EI BLONDEILLE

!?!

missä kuussa blondi harrastaa vähiten seksiä?
-helmikuussa. vain 28 päivää.

miksi blondi palautti wc-harjan kauppaan?
-hänen mielestään oli sittenkin mukavampaa käyttää paperia

miksi blondi ei osaa kirjoittaa lukua 11?
-hän ei tiedä kumpi 1 tulee eteen

mistä tietää että blondeilla on huono päivä?
-hänellä on tamppooni korvantakana ja hän etsii kynäänsä

kuinka tiedät että onko blondi aito blondi?
-puhalla hänen korvaansa ja jos hän on oikea blondi, niin hän alkaa leijua

miksi blondit kulkevat talvella ilman pipoa?
-tyhjiä tiloja ei kannata lämmittää

miksi 17-vuotiaat blondit nauravat ravintolan oven edessä?
-nauru pidentää ikää

miksi blondeilla on aina kädet taskussa?
-niitä hävettää kun sormet ovat eri pituisia

miksi blondi hyppäsi pilvenpiirtäjän katolta?
-hän halusi testata uuden terveyssiteen, jossa on siivet

miksi blondi istuu vessanpytyllä lääkepurkki kädessä?
-ohjeessa lukee, että otettava tarpeen tullessa

miksi blondi menee nurkkaan kun hänelle tulee kylmä?
-koska koulussa opetettiin että suora kulma on 90 astetta

miksi blondi otti mittakepin mukaansa sänkyyn?
-voidakseen mitata kuinka syvää hänen unensa oli

miksi blondi vei dalmatian koiransa pesulaan?
-siinä oli mustia tahroja

miksi blondi hiipii varpaillaan lääkekaapin ohi?
-ettei hän herättäisi unipillereitä

miksi blondi seisoi alasti itsepalvelupesulassa?
-koska ohjeissa sanottiin: kun kone pysähtyy, ota vaatteesi pois

mitä eroa on blondilla ja syövällä?
-syöpä kehittyy

mitä eroa on blondilla ja joulupukilla?
-joulupukilla on lahjoja

montako vitsiä blondeista on liikkeellä?
-ei yhtään, kaikki on totta

mitä yhteistä on blondilla ja kaljapullolla?
-molemmat ovat tyhjiä kaulasta ylöspäin

miksi blondeilla on leikkauksen jälkeen paljon kelloja huoneessaan?
-aika parantaa haavat

miksi blondit pelkäävät tietokoneita?
-koska siinä on hiiri

miksi blondi hukkui uima-altaaseen?
-hän oli lukenut että sipuli kannattaa kuoria veden alla, ettei silmiä kirvele

miksi blondi laittaa kastikkeeseen e-pillereitä?
-ettei se tulisi paksuksi

miksi blondi seisoo peilin edessä silmät kiinni?
-hän haluaa tietää miltä hän näyttää nukkuessa

28

10909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakasmira

      Vitun tyhymä! Vittu mä oo blondi!

      • meanest

        se ei oo mun ongelma jos sä oot tyhmä etkä osaa pitää hauskaa...

        tää on huumorii hei!!!


      • blondi,ja ylpee siittä
        meanest kirjoitti:

        se ei oo mun ongelma jos sä oot tyhmä etkä osaa pitää hauskaa...

        tää on huumorii hei!!!

        jaa huumoria?
        kas ku ei naurata..vitsin kuuluis naurattaa..
        ja ne oli jokseenkin "omasta päästä keksittyjä"


      • antiblondi

        ja sen kyllä huomaa...


      • Kuniz
        blondi,ja ylpee siittä kirjoitti:

        jaa huumoria?
        kas ku ei naurata..vitsin kuuluis naurattaa..
        ja ne oli jokseenkin "omasta päästä keksittyjä"

        On näitä yli ylpeitä ihmisiä kenen omatunto ei suvaitse ittelensä nauramista.


      • Vaalea Hiuksinen

        Ymmärrän kyllä, että blondeista on hyvä vitsailla, mutta se on kyllä loukkaavaa!
        Miksi ihmeessä oletetaan, että blondit on tyhmiä? Eikö muka sitten brunetet tai punapäät voi olla tyhmiä, edes joskus?
        Musta blodeista vitsailu on tyhmää. Onhan ne hauskoja, mutta miksi näiden typerien vitsien kohteena ovat vaalea hiuksiset naiset? Aivan yhtä hyvin kohteena voisivat olla brunetet tai punapäät. Totta, onhan nuo jotkut hauskoja, mutta vaikka hiusvärini on vaalea, en todellakaan käytä WC-harjaa vessapaperina! Tai pidätamponeja korvan takana, tai ole niin tyhmä että testaan, voinko lentää, kun siteissä on siivekkeet!
        Mutta, jos jookaisella on oikeus mielipiteeseen, niin tämäkin on vain mielipide.
        Eli suoraan sanottuna:
        Sairaita Vitsejä.


      • ......
        blondi,ja ylpee siittä kirjoitti:

        jaa huumoria?
        kas ku ei naurata..vitsin kuuluis naurattaa..
        ja ne oli jokseenkin "omasta päästä keksittyjä"

        Sillon saa vasta kertoo muista vitsejä, kun osaa nauraa itsellensä.


      • fiksu
        Vaalea Hiuksinen kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä, että blondeista on hyvä vitsailla, mutta se on kyllä loukkaavaa!
        Miksi ihmeessä oletetaan, että blondit on tyhmiä? Eikö muka sitten brunetet tai punapäät voi olla tyhmiä, edes joskus?
        Musta blodeista vitsailu on tyhmää. Onhan ne hauskoja, mutta miksi näiden typerien vitsien kohteena ovat vaalea hiuksiset naiset? Aivan yhtä hyvin kohteena voisivat olla brunetet tai punapäät. Totta, onhan nuo jotkut hauskoja, mutta vaikka hiusvärini on vaalea, en todellakaan käytä WC-harjaa vessapaperina! Tai pidätamponeja korvan takana, tai ole niin tyhmä että testaan, voinko lentää, kun siteissä on siivekkeet!
        Mutta, jos jookaisella on oikeus mielipiteeseen, niin tämäkin on vain mielipide.
        Eli suoraan sanottuna:
        Sairaita Vitsejä.

        Et varmasti keksi yhtäkään ihmisryhmää, josta ei olisi tehty vitsejä, koska sellaista ryhmittymää ei ole olemassa. Ihmiset pilailevat toistensa kustannuksella ehkä sen takia, koska ovat jostain syystä kateellisia toisilleen. Tai toisten pilkkaaminen luo tietyn ryhmän sisään jonkinlaista ryhmähenkeä. Ihmiset ovat kautta aikojen vitsailleeet toisistaan, ja jos tällaisista vitseistä loukkaantuu, ei ole sen parempi kuin vitsin kertojakaan. Itselleen nauraminen osoittaa, että omaa terveen itsetunnon.


      • mikkoliinos____
        Vaalea Hiuksinen kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä, että blondeista on hyvä vitsailla, mutta se on kyllä loukkaavaa!
        Miksi ihmeessä oletetaan, että blondit on tyhmiä? Eikö muka sitten brunetet tai punapäät voi olla tyhmiä, edes joskus?
        Musta blodeista vitsailu on tyhmää. Onhan ne hauskoja, mutta miksi näiden typerien vitsien kohteena ovat vaalea hiuksiset naiset? Aivan yhtä hyvin kohteena voisivat olla brunetet tai punapäät. Totta, onhan nuo jotkut hauskoja, mutta vaikka hiusvärini on vaalea, en todellakaan käytä WC-harjaa vessapaperina! Tai pidätamponeja korvan takana, tai ole niin tyhmä että testaan, voinko lentää, kun siteissä on siivekkeet!
        Mutta, jos jookaisella on oikeus mielipiteeseen, niin tämäkin on vain mielipide.
        Eli suoraan sanottuna:
        Sairaita Vitsejä.

        Blondivitsejä aina liioitellaan. Ei kukaan nyt oikeasti laita päätänsä hevosenpaskaan kuunnellakseen apulantaa :D Mutta miksi juuri blondivitsejä? No- miltä kuulostaisi jos olisi punapää- vitsejä? Mutta ei suuttua kannata blondivitseistä! Niillä blondeilla tarkoitetaan vain niitä ns. "bimboblondeja", joita oikeastikin on olemassa ;) Tunnen itse yhden semmoisen :) Ja eivät nekään nyt NOIN tyhmiä ole :D Mutta blondi olet kumminkin jos sinulla on vaaleat hiukset :P Mutta et sellainen bondi josta kehitetään vitsejä :D:D:D:D


      • piiloblondi
        Vaalea Hiuksinen kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä, että blondeista on hyvä vitsailla, mutta se on kyllä loukkaavaa!
        Miksi ihmeessä oletetaan, että blondit on tyhmiä? Eikö muka sitten brunetet tai punapäät voi olla tyhmiä, edes joskus?
        Musta blodeista vitsailu on tyhmää. Onhan ne hauskoja, mutta miksi näiden typerien vitsien kohteena ovat vaalea hiuksiset naiset? Aivan yhtä hyvin kohteena voisivat olla brunetet tai punapäät. Totta, onhan nuo jotkut hauskoja, mutta vaikka hiusvärini on vaalea, en todellakaan käytä WC-harjaa vessapaperina! Tai pidätamponeja korvan takana, tai ole niin tyhmä että testaan, voinko lentää, kun siteissä on siivekkeet!
        Mutta, jos jookaisella on oikeus mielipiteeseen, niin tämäkin on vain mielipide.
        Eli suoraan sanottuna:
        Sairaita Vitsejä.

        kyl must ainaski tehään ns. pilaa vaik oonki brunette ja oon aika tyhmä koska mul kestää miettii aina kaikkee.
        on tainnu mennä vähän hiusvärit sekasi syntyes=)


      • Amöörikkalainé
        ...... kirjoitti:

        Sillon saa vasta kertoo muista vitsejä, kun osaa nauraa itsellensä.

        Miksi blondi käyttää e-pillereitä?
        - jotta tietäisi mikä viikonpäivä on meneillään.

        Miten blondin aivosolut kuolevat?
        - Yksin

        Mitä saa jos blondille antaa pennin ajatuksista?
        - vaihtorahaa


      • ilkeä

        tuski ketää kiinnostaa et oox sä blondi vai et sä voit kyl varmaa pittää ton hiusväris iha omana tietona


      • :!!::!!:!!:1....

        mäkin oon blondi


    • ex blondi

      Mun mielestä oli tosi hauskoja vitsejä. Kaikkien PITÄIS osata ottaa nää huumorilla. Ei blondien oo pakko näit lukee jos on nii herkkii....

    • bolndi.

      musta nää oli just hyviä. ja nauroin. vaikka ite oonkin blondi :D

    • Milokka

      Siis noi on hauskoja, mutta ne ei pidä paikkaansa, koska mä kin oon blondi!!!!!!!!!!!
      Miks blondeista pitää tehdä tyhmiä vitsejä, kun ne ei pidä paikkaansa!!!!!!!!!

      • ....

        Ehkäpä nuo vitsit onkin hauskoja just sen takii, kun ne EI oo totta? Pieni liioittelu on aina ollu hauskaa...


      • Blondi:D

        Blondi vitsit on just parhaita. Ei kannata ottaa tosissaan. :) Itse ainakin olen ylpeä hiusväristäni.


      • Milokka
        .... kirjoitti:

        Ehkäpä nuo vitsit onkin hauskoja just sen takii, kun ne EI oo totta? Pieni liioittelu on aina ollu hauskaa...

        No mutt silti jos on blondi nii ei oo ihan kivaa, kun niiku vitsaillaan ja puhutaan " pahaa" blondeista.
        Ne vitsit on kyllä hauskoja...


      • Milokka
        Blondi:D kirjoitti:

        Blondi vitsit on just parhaita. Ei kannata ottaa tosissaan. :) Itse ainakin olen ylpeä hiusväristäni.

        En oo mikää tosikko kunhan sanoin.
        Oot sä blondi?


      • minä
        Milokka kirjoitti:

        No mutt silti jos on blondi nii ei oo ihan kivaa, kun niiku vitsaillaan ja puhutaan " pahaa" blondeista.
        Ne vitsit on kyllä hauskoja...

        Mietippä vaikka kuinka paljon Ruotsalaisista kerrotaan vitsejä!!!

        Ei blondit oo ainoa vitsien kohderyhmä, kaikista kerrotaan VITSEJÄ JA NE ON TOSIAAN VAAN VITSEJÄ!!!


      • Shadow
        minä kirjoitti:

        Mietippä vaikka kuinka paljon Ruotsalaisista kerrotaan vitsejä!!!

        Ei blondit oo ainoa vitsien kohderyhmä, kaikista kerrotaan VITSEJÄ JA NE ON TOSIAAN VAAN VITSEJÄ!!!

        Kyl mä sen tiiän!!!! Että ne on vaan vitsejä!!!! Sanoin vaan ja te tietysti pidätte mua jonkun laisena tosikkona, mutta en oo!!!!!! :(


    • betty

      mieki oon blondi.. mut oon sitä mieltä et blondi vitsit on parhaita vitsejä! :D niille jaksaa aina nauraa vaik ne ois kui tyhmii :)
      ja nää oli just hyvii..
      ärsyttävii sellaset tosikot jotka ei osaa itellee nauraa.. tai ees joilleki harmittomille vitseille :) ja miekin niiku joku jo sano oon ylpee omasta hius väristä.. pääseepähä ainaki yllättämää jotkut jotka oikeesti kuvittelee et blondit ois tyhmii :) tosin joskus tää hitaus tulee ilmi :) ja sehän se sit hauskaa on :D

      • cyanamid

        Mieleeni tulee nuoruusaikojen Blondit. Nämä Superoxidi Blondit. Paljon tukkalakkaa, kirkkaan punaiset piikkarit ja kainalossa punainen käsilaukku. Valkoinen puloveri ja minihame. Maitolaiturin vieressä lauantai-iltana, odottamassa hakijaa. Isommasta kaupungista tulee pojat kaarallaan, ja ottaa Blondin mukaan tansseihin. Sitten ne maalaistalossa kasvaneet tytöt eivät oikein tajunneet kaikkea, kun olivat vähän uutispimennossa. Sitte niitä käytettiin vähän hyväksi. Tämä voi olla suomalaisten Blondivitsien alku.
        Ensimmäiset Blondivitsit mailmalla tehtiin kuitenkin iki-ihanasta Marilyn Monroesta. Luulen minä?


      • millamarilla

        Olen Blondi, ja melkee yhtä tyhmä mitä nois vitseis kuvataan, ehkä siks just mä nauran näille ♥ eivaa oikeesti, jotka sanoo et blondivitsit on loukkaavii niin, huumorintaju, mikä se on? :D


    • E.Tuulia

      blondivitsit jaksaa aina naurattaa ja nämät oli tosi hyviä

      • plonti1992

        mä oon plonti ja mun mielestä nää plonti vitsit oli aika paskaa luettavaa yksikään vitsi ei saanut minua nauramaan ja minusta muutenkin tuntuu että prunetet on tyhmiä ja niil on aina paskaa läppää mä oon iha hyvän näkönen käytän koulus aina farkku lekkinssei en osaa tehä ruokaa mut ruokan laittaminen on paskojen pruneteiten hommaa oon saanu pippeliä pesääni useemmin ku kukaan ruskea hiuksinen ihminen ja oon ylpeä hius väristäni jonka sain kun synnyin tähän maa palloon täl hetkel syön krantioosa pitsaa ja must tuntuu et tänki lukee aika moni söpö poitsu jota haluaisin panna peppu reikään mul on hoo ii vee ja aids ja klamytia mut pää asia on se et mun hiukset ei oo paskan väriset niiku pruneteil on


      • iteootblondi!!!
        plonti1992 kirjoitti:

        mä oon plonti ja mun mielestä nää plonti vitsit oli aika paskaa luettavaa yksikään vitsi ei saanut minua nauramaan ja minusta muutenkin tuntuu että prunetet on tyhmiä ja niil on aina paskaa läppää mä oon iha hyvän näkönen käytän koulus aina farkku lekkinssei en osaa tehä ruokaa mut ruokan laittaminen on paskojen pruneteiten hommaa oon saanu pippeliä pesääni useemmin ku kukaan ruskea hiuksinen ihminen ja oon ylpeä hius väristäni jonka sain kun synnyin tähän maa palloon täl hetkel syön krantioosa pitsaa ja must tuntuu et tänki lukee aika moni söpö poitsu jota haluaisin panna peppu reikään mul on hoo ii vee ja aids ja klamytia mut pää asia on se et mun hiukset ei oo paskan väriset niiku pruneteil on

        Itse olen blondi ja esim koulussakin olen huomannut auttavani tosi useasti luokkalaisiani !!! Saan useimmiten parempia koe tuloksia kuin he!!! Ja ne ovat niitä ""niin fiksuja"" bruneja !!!!!???????!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2022
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1245
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe