Kosteantilan seinissä on kosteantilantapetti. 13mm kipsilevy ja sen alla 10mm lastulevy.
Älvärin kostean tilan rakenteet.
6
2492
Vastaukset
- ??????
So what
- Fröökynä
Että on esiintynyt väitämiä, että on ainoastaan lastulevy.
- Mittava
lastulevy ei kipsilevyä
- oppinut jotain
kun kosteissatiloissa ei hyvässä talossa ole levyä ollenkaan, siinä se ero.aikapommi se on , sano minun sanoneeni.
- Kaikki kosteat tilat
On tullu katseltua useammallakin eri tavalla toteutettua kostteata tilaa. Vielä semmoista ei ole vastaan tullut, joka ei jostain olisi vuotanut.
Osa ennemmin ja osa myöhemmin. Levyrakenteisessa on se hyvä puoli, että sen havaitsee nopeasti, vaikka ei olekkaan muuten suositeltava ratkaisu. Hieman vanhemmissa vain hyvin yleinen. Mutta kiviaineiseen vuotaa joskus vuosiakin ja jäli tosella pahaa. - täällä
Kaikki kosteat tilat kirjoitti:
On tullu katseltua useammallakin eri tavalla toteutettua kostteata tilaa. Vielä semmoista ei ole vastaan tullut, joka ei jostain olisi vuotanut.
Osa ennemmin ja osa myöhemmin. Levyrakenteisessa on se hyvä puoli, että sen havaitsee nopeasti, vaikka ei olekkaan muuten suositeltava ratkaisu. Hieman vanhemmissa vain hyvin yleinen. Mutta kiviaineiseen vuotaa joskus vuosiakin ja jäli tosella pahaa.jauhetaan paljon p*skaa,mä oon purkumiehenä duunissä firmalle mikä puolestaan hoitelee kosteusvahinkoja if:in piikkiin ja enemmän meillä on pesuhuoneiden kosteusvahinkopurkuja missä on tiili tai kevytbetoniseinät kuin lastulevyseiniä kaakelien/tapetin takana,se siitä ja mä tiedän mistä puhun kun teen näitä hommia joka päivä nää viimeiset yhdeksän vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770