se kuka rakastaa tai tykkää ORLANDO BLOOMISA niinkun mä.
ORLANDO BLOOM
9
423
Vastaukset
- vveerraa
jeee jeee jeee se on ihqu
- öö...
mie ainakin tykkään orlandosta. etenkin siinä taru sormusten herrasta elokuvissa. :D
- vveerraa
mun mielestä sille sopii vaaleet hiukset sit siin leffasa se on niiin seksy
- mieeee xD
vveerraa kirjoitti:
mun mielestä sille sopii vaaleet hiukset sit siin leffasa se on niiin seksy
jep jep. se on niin södee niis vaaleis hiuksis. :D
- vveerraa
mieeee xD kirjoitti:
jep jep. se on niin södee niis vaaleis hiuksis. :D
tiesitkö että on tulossa Pirate of the caribianmeri 2
ja että tulee ice age 2 mä odotan ihan hulluna. - mieee xD
vveerraa kirjoitti:
tiesitkö että on tulossa Pirate of the caribianmeri 2
ja että tulee ice age 2 mä odotan ihan hulluna.juu, tiesin et tulee pirates of the caribbean 2. ja ootan sitä innolla kans. :) mut sit ice age 2 en tienny. sekin on varmaan tosi hyvä. :D
tykkäätkö johnny deppistä? :) - vveerraa
mieee xD kirjoitti:
juu, tiesin et tulee pirates of the caribbean 2. ja ootan sitä innolla kans. :) mut sit ice age 2 en tienny. sekin on varmaan tosi hyvä. :D
tykkäätkö johnny deppistä? :)Joo tykkään Jonny Deppistä mut vain Pirate of the caribian leffassa muuten se ei oo niin nätti.
- ocstarluv
vveerraa kirjoitti:
Joo tykkään Jonny Deppistä mut vain Pirate of the caribian leffassa muuten se ei oo niin nätti.
no ei tod! miten kukaan vois olla ku orli on siin vieres?? lol! orli on vaan jotain fantastista.. ihkutan sitä niin kybällä!!111!!!11!!1 orli
- mieee xD
vveerraa kirjoitti:
Joo tykkään Jonny Deppistä mut vain Pirate of the caribian leffassa muuten se ei oo niin nätti.
on se mun mielest tosi söpö ainaki siin päätön ratsumies leffassa. ootko nähny? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041