Laiturilla kyyhöttää yksin,
siipirikko kuikka.
Toinen siipi sivulla harottaa.
Katselen tuota siipirikkoo,
ei oo rinnallas ketään.
Käyn uimassa ja ääneen totean,
minä olen samanlainen?
Olen taisteluissa ollut ja
olen vammautunnu.
Nyt olen yksin,niinkuin sinäki.
Löysin kohtalotoverin,
niin hiljaisena yksin vaeltaa?
Mut ,elää meidän täytyy,
sivuun jääneinäki.
Ei kutsu meitä suuret joukot,
mukaansa lentämään.
Lentotaitoki,seki meiltä
pois voidaan ottaa?
Vain laina varustukset on meillä yllä,
sen jos aina muistaisimme?
Nyt yksin kuikka uiskentelee.
Siipirikkojaki,
niitäki matkalla kohtaa.
Siipirikko
10
306
Vastaukset
- Helmikankare
Siipirikko kuikka laiturillasi. Olinkohan se minä
kun äsken kuulin toisen yksinäisen juttelevan, ihan kuin se minulle oisi tarkoitettu.
Levollista sunnuntai-aamua Ystävä.- TöllinLiisa
Sinäkös se siinä kyyhötit,niin yksinäisenä?
Sielä valavirrasta ,siirretty ,sivummalle?
Sielä varovasti liikutaan kipujen kanssa.
Tuo näky jäi mieleeni,piti siitä laittaa paperille.
Oli kaunis keskikesän herkin hetki ja me kaks ,
siipirikkoo sielä laiturilla.
Kuikka jo poissa ,minä tässä räpyttelen.
Sinulle oikein syvältä hoitavaa päivää,rakkaudella.
- Runoniccari
Liisa,meitä elämän siipirikkoja on monella
lailla vammautuneita,kaikilla kuitenkin
toive uudesta,paremmasta.Hyvää päivän jatkoa
sinulle:))- TöllinLiisa
Aivan,vammautumisesta huolimatta,elämän siivellä ollaan. On saatu uudet taidot,lentää? Toin nyt vaan tuonki puolen,jotaka mielellään kätketään?
siipirikkoja, täällä yksi sellainen.
mutta eihän se elämästä estä.
Elää voi siipirikkonakin,
jospa joku korjaisi siiven
niin voisi lähteä lentoonkin.
kiitos sinulle ajatuksistasi.- TöllinLiisa
Sepäs se,et jos joku tulis tielle?Ottas hellään syliinsä,miten siinä vois siipirikkoki eheytyä?
Uskaltaisimme räpytellä ,pitkään hiljaa olleita siipiä? Ehkä se lento,ois yks ihanimmista?Siinä lennossa sais ylistyksen hän,joka tuli ja kohotti siiville? TöllinLiisa kirjoitti:
Sepäs se,et jos joku tulis tielle?Ottas hellään syliinsä,miten siinä vois siipirikkoki eheytyä?
Uskaltaisimme räpytellä ,pitkään hiljaa olleita siipiä? Ehkä se lento,ois yks ihanimmista?Siinä lennossa sais ylistyksen hän,joka tuli ja kohotti siiville?se vielä ja korjaa rikkoutuneet siivet, ja sit se on menoa.Lentoa taivaisiin!!!
- TöllinLiisa
ruusu-kielo kirjoitti:
se vielä ja korjaa rikkoutuneet siivet, ja sit se on menoa.Lentoa taivaisiin!!!
Uskomme rakkauteen ,kuin vuoreen.
Sen voimasta ,taas uusin siivin lennämme.
- Lio
löytää, uskoa täytyy eikä haaveistaan luopua
Surumielinen kaunis runo- TöllinLiisa
Siinä yks väläys,joka jääny muistojen helminauhaan. Opettavainen hetki,kuikan seurassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241