista" tämä doggityttö tuuppaa aina takapuolensa syliin niin, että etutassut nojaavat maahan ja persaus on pitkällä mamman sylissä. Ja kun joskus istun tällä "non-koira-sohvalla" tuo kiertää vikisten ympyrää mun lähellä ja paukuttaa jalat hännällään mustelmille, kun haluaisi niin kipeästi tulla syliin, mutta tietää, ettei tällä sohvalla saa. Se on ihanan huvittava otus.

Joskus kun hassuttelen noiden otuksien kanssa esim. lattialla istuen, niin nuorimmainen typykkä haluaa aina tulla taakseni ja nojata päällään olkapäähäni. Se tuntuu sitten mukavalta :) Nuorimmainen on myös ihan älytön lipsuttelija, jos olen viisikin minuuttia poissa, saan takaisin tullessa osakseni niin paljon lipsutuksia joka paikkaan mihin tyttönen vaan vähänkin ylettää, ettei sille voi kuin nauraa :)

• mixeri85

Meillä molemmat koirat haluavat AINA syliin silloin kun olen niitten mielestä ollut liian kauan tetokoneen ääressä (elikkä enintään 10min).

Bogie herättää mut aina aamulla vinkuen että se haluu ulos/leikkiä. sit ku tulllaan ulkoota sisään niin Bogie juoksee äkkiä makkariin ja hyppää mun sänkyyn ja pistää pään tyynylle :)

Pontus taas puskee mua päällään aina jos teen jotain lattialla..

• Mappe

iskee meillä aina silloin tällöin.
      Tuolloin otus järjestää itsensä sohvalle ihan viereeni ja kertoo sydäntäsärkevällä spanielin katseellaan kärsivänsä halivajauksesta. Sitten kun alan halaten rapsuttamaan koiruus nojautuu minua vasten koko painollaan(onneksi painaa vain reilu 20kg).

Joku kertoi koiransa herättävän aamuisin jalkapesulla. Edesmennyt söpöläiseni teki tämän iltaisin nukkumaan mennessä. Eli päästyäni peiton alle koira hyppäsi sängyn jalkopäähän ja kaivoi varpaani esiin peiton alta ja suoritti varpaanvälien puhdistuksen, pidemmän kaavan mukaan. Kun (välillä huvittavakin) suoritus oli saatu päätökseen kaveri tuli lipaisemaanmaan vielä hyvänyönsuukon nenälle ja tämän jälkeen käpertyi kainaloon nukkumaan tyytyväisenä huokaisten.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      53
      3455
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      35
      3147
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2510
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      53
      1959
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1138
    Aihe